Recensie Violett, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeffz96

Vaste klant
125
05/05/23
149
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3342618-violett
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee jaar geleden al bij deze dame geweest en dat was geweldig alleen toen was ik nog niet actief op dit forum. Vandaag ging ik voor de tweede keer naar deze Colombiaanse schoonheid toe en dit keer was natuurlijk ook een geweldige ervaring. Ik stelde me voor en nog steeds wist ze gelijk wie ik was. Eenmaal binnengekomen wachtte zei me op in een lingerie. Ook werd ik meteen volop geknuffeld en gezoend nog voordat ik me had uitgekleed. Ze begon ook meteen te voelen aan mijn paal. Na betaling meteen vol er tegen aan.

Op haar profiel staat geen zoenen en GFE vermeld maar dit doet ze wel.

Heb heerlijk met haar gezoend. Ze heeft prachtige volle lippen en ze zoent echt super. Ze is nog steeds zo superknap en heeft een enorm geile lichaam met een dik achterwerk waar je geen genoeg van kunt krijgen! Deze dame is echt mijn absolute lieveling. Ik betaal normaal ook geen €150 voor een halfuur, maar zei is dus echt een uitzondering voor mij.

Bovendien wist ik vooraf al dat ik een supergeil halfuurtje zou beleven, dus dan is dat toch anders. Verder ook haar heerlijk doggy genomen waar ze dol op is. Seks met deze dame is een feest. Ze blijft nog twee weken in Nederland. Dit is echt een topper! Mij heeft ze in ieder geval als vaste klant. Gracias geilerd!
 
Ze heeft haar prijzen meteen omhoog gegooid zie ik nu pas😂. Dan had ik dit keer echt geluk. Maar mij gaat ze dan in ieder geval niet terug zien met haar nieuwe prijzen. 150 voor een halfuur is eigenlijk al prijzig maar nu hetzelfde bedrag voor een vluggertje gaat mij ook te ver.
 
Waarschijnlijk met dank aan girlsreview ;) . Even een goede recensie en de
beheerder die continu hier de boel in de gaten houd gaat meer vragen
Overigens heeft ze wel mooi dikke billen wat mij wel kan bekoren.
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan