Recensie Viktoria, Amsterdam (voorheen Almere) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.350
30/06/21
3.436
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2348228-viktoria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Viktoria heeft hier reeds een "Wie heeft ervaring met" topic . Of althans...er wordt van alles besproken wat over haar zou kunnen gaan.
Ik ben het met de inhoud eens, maar het heeft niets met Viktoria te maken, als je er nog niet bent geweest. Toch?
De opmerkingen die in dat topic zijn geplaatst wel echter wel hangen..."zal ik wel...zal ik niet gaan".
De opmerking van @HuggyBear bleef nog het meest in mijn achterhoofd hangen: "Moet gelijk denken aan die film Who framed Roger Rabbit" 🤭

Toch besloten om haar te willen opzoeken, omdat haar looks voor mij geweldig zijn.
Nou, laat me dit zeggen: Ik moest tijdens en na de sex denken aan 🐰🐰🐰, dat zeker!

Viktoria werkt nog altijd met dezelfde booker, alleen is de prijs aangepast die ze vraagt voor haar diensten (net als bij Melissa).
Nu heb ik haar nooit eerder bezocht, maar die diensten zijn er hierdoor niet op achteruit gegaan!
Ze ontvangt (samen met Melissa) in een prima appartement. Worstelend door de badkamer vol met zeepjes, flesjes, luchtjes, make-up etc. gedouched in een prima en schone omgeving met schone handdoeken.
De kamer is ook prima en ruim. Helaas met een twijfelaar, dus de ruimte was ietwat beperkt. En dan zo'n jonge, blonde stoot voor je/ op je/ onder je...toen voelde ik me, alsof ik mijn jeugd opnieuw beleefde. Stiekeme sex met je vriendinnetje op haar kamer 😅

Ze had aangetrokken wat ik had gevraagd aan haar booker: het zwarte lingerie setje, als die van de foto's op Kinky. Geweldig stond het haar en wat een lijf heeft ze zeg, goeie genade. Slank, schoon, lekker ruikend, zacht...mooie cup B, alles glad en ja...I love the tattoos :) Perfect!
Zoenen deed ze in het begin wat karig, maar dat werd al vlug meer en vuriger.

Pijpen (zonder) was prima, niets bijzonders. Haar beffen was geweldig, hoe ze daarin op ging. Beentjes in de lucht, voeten af en toe op mijn schouderbladen licht duwend en later ook haar handen op mijn hoofd duwend, of ik het ff "wilde afmaken". Kermend tekeer ging ze!
En toen ... begon ze me weer te pijpen. Alsof ze was opgeladen, diep, met handen, zonder handen, nat...als een malle, dus pijpen was niet "prima" , maar alsnog "heerlijk" (en geen last van haar opgevulde lippen, zowel visueel niet als lichamelijk).

Condoom eromheen getrokken en ze ging snel zitten, ze wilde geen pauzes denk ik 😆
Ja ... en toen was ie daar...de "rabbit"! Neukend als een stel konijnen, vooral zij bovenop. Geen mogelijkheid tot omdraaien (gaat ook lastig op een twijfelaar), ze ging maar door. Ik dacht nog niet mee te bewegen, aangezien het hoofdbord bonkte tegen de muren...
Toch hield ik het niet en gingen we nog even een tijdje door, hoe harder hoe beter en hoe meer ze ging kreunen. Hijgend en zwetend, heerlijk!
Na het klaarkomen, schoonmaken etc. nog een tijdje uitgehegen, waarbij ze zei "dat ik een goede review zou krijgen" 🤣
Ik weet zeker (denk ik) , dat dat puur een grap was overigens en niet dat zij een boekje bijhouden of iets, maar goed...you never know.
Ze zit daar tenslotte niet alleen en de meiden zitten in appgroepjes all over the place. Dus ik zei haar hetzelfde , overigens welgemeend(y)

Een onverwachte, perfecte afspraak en ik zal absoluut nog eens terug gaan!

P.S.
In deze review staat onder andere "roker: ja" => Dit betreft e-sigarets
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1612922-viktoria
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ben ook bij deze mooie jonge vrouw geweest

Viktoria ontvangt in mooi appartement met genoeg betaald parkeren

ze is het meisje van de fotos , erg mooi en lekker lichaam
ze tongzoent heerlijk en pijpt zeer goed zonder condoom ballen worden niet vergeten

ik was zeer tevreden was heerlijke date
 
Ik vind haar wel schattig op de foto met het leren jasje, maar op die andere foto's is haar gezicht echt 'too much' voor me. Ik kan ook niet plaatsen of dat aan de makeup ligt of de procedures in haar gezicht. Ik ga ervan uit dat je die versie voorgeschoteld krijgt met de prominente lippen?
 
Een combi. Foto in het leren jasje is een jaartje oud, daarna zijn er wat fillers, of weet ik veel hoe dat heet, in haar lippen gegaan en ja... foto's zijn met een likje verf, zoals bij de meeste.

Ik hou helemaal niet van gevulde lippen en dat was dan ook het enig te noemen minpuntje (vind ik).

Dus antwoord op je vraag: "Ja, dat klopt".
 
Voor wie bij deze dame is geweest destijds...Het is al weer een tijd geleden en flink wat dvp's later...Ik twijfelde even of dit dezelfde Viktoria is, maar ik weet het zeker, ik vond nog de oude fotos terug 🙈

Ik twijfelde vooral ook even, omdat deze fotos een stuk meer "sophisticated" zijn dan voorheen, maar goed...ze is er weer!


//Mod edit: Dank, heb de link in #1 aangepast!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2348228-viktoria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bovenstaande recensies kloppen denk ik ook nog voor deze episode dat ze er weer is. Vlot contact via planner. Gek genoeg krijg je dan gelijk adres met huisnummer. Meisje van de foto's. Hygiene is prima, enige min puntje is haar adem, die is niet helemaal fris... Maar voor de rest top! Beffen, pijpen en neuken als een dolle! Ik had een goede klik met haar.

Ik ga absoluut terug. Weet nog niet hoe ik haar aan de borstel, tandpasta en mondwater krijg, maar als jullie helpen komt het goed!

Overigens was deze afspraak in Amsterdam.
 
Locatie beetje okay? Ziet er van buiten nogal smoezelig uit, maar wellicht beter dan die hut in Almere...lijkt wel een tussenstation, meer zitten daar even en dan hup...door naar waar Viktoria nu zit.
 
Lokatie van buiteaf idd wat smoezelig. Maar van binnen helemaal gerenoveerd. Er ontbreken nog wel wat sloten op de binnendeuren maar verder helelmaal OK en nieuw. Je kan wel makkelijk gezien worden door de rest van de bewoners van de straat maar er zijn wel 6 huisnummer per ingang dus gewoon lak aan hebben.
Volgens Viktoria was er nog een vriendin aanwezig maar ik heb daar niets van gemerkt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2348228-viktoria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Viktoria nog maar eens een bezoekje gebracht. De locatie was prima, appartement meer dan prima. Ruim, modern en schoon.

In vergelijking met vorige keren was ook de kamer/ het bed een flinke upgrade. Van 1 naar 2 persoons :ROFLMAO:

Ik vind dat Viktoria echt een geweldig lichaam heeft. Lekker bruin, heerlijke vormen en goed strak. Haar hygiëne was prima in orde, beter dan @pm69 moest ervaren blijkbaar.
Kon ik de mondspoeling in mijn tas laten :LOL:
Daarnaast is ze vriendelijk, in voor een praatje, fun to be with.

Ze pijpt heerlijk, hard/zacht, lang, diep/nat (zonder), zoals ik het graag heb. Tijdens de sex is ze zelf ook actief, ze lijkt toch wel van stevige sex te houden en ging zelf ook weer goed tekeer in cowgirl. Het was er wat warm dus het begon lekker klef te worden.

Zoenen doet ze ook, maar niet "volmondig".

Had weer een lekkere tijd samen, al was het niet als voorheen. Het was wat gehaast. En dat terwijl ze het die dag helemaal niet zo druk had.

Al met al was het zeker wel een reden om nog eens te gaan, ik vind haar lekker :p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2348228-viktoria
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uiterlijk
Mooi slank meisje met een lekkere lichaam, ze ziet hetzelfde uit als op de fotos.

Totaaloordeel uiterlijk: 4.5/5

Services
Bij binnnenkomst elkaar gedacht gezegt en werd meteen richting de badkamer getuurd om te douchen.
Ze lag al te wachten op haar bed, dus meteen de bed opgesprongen.
Zoenen was lekker en met tong, ze was wel een beetje terughoudend. Ik snap wat @pm69 bedoelde met haar adam, gelukkig had ze kauwgom op en merkte er weinig van.
Pijpen ging zonder condoom en was erg lekker, soms langzaam soms snel. Ze nam jammer genoeg de ballen niet goed mee en van mij mocht ze wel langer doorpijpen, maarja ik heb moeite om nee te zeggen wanneer zo'n lekker ding vraagt of ik haar wil neuken....
We begonnen eerst in cowgirl, waar zij wild tekeer ging totdat ik ook begon te stoten, toen paste zij haar ritme aan. Doggy was echt super lekker en een mooie uitzicht. Verder nog een aantal andere standjes gedaan en uiteindelijk kon ik het niet meer aan en klaaregkomen in haar mond.
Daarna nog even op bed gelegen en beetje gepraat, ze was nogal terughoudend en conversatie ging beetje moeizaam. We hadden nog wat tijd, dus ging voor ronde 2. Normale standjes weer gedaan en afgemaakt in doggy en lekker op haar kont/rug gespoten.

Totaaloordeel service: 3.5/5

Communicatie
Contact ging via Whasapp en via een booker, en die reageerde redelijk snel. Shared shower en Massage zat in de "standaard" pakket, beide niet gekregen, maar geen grote ramp. Haar engels was goed, maar jammer genoeg had ze niet echt veel zin erin.

Totaaloordeel communicatie: 3.0/5

Ontvangstlocatie
Ze ontvangt in Amsterdam Noord, was makkelijk te vinden en parkeren was geen probleem. Zoals andere het al hebben genoemd, van buiten zag het er niet uit. Maar van binnen was alles heel modern en schoon. Haar kamer was best wel krap, ze heeft een grote en goeie bed, dus je kan lekker doorstoten zonder dat je gepiep hoort. Ze ontvangt samen met nog een andere dame.

Totaaloordeel locatie: 4/5

Eindoordeel: 3.75/5
Ze is echt supper lekker en sex was ook top 4.5/5 , maar jammer genoeg is de rest minder. Ik denk voor een 30min date is zij echt perfect, ik ga er waarschijnlijk wel nog een keer langs, hopelijk heeft ze dan een betere dag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan