Recensie Jessica, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.587
02/07/21
3.923
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6602799-jessica
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is alweer even geleden, januari van dit jaar om preciezer te zijn, toen ik deze Colombiaanse Jessica bezocht. De communicatie via whatsapp verliep soepel en pas bij aankomst bij de AirBnB in Osdorp kreeg ik definitief door dat ik met een booker van doen had. Die bewuste booker lijkt ze niet meer mee te werken, maar ik krijg de indruk dat ze niet geheel zelf haar huidige advertentie beheert, want wat daar nu staat lijkt niet geheel te kloppen (in mijn herinnering is ze bijvoorbeeld langer dan nu staat aangegeven en er staan vrijwel geen mogelijkheden in het lijstje). Wat in ieder geval wel klopt zijn de foto's. Ik werd verwelkomd door een hele mooie jonge Colombiaanse met een sportieve uitstraling. Na betaling en wat zeer korte small talk, echt spraakzaam was ze niet, een douche genomen. Na het douchen staand naast het bed elkaars lichaam verkend. Haar handen wisten goed wat te doen. Wel merkte ik direct op dat tongzoenen er niet in ging zitten, iets dat volgens de booker geen probleem zou zijn. Toen we de actie naar het bed hadden verplaatst stelde ze plotseling voor om een vriendin er bij te roepen voor een trio. Dit had ik afgeslagen (en toen ik later die vriendin zag bleek dit voor mij absoluut de juiste keuze te zijn geweest). Na deze korte onderbreking maar weer de focus terug gebracht op haar geweldige lichaam. Ze was strak atletisch gebouwd met mooie natuurlijke borsten van een goed formaat, strakke buik en een heerlijk perfecte kont. Pijpen deed ze rustig met zeer veel gevoel. Bij het neuken liet ze initiatief bij mij voor het kiezen en wisselen van standjes, maar ze deed verder gewoon actief mee. Die perfecte kont deed het hem wel voor mij en vooral lekker tot het einde in doggy aan de gang geweest.

Naderhand werd ze wat spraakzamer en hebben we nog wat nagepraat. Onder andere nog aangekaart dat de booker aangeeft dat ze vol zou tongzoenen en dit dus niet het geval was. Hier schrok ze wel van en dit werd nog besproken met haar huisgenoot.

Mogelijk dat ik haar nog wel eens zal bezoeken. Ze is natuurlijk een zeer mooie jonge dame en ik kreeg de indruk dat ze wat meer los kwam in de loop van de date. Er zou dus wel nog wat extra potentieel in een nieuwe date kunnen zitten.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan