Algemeen €50 euro dagtarief parkeren Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pak de gracht ook nog ff mee is het een triathlon!
Nu, vele van m'n favoriete dames sporten wel degelijk! Verschillende hebben zelfs een 'personal trainer'. Ze investeren dus in hun fysiek en voorkomen...
Kan je als man, bezoeker, misschien een voorbeeldje aan nemen? Ga te voet! Neem die fiets!
 
Zet de auto op de Binckhort gratis.
Pak daar 1 vd huurscooter,ben je voor max. 3,50 bij de doublet en Max. 2 € bij de Geleen. Probleem opgelost.
Gun die paar € liever aan de scooters dan aan de gemeente.
En,.....0 ,000 tijdsdruk.
Ik ga altijd met de auto naar het station voor de Randstadrails om naar Den Haag CS te gaan. Op CS heb ik een fiets waarmee ik naar het Spui fiets. Daar stap ik over op een uitklap step die ik altijd in m'n rugzak meeneem waarmee ik naar de Stille Veerkade rijdt.
Daar parkeer ik m'n step en loop verder naar de Doubletstraat..

Ik trek tegenwoordig wel de hele avond uit voor een bezoekje 🙄

Grapje hoor.. ging altijd gewoon met de auto
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat nog wat worden. Rondom de geleenstraat en in de spinozastraqt is het normaal tarief. Maar als je op je parkmobile kijkt heb je maar 1 soort p icoon voor parkeren centrum Den Haag. Daar staat overigens nog gewoon 2,50 per uur. Dan maar de garage pakken bij het plein als die niet overvol raakt
 
Dit gaat nog wat worden. Rondom de geleenstraat en in de spinozastraqt is het normaal tarief. Maar als je op je parkmobile kijkt heb je maar 1 soort p icoon voor parkeren centrum Den Haag. Daar staat overigens nog gewoon 2,50 per uur. Dan maar de garage pakken bij het plein als die niet overvol raakt
Niet erg handig dat parkeerapps dat nog niet aangeven want niet iedereen zal op de hoogte zijn, dan krijgen ze straks ineens een rekening van honderden euro's
 
Tot nu toe ga ik altijd met de auto maar als het rond de Geleenstraat ook 50 wordt dan ga ik met de trein vanuit Rotterdam
Dan ga ik niet meer dan naar antwerpen skw.
Voor mij geen doen met het ov
Hier geen metro of trein.
Den haag is toch beetje uitsterfbeleid.
Als er ben zie ik heel veel lege ramen en wat bezet is zelfde oude meuk die er al lang zitten
Slechts n handje vol nieuwe dames
 
Vermoedelijk staat het bij de parkeermeters wel aangegeven.
Ja maar als je een parkeerapp op de telefoon gebruikt dan hoef je niet naar een parkeermeter, dan voer je de zone code in, ik gebruik easypark, die geeft ook gewoon 2,50 per uur aan, zo kan je behoorlijk in de problemen komen als je niet op de hoogte bent.
Ik zag vandaag een handgeschreven brief op een parkeermeter aan de zuidwal dat het 50 euro is als waarschuwing om ze weg te jagen
 
Volgens mij, als je vanaf de andere kant komt, dus aan de overkant van het water, dan rij je vanaf de geleenstraat om het treinstation heen langs het winkelcentrum en dan 2x naar rechts en dan naar links de woonwijk in dan kom je bij de koningstraat, waterloostraat of langs het water etc, daar is het volgens mij nog steeds 2,50 per uur, dan moet je alleen het bruggetje overlopen en dan kom je vanaf de pisbakken de doublet in, zo deed ik het altijd al als ik met de auto naar de doublet ging
 
Ja maar als je een parkeerapp op de telefoon gebruikt dan hoef je niet naar een parkeermeter, dan voer je de zone code in, ik gebruik easypark, die geeft ook gewoon 2,50 per uur aan, zo kan je behoorlijk in de problemen komen als je niet op de hoogte bent.
Ik zag vandaag een handgeschreven brief op een parkeermeter aan de zuidwal dat het 50 euro is als waarschuwing om ze weg te jagen
Niet normaal die prijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan