Recensie Melissa, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

xqc

Newbie
19
09/01/23
30
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1652574-melissa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is m'n eerste recensie sinds ik nogal nieuw ben hierin

Ik ben vandaag in de middag even langs geweest bij Melissa. Ik heb nog niet zoveel ervaring met DVP's en wist eigenlijk niet wat ik zou moeten verwachten, daarnaast kon ik geen enkele recensie vinden over haar en had ik wel m'n twijfels als ik ook dezelfde meid als op de foto's zou tegenkomen. Ik heb veel comments gelezen waar dit meestal het geval was, maar gelukkig was het deze keer niet het geval.

Melissa, althans naar mijn mening, ziet er in het echt veel beter uit dan op de foto's. Ze is echt au naturel, medium-sized borsten, grote reet en een ontzettend mooi natuurlijk gezicht met een klein slank postuur(Ik denk dat je dit een pear body shape noemt?). Geen tattoo's of andere constructie aan haar lichaam. Ik ben niet zo van de vrouwen die er iets "te" uitzien qua make-up of lichaam, maar Melissa is een meid die zo je onschuldige buurmeisje zou kunnen zijn. Daarnaast zag ze er erg jong en onervaren uit(ben ik ook hoor) dus een echte professionele setting zul je niet krijgen. Het is inderdaad de meid van de foto's en eerlijk gezegd zelfs beter.

Melissa ontvangt iets buiten Amsterdam in de buurt van station Lelylaan(als dit niet mag zal ik het meteen verwijderen) en alles was stipt op tijd. Ze reageerde ontzettend snel op Whatsapp en de communicatie verliep erg goed, ookal verstond ze engels niet zo goed. Ik merkte wel dat het niet via een booker ging, maar de communicatie ging via haarzelf, vaak lees ik wel dat er geen goede ervaring met bookers zijn, maar dat was hier ook niet het geval. Na binnenkomst natuurlijk de transactie en wou ik graag samen onder de douche. Ik denk dat ze me niet verstond en heb mijzelf maar even snel gewassen. Ik vond het helemaal niet erg en als je het haar vraagt komt ze waarschijnlijk met je mee. Ze ontvangt met nog iemand in hetzelfde apartement, maar kon geen gezicht zien, niet dat ik de vrouw zou herkennen.

Eenmaal na het douchen ging ik op bed liggen en trok ze haar kleren uit en wat een lichaam zeg. Ze kwam boven op me liggen en ik begon meteen aan haar tieten te zuigen. Jammer genoeg mocht ik niet zoenen, maar dat is ook geen probleem voor mij. Ik had wel 50 extra betaald voor PZC en na het knuffelen ging ze naar beneden om mij te pijpen, nogmaals ik heb nog niet zoveel ervaring qua sex, maar ik vond het ontzettend geil en kwam bijna klaar. Vervolgens ging ze met haar vagina grinden op mijn penis en voelde het geweldig. Meteen condoom erom en in 3 standjes klaargekomen.

Met Melissa moet je wel wat meer directie geven. Ik denk niet dat ze niet echt wist wat ze moest doen, maar meer dat ze niet wist wat mogelijk was?(misschien omdat ze niet zoveel ervaring heeft) maar zolang ik het vroeg vond ze het goed.

Na het klaargekomen even geknuffeld en nog aan der lichaam gezeten en vervolgens liep zij met mij mee naar de deur.

Zeker wel herhalingsgevaar, vooral omdat het ook zo dichtbij is van mij en omdat ze ontzettend lekker is. Alleen jammer van de 50 extra voor PZC.

Ik hoop dat ik hiermee een goede eerste recensie lever voor een DVP met nog geen recensies!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1652574-melissa#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had weer eens zin in iets nieuws en de advertentie ziet er goed uit + er was al een positieve recensie. Ze ontvangt nu op een andere plek dan @xqc beschreef, meer richting centrum. Met wat aanwijzingen kwam ik op de juiste plek. Ze is exact het meisje van de foto's, spreekt zowat geen Engels en komt wel vriendelijk over. Zoenen gebeurde niet, had ook het idee dat ze iets verkouden was dus voor mij prima om geen speeksel uit te wisselen. De service was wel ok, ze heeft een prachtig lichaam en ze komt sympathiek over - verwacht alleen geen GFE. Ik denk wel de moeite waar voor een herhaalbezoek met deze prijs. Locatie was ik minder over te spreken, voelde me nogal bekeken onderweg naar en van het appartement.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan