Recensie Cataleya, Amsterdam. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Viciado

Vaste klant
Forumpionier
109
08/07/21
136
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9201692-cataleya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag had ik alweer zin in sex.
Struikel ik over de advertentie van deze mooi Colombiaanse dame vanmorgen, waarbij haar prachtige foto's en leuke koppie me bleven intrigeren.
Niets over te vinden, hier en daar, maar ze was al vanaf november in Nederland volgens de advertentie.
Vanochtend rond 10 uur een appje gestuurd, maar ik verwachtte voorlopig geen respons, omdat ze de advertentie om 4 uur vannacht had geupdate.
Net om half 2 nog geen antwoord, dus maar een reminder gestuurd.
Daar kwam bericht dat ze er was en om 15.00h kon ik me melden in Amsterdam Osdorp.
Snel onder de pomp en in de voiture gesprongen.
Ze ontvangt op de 12de verdieping van een flat en parkeren is niet naast de deur, dus hou er rekening mee.
Boven aangekomen was ik blij verrast, ze is werkelijk prachtig, klein maar fijn.
Een goedlachse meid met een klein maar verrukkelijk lijfje, smalle taille en kont om in te bijten.
Na de betaling me even gewassen, weer handdoekschaarste, ook hier, maar ik mocht de hare gebruiken.
Op bed even gezoend en geknuffeld, toen ging er subiet een condoompje om mijn inmiddels groeiende lid.
Das nou weer jammer, pzc was meerprijs.
Ik heb het gelaten voor wat het was en besloot te gaan genieten van haar pijpwerk. Na een tijdje heb ik haar naar standje 69 gemanoeuvreerd en duwde mijn tong in haar mooie poesje.
Na een tijdje likken, kwam er een tropische verrassing te voorschijn.:D
Ze vond dat het tijd was om te neuken, maar daar dacht ik anders over en draaide haar op haar rug.
Dook met mijn neus tussen haar benen om het moois te aanschouwen, jawel hoor, een fiere super grote glimmende clitoris staarde mij aan.
Een beetje zoals de Braziliaanse Gabriela, die ik ooit in Purmerend ontmoet had, maar helaas geen klik mee had.
Cataleya heeft een heerlijk poesje en de clitoris is fenomenaal, een genot om aan te likken en zuigen.
Helaas mocht het maar een minuutje of 5, in het Spaans zei ze dat beffen eigenlijk ook extra was, nou dat dacht ik niet.
Service van mij Ja!
Het werd dus wippen.
Maar goed dat ik de afgelopen dagen al 2 dames had bezocht, anders was het snel afgelopen geweest in dat strakke kutje.
Ik heb zeker 30 a 35 minuten mijn uiterste best gedaan in 5 standjes.
Ze werd moe en bezweet, zodat ik het maar in de missionaris heb afgemaakt, kon ze even bijkomen.
Al met al toch een heerlijk uurtje met verrassingen.
Mooie leuke meid, jammer van die extra diensten, volgende keer toch maar beter kortsluiten vooraf.
 
Dat vond ik ook en heb ik haar duidelijk geprobeerd te maken.
Hoefde toen ook niet te stoppen met beffen:p.
Gewoon van te voren kortsluiten, had ik ook moeten doen voor dat ik betaalde.
Het is wél een heel lekker meissie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan