Recensie 13k3 Jessica 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bennymooi

Wandelaar
42
08/08/21
23
6
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen zondagmiddag bij Jessica geweest op 13k3. Ze zit in de kleine passage aan je linkerhand op het kamertje rechts achterin. Op haar raam heeft ze een aantal gele bordjes met o.a. Massage, soft sm.
Misschien bij gebrek aan beter bij Jessica geweest. Mijn favoriete, dames waren er niet, en wilde toch eens langs bij een strenge dame. De enige die me hiervoor geschikt leek was Jessica.
Nadat ik had aangeven wat ik fijn vond kon ik uitgekleed op het bed gaan liggen. Het duurde een best een tijdje voordat we daadwerkelijk aan een soort van soft sm spel konden beginnen. Eerst moesten we een aantal berichten op de telefoon beantwoord worden, en daarna was ze behoorlijk aan het zoeken naar wat sm benodigdheden. Uiteindelijk ben ik vastgebonden, geblinddoekt, en ge-ballgagged toch gruwelijk lekker klaargekomen. Maar het spel zelf was wat matig. Nu maar hopen dat Giselle of Luci weer snel terug komen om me heerlijk te mishandelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan