De macht van het woord

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees de antwoorden niet die jullie schrijven.
Wat ik ook zal zeggen, het zal tegen mij worden gebruikt of zogenaamd worden weerlegd met niet kloppende redenaties. Daarom heeft het geen zin om op elk ding in te gaan. Ik krijg globaal een indruk en schrijf een samenvatting.

Dit is de waarheid:
De reviews kunnen kwaad. Ze worden door (overheids)organisaties gebruikt tegen dames. Komen allemaal in het dossier te staan. Het is al heel lang aan de gang.

Jaren geleden kende ik mensen die een massagesalonnetje hadden. Zo 1'tje waar ze stiekem, tegen een beetje extra betaling, mannen aftrokken. Die mannen schreven daar ook recensies over. Gewoon zo van: ik ben daar en daar geweest en daar deden ze dit en dat tegen zus en zoveel en ik vond daar huppeldepup van.
Nou. Toen kwam op een dag de politie en de gemeente en die rolden de hele tent op.
Dag salonnetje. Ik heb dat dossier van de gemeente gelezen, en daar stonden pagina's lange screenshots in van recensies van Hookers.nl. Waarom zou een gemeente die recensies in het dossier zetten, als die recensies er toch niet toe doen? Ik heb het forum toen aangeschreven, dit gemeld, en gevraagd of ze het weg wilden halen. Weet je wat ze zeiden?
"Dan moesten ze maar een vergunning aanvragen bij de gemeente om die dingen te mogen doen". En ze haalden het niet weg.

En nu schrijf ik dus, met het argument van dat topics over mij onwenselijk zijn, dus, vóórdat er problemen komen, of ze weg kunnen worden gehaald.
Dit gebeurd niet. En als mij dit met mijn beperkte ervaring overkomt, zal ik niet de enige zijn. Vox Populi, Vox Dei.

Zo werkt het dus.
Kijk; het kan dit forum dus niet schelen in welke problemen mensen kunnen komen erdoor. Of er nooit meer een review over mij kan worden geschreven; is niet hun probleem. Voor mij 1000 anderen om reviews over te schrijven, alwaar het forum om bestaat. En om elke verantwoordelijkheid af te schuiven, zeggen ze dat het niet waar is dat er problemen door kunnen komen. En als het toch zo is, dan is dat alsnog mijn eigen schuld. Moet ik maar niet iets doen wat niet mag. Toch?

Maar ik vind; waarom zou je je medemens dit nu aandoen?
Mensen die elkaar niets misdaan hebben! Mensen die diensten verlenen op seksueel vlak, die lichaamsdelen in elkaar steken, en die elkaar bejegenen met een bepaald soort affect.

Zullen we anders een review forum oprichten voor bijklussers? Dus, de diensten beoordelen van degene die jouw auto heeft gerepareerd vorige week.
Die banden waren best duur, en achteraf gezien had de olie wel van een ander merk gemogen. Hij doet het op zaterdag, en gebruikt gestolen gereedschap van zijn voormalige werkgever, maar zit al 2 jaar thuis met ziekteverlof.
Of de kapster die bij jou thuis komt; ze knipte wel een beetje scheef, maar de verfbeurt is wel goed gelukt. Een 7+. Oh ja, en ze doet het al sinds 2005, dus ze heeft wel veel ervaring. Ja ik geloof dat ze van het UWV een uitkering krijgt en helemaal geen kappersdiploma heeft. Dat zakje coke van vorige week, heb ik van iemand die zich Piet Paulusma noemt op het drugsforum, uit de buurt van Middelharnis. De kwaliteit was exellent, ik sta nog steeds te stuiteren.

Nee, wij zijn hele nette mensen en doen die dingen allemaal niet.
En wij vinden dat iedereen zich altijd aan de regels moet houden.
Als je dat niet doet, en je komt erdoor in de problemen, is dat net goed en je eigen schuld. Wij willen voor alle dienstverlening alleen gecertificeerde dienstverleners, met diploma's, een rijkskeurmerk, die volledig volgens de regels werken.
Dan alleen krijg je de kwaliteit die je als klant verdiend, en als je ergens niet tevreden over bent, moet je het gewoon opschrijven dat iedereen het kan lezen. Want JIJ betaald, tenslotte. En dan heb het volste RECHT om te krijgen waar je RECHT op hebt. En alle dingen waar je voor betaald, moeten dus worden geleverd onder de geldende wetten. Wij nemen geen enkele dienst af die niet volledig volgens de wet is toegestaan.
Als burger van deze beschaafde samenleving heb je daarnaast de plicht om de maatschappij te ontdoen van al het tuig, wat deze samenleving in verval stort en maakt tot een Sodom en Gomorra. Een belangrijke meneer zei immers ooit:
wat gij niet wilt dat u geschied, dat doet ge ook een ander niet.


Het spijt me, ik liet me even gaan. Ik weet nu al dat jullie gaan zeggen dat ik vast aan de drugs ben. Dat is niet zo, ik heb gewoon een levendige fantasie. Oh nee, dit kan ik óók alweer niet schrijven. Want, ik beeld me al die dingen dat die reviews mensen in de problemen kunnen brengen gewoon in. Ondertussen ben ik een schizofrene drugsverslaafde pooier, voormalig admin van dit forum, die zichzelf met een UWV uitkering vanuit de gevangenis prostitueert onder het gevangenispersoneel, trio's met zijn imaginary friend mogelijk op verzoek.

Nu weer over tot de orde van de dag:
Waar hebben we het over, wat die recensies in sommige gevallen betekenen voor vrouwen:
ze kunnen hun werk en hun huis kwijtraken, ongeacht of dit via de overheid/instanties 'gerechtvaardigd' is of niet. Ze kunnen ermee gechanteerd worden door klanten, op vele manieren. Hun seksuele privacy word aangetast. Er kunnen valse reviews worden geschreven, door rotzakjes die boos zijn op een dame ergens anders om (privésfeer, noem maar op). Dit gebeurd dus allemaal. Dus zo leuk is het allemaal niet.
Nou, ja, en toen dacht ik; goh, laat ik de mensen die schrijven nu eens vragen of ze hier een beetje anders mee om willen gaan. Dat was eigenlijk alles.

Het stemt me wel bedroefd dat er inderdaad gebeurd wat ik al gedacht had;
ik word niet geloofd, net als Cassandra, de vervloekte profetes die de Slag om Troje voorspelde, waar niemand naar luisterde. Maar ja, als je niets doet, gebeurd er ook niets, en ik denk zo;
al komt er maar 1 MENS minder in de problemen door de dingen die ik geschreven heb dan heeft het toch nog zin gehad. Ik hoop heel erg dat dit gebeurd.
Verder wens ik jullie een fijne zaterdag met veel positieve seksuele ervaringen tegen betaling. Moge jullie met jullie zaad het goede verspreiden op de wereld.
Ohm Shanti.
Voor de mensen die geen interesse hebben om te lezen wat ze schrijft (aangezien ze ook geen interesse heeft in de antwoorden) hierbij een samenvatting:

"Illegaal thuiswerkende DVP neemt geen verantwoording, maar klaagt op een website dat diens bezoekers verantwoordelijk zijn voor legale acties tegen genoemde DVP"

Aangezien jij onze reacties niet eens leest, maar blijkbaar alleen post om je gerief te spuien, lees ik ook allang jouw teksten niet meer. Jij lijkt alleen maar te trollen. Tijd dat dit topic op slot gaat en jouw account wederom wordt gesloten. Je hebt geen interesse in ons, alleen op in het jezelf en andere die de legale regels ontwijken goed te praten en ons de schuld te geven.
Ga lekker buiten wandelen…veel beter voor je humeur en daar hebben wij geen last van. BLOCK!
 
In de geschrokken taal zou dit dus een dovemansgesprek zijn zo te zien, hier is het eerder "wat baten kaars en bril ..."

En eerlijk is eerlijk @Portrera, ik lees ook alleen maar de eerste regel van jouw betogen.
Verbaasd me al weer niks. Ik zie het al voor me…krijgt ze een controle, wordt schuldig bevonden, maar wijst met zielig stemmetje naar een site met anonieme mensen die dan schuldig zouden zijn aan haar precaire situatie. Pffff…is mijn tijd niet meer waard om op haar te reageren.
 
je bent niet de enige, ik kom ook niet verder dan de eerste alinea.
Zonde van je tijd @Portrera, die lange betogen, die maar door weinig mensen volledig worden gelezen. Die tijd had je beter kunnen gebruiken, om een klantje af te werken ;)
Ja dat.

Ik vind dit soort onderwerpen best interessant, de eerste post van @Portrera met oprechte interesse gelezen, de tekst was wat lang maar de verwoording was eloquent en interessant.

Dan zie ik mensen valide discussiepunten en vragen aandragen, inclusief mijzelf, en dan een dag later weer een epistel van mevrouw.

Die lees ik dan ook om deze discussie eerlijk te houden, maar wat ik dan waarneem is dat mevrouw weer gewoon met andere woorden dezelfde punten noemt zonder onze vragen weg te nemen. Ja, en soms met wat nieuwe informatie die haar betoog niet bepaald helpen, zoals hoe haar onrechtmatige tweede account hier terecht is verwijderd.

Het feit dat we hier met je in discussie gaan maakt ons al betere mensen dan jij zegt dat we zijn. De mensen in dit topic hadden je ook gewoon kunnen negeren (daar is zelfs een speciale knop voor) en verder kunnen gaan met hun activiteiten. In plaats daarvan nemen ze je verhaal tot zich. Dat jij vervolgens zegt onze antwoorden niet te lezen is respectloos. Ik heb al jouw verhalen wel gelezen in dezelfde tijd dat ik ook de verzamelde werken van Shakespeare had kunnen lezen, en van de vragen die ik na je 1e post had zijn er nog 0 beantwoord.
 
Hele stukken van je betoog begrijp ik en ben ik het ook mee eens. Heb je gewoon zeker een punt. En dan ineens denk ik dat je Thierry Baudet bent. Sorry kan er ook niets aan doen.
Ik moest inderdaad bij haar betoog en de mooie citaten (sommige even moeten opzoeken) meteen denken aan de ontbrekende Uil van Minerva.
 
Laatst bewerkt:
Het grappige is ze geeft toe dat ze zelf fout zit en dit werk illegaal doet en daarom bang is om opgepakt te worden. Ze weet dus heel goed dat zij een fout maakt door dit werk illegaal te beoefenen. Zij verraad zichzelf eigenlijk door een advertentie te plaatsen op sites als kinky, terwijl ze dondersgoed weet dat de zedenpolitie daar mee kan kijken en haar daarmee kan opsporen omdat ze haar telefoonnummer in de advertentie zet. Maar toch zijn wij volgens haar diegene die haar verlinken omdat wij hier een recensie over onze ontmoeting schrijven want dan is het volgens haar echt bewijs. maar het echte bewijs zit op kinky elke politieagent kan zich als klant voordoen en met haar afspreken en haar zo arresteren, dat noemen ze pas echte bewijs.
 
Er zit een psychologische redenatie achter haar repeterend verhaal.
Eerst ons ervan overtuigen dat wij de boosdoeners zijn door het schrijven van recensies en haar eigen fouten negeren.
En dan de kracht van herhaling toepassen; of de argumenten valide zijn of niet.
Wellicht gaan we dan mee in haar verhaal, doel bereikt.
 
Er zit een psychologische redenatie achter haar verhaal.
Eerst ons ervan overtuigen dat wij de boosdoeners zijn door het schrijven van recensies en haar eigen fouten negeren.
En dan de kracht van herhaling toepassen; of de argumenten valide zijn of niet.
Wellicht gaan we dan mee in haar verhaal, doel bereikt.
Ik weet niet wie ze is maar het kan zijn dat ze hier een negatieve recensie heeft en dat ze daarom kwaad is, ze kan blijkbaar niet tegen kritiek.
 
Ik vind het een verrukkelijke thread want nu ben ik het eens helemaal eens met een paar medeforumleden met wie ik het anders weleens oneens ben. Die eensgezindheid voelt erg goed aan.

Schouder aan schouder tegen de onzin!

;)
 
Ik weet niet wie ze is maar het kan zijn dat ze hier een negatieve recensie heeft en dat ze daarom kwaad is, ze kan blijkbaar niet tegen kritiek.
Ja dat schoot ook door mijn hoofd, het zou natuurlijk een meesterzet zijn als deze dame gewoon geen goede service wil leveren en dit betoog gebruikt om haar recensies weg te krijgen.

Dat zal wel een slechte gedachte van me zijn maar het mag niet vreemd zijn dat we dingen zelf gaan invullen bij gebrek aan inhoudelijke uitleg.
 
Ze eindigt haar laatste post met Ohm Shanti dus blijkbaar gaat het om Shanti
 
Ze eindigt haar laatste post met Ohm Shanti dus blijkbaar gaat het om Shanti

Wat betekent Ohm Shanti?
Om shanti : (ik) wens (u) heilige vrede.

Wat doe je met een mantra?
Een mantra is een woord of zin dat steeds wordt herhaald (1) tijdens een meditatie of gebed. Het woord mantra komt het Sanskriet en het betekent letterlijk het bevrijden van het denken.(2)

1 Dat herhalen dat klopt wel. Wij noemen dat een gebed zonder einde.
2 Zij is inderdaad geheel bevrijd van denken.
 
Recensies vind je tegenwoordig overal. Niet alleen op prostitutiefora, maar ook in webwinkels, horecabeoordelingen, enz. Iedereen kan dus zomaar om het even wat publiceren en mensen al dan niet doelbewust schade toebrengen. Er is geen enkele controle op de eventuele betrokkenheid van de schrijver bij de zaak, evenmin als op het verstandelijke niveau van een schrijver, enz.
Oordelen mag, en een oordeel delen met anderen ook. Maar de forumleiding moet zich wel bewust blijven van hun verantwoordelijkheid als 'eindredactie' voor de dingen die zij publiceren, vermits zij de mogelijkheid hebben om dingen te wissen.
Een goed voorbeeld: tijdens de coronatijd werden veel mensen opgepakt en zwaar gestraft als zij de coronaregels overtraden, want zij brachten zogenaamd de volksgezondheid in gevaar door hun ongeoorloofd gedrag. Waarom blijft dan een vetzakkerijforum als nzcforum onvervolgd online staan? Bare neuken brengt ook de volksgezondheid in gevaar. Dat forum zet daar toe aan.
Het is dus zeker geen eenvoudige zaak om juridisch een lijn te trekken over wat er wel en niet kan gepubliceerd worden.
 
Man man man man wat een geneuzel weer zeg, typisch.
Dame wil het niet op de legale manier doet omdat ze anders de helft afdraagt aan een prive-huis en geen zwart geld kan verdienen. En gaat vervolgens zeiken dat mannen reviews schrijven over een potentieel matige/slechte dienstverlening? Ik lach me rot.

Deze dames zijn echt van hun a propo, echt. Hebben geen enkel ethisch besef, empathisch vermogen en geen enkel besef van de huidige waarde van geld. De bedragen die mannen soms neertellen zijn niet niks, vooral in economische tijden zoals nu. Je zou eens moeten vragen aan een dvp of ze even een muntstuk kan opgooien en bij een verkeerde gok 150 euro in de prullenbak wil deponeren. Dan snapt ze misschien hoe wij ons mannen zich voelen.

Ik heb geen enkel empatisch vermogen voor zeikende dames, sorry. Als ze het een beetje goed doen verdienen ze zo tussen de 5-10k netto per maand, dragen weinig belasting af en stelen van de maatschappij en dan klagen ze ook nog eens over van alles en nog wat. Niets houdt deze dames tegen om netjes en legaal in een privehuis te werken. Niets houdt deze dames tegen om het o zo moeilijke beroep van dvp op te geven en voor 2K netto per maand receptiemedewerkers of verkoopmedewerkster te worden... Behalve hun eigen onvermoeibare honger naar meer geld. Sorry, but not sorry mevrouw.
 
ook bericht # 64 in het zelfde topic, De Thuiswerkster zegt mij genoeg, het lijkt er op dat mevrouw het een en ander te verbergen heeft.
Volgens mij zijn het juist deze dames die het verpesten voor de hardwerkende dvp die wel haar belasting betaald,
Ik denk dat er eerlijk gezegd bij de ramen en priveontvangstsfeer er heel, heel weinig zijn die het netjes doen. Misschien een enkeling dat hier langdurig wil blijven en een hypotheeklening wil kunnen afsluiten oid.
 
[...]

Ja schakelt hier wel snel over van één dame (als het al een dame is die het berichtje schreef) naar het meervoud en het over een kam scheren van de dames.

Echt een 'hagenees' ;-)
Wil je ook inhoudelijk reageren? Of komen jij en je andere vriendjes die het in ieder situatie voor de dames opnemen, nooit verder dan 'je mag de dames niet over 1 kam scheren'? Het begint een beetje saai te worden zo.
 
Je hebt de boodschap begrepen.

;-)
Gryphon ik snap je punt ik weet dat niet alle dames zo zijn maar ik snap hagenees ze punt ook heel goed. Er zijn dames die makkelijk en snel geld willen verdienen over de rug van ons wandelaars met slechte service tot gevolg. En die dames bestaan natuurlijk ook laten we dat niet vergeten, rotte appels zitten er nou eenmaal tussen. En het zijn vooral die dames die hier komen klagen dat wij geen reviews over hun mogen schrijven en ons dus monddood willen maken.
 
Ik denk dat de rotta appels waar jij het over hebt zeker in de meerderheid zijn.
Je mag in elk sectie kijken. En dan bedoel ik niet zozeer privehuizen (daar kan je niet lang blijven als je niet je best doet), maar raamontvangst en priveontvangst.
Welk deel van de dames hebben nou overwegend positieve recensies en staan bekend als toppers? Ze zijn maar op een handje te tellen. Het overgrote deel is matig of minder dan matig.
 
En het zijn vooral die dames die hier komen klagen dat wij geen reviews over hun mogen schrijven en ons dus monddood willen maken.
Het gaat om een dame, namelijk @Portrera, tenminste als het een dame is.
Ik heb de andere dames niet horen klagen, dat wij geen reviews mogen schrijven. Sterker nog de meeste dames juichen het juist toe, gezien hun reacties.
 
Welk deel van de dames hebben nou overwegend positieve recensies en staan bekend als toppers? Ze zijn maar op een handje te tellen. Het overgrote deel is matig of minder dan matig.
Om in het Haagse te blijven, de raamdames in de Doublet en in de Geleen die bekend staan als topper, hebben aan klandizie geen gebrek en hebben terecht positieve recensies. Het merendeel van de dames, is niet slecht of goed, en hebben wisselende recensies, Maar er zijn maar een paar dames die slechte recensies hebben, en die zijn over het algemeen terecht, deze worden vaak aangeduid als te mijden meiden (TMM)
 
Om in het Haagse te blijven, de raamdames in de Doublet en in de Geleen die bekend staan als topper, hebben aan klandizie geen gebrek en hebben terecht positieve recensies. Het merendeel van de dames, is niet slecht of goed, en hebben wisselende recensies, Maar er zijn maar een paar dames die slechte recensies hebben, en die zijn over het algemeen terecht, deze worden vaak aangeduid als te mijden meiden (TMM)
En welk deel staat bekend als topper en zou je als man bezoeken? Zijn op een hand te tellen, dat bedoel ik. En die kosten evenveel als de matige verderop.
 
Wil je ook inhoudelijk reageren? Of komen jij en je andere vriendjes die het in ieder situatie voor de dames opnemen, nooit verder dan 'je mag de dames niet over 1 kam scheren'? Het begint een beetje saai te worden zo.
In deze specifieke discussie is er maar 1 dame die onredelijk is (en met verhalen komt die ik nog nooit van een andere dvp gehoord heb), en tel ik er 2 die daar kritisch op reageren, als je hier je pijlen gaat richten op alle dvp's gooi je een beetje je eigen glazen in.

Gryphon en jij liggen op 1 lijn over portrera, tel je zegeningen.
 
In deze specifieke discussie is er maar 1 dame die onredelijk is (en met verhalen komt die ik nog nooit van een ander dvp gehoord heb), en tel ik er 2 die daar kritisch op reageren, als je hier je pijlen gaat richten op alle dvp's gooi je een beetje je eigen glazen in.

Gryphon en jij liggen op 1 lijn over portrera, tel je zegeningen.
Ik heb in de wandelsfeer meerdere dames horen klagen over hun moeilijke leven en waar ze wel niet tegen aan lopen. Tijdens corona heb ik een hoop verhalen gelezen op girlsreview over dames die het financieel moeilijk hadden en steun vroegen van wandelaren. En ik lees (dit slaat niet op dames, dat is waar) hier vaak van mannen hoe moeilijk dvp's het wel niet hebben en hoe zwaar het werk is etc.
Vind het maar lastig om hier empathie voor te hebben. Dat bedeolde ik met dames.
 
Jawel, de meeste vragen gewoon de oude Doublet prijs van € 40,00, zeker de latinas
Voor die prijs kan je nog wel eens een gokje wagen.
Ok, maar wat ik bedoel is; bij hoeveel procent van de dames zou je, als je als wandelaar buiten komt, een gevoel hebben: "zo, die 35/40/50 euro heb ik erg goed besteed, het was goed en ik zou haar zeker nog een keer bezoeken"?
We weten allemaal wie de toppers zijn in de Doublet en de Geleen. Zijn op een 1 hand te tellen per straat. Van de hoeveel dames? 60/70?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan