Recensie Melissa, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

xqc

Newbie
19
09/01/23
30
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1652574-melissa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is m'n eerste recensie sinds ik nogal nieuw ben hierin

Ik ben vandaag in de middag even langs geweest bij Melissa. Ik heb nog niet zoveel ervaring met DVP's en wist eigenlijk niet wat ik zou moeten verwachten, daarnaast kon ik geen enkele recensie vinden over haar en had ik wel m'n twijfels als ik ook dezelfde meid als op de foto's zou tegenkomen. Ik heb veel comments gelezen waar dit meestal het geval was, maar gelukkig was het deze keer niet het geval.

Melissa, althans naar mijn mening, ziet er in het echt veel beter uit dan op de foto's. Ze is echt au naturel, medium-sized borsten, grote reet en een ontzettend mooi natuurlijk gezicht met een klein slank postuur(Ik denk dat je dit een pear body shape noemt?). Geen tattoo's of andere constructie aan haar lichaam. Ik ben niet zo van de vrouwen die er iets "te" uitzien qua make-up of lichaam, maar Melissa is een meid die zo je onschuldige buurmeisje zou kunnen zijn. Daarnaast zag ze er erg jong en onervaren uit(ben ik ook hoor) dus een echte professionele setting zul je niet krijgen. Het is inderdaad de meid van de foto's en eerlijk gezegd zelfs beter.