150 voor een uurtje privé ontvangst of 3x wandelen in de raambuurt. Wat verkiezen jullie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
als een raamdame goed is blijf ik langer echte privedames een paar keer geprobeerd maar in een geval gebleven en een keer of 5 direct weggegaan!
theo
 
Ik begrijp de vraag van de topicstarter eigenlijk niet zo goed , je kan in de meeste privéhuizen ook voor een tientje of 5 een kwartier terecht en in een ramenbuurt kan je met uitzondering van de Wallen misschien ook voor de prijs die in een privéhuis gangbaar is een uur lang relaxen als je niet op het spitsuur gaat ( wat ik toch niet doe)
In een ramenbuurt heb je veel meer keus , hoef je geen afspraak te maken en hoef je er niet op te vertrouwen dat die lekkere meid die op de website staat in het echt net zo vriendelijk lacht als op die geposeerde fotootjes van 5 tot 10 jaar oud
 
Ik begrijp de vraag van de topicstarter eigenlijk niet zo goed , je kan in de meeste privéhuizen ook voor een tientje of 5 een kwartier terecht en in een ramenbuurt kan je met uitzondering van de Wallen misschien ook voor de prijs die in een privéhuis gangbaar is een uur lang relaxen als je niet op het spitsuur gaat ( wat ik toch niet doe)
In een ramenbuurt heb je veel meer keus , hoef je geen afspraak te maken en hoef je er niet op te vertrouwen dat die lekkere meid die op de website staat in het echt net zo vriendelijk lacht als op die geposeerde fotootjes van 5 tot 10 jaar oud
Ik ben niet voor raamprostitutie daar wordt je bekeken als klant en dat heb ik niet met mijn favoriete dvp ik wil het GFE hebben. Niet zomaar de dvp even afneuken en klaar ik vindt het belangrijk om de dvp ook de aandacht te geven en te verwennen.
 
Ik begrijp de vraag van de topicstarter eigenlijk niet zo goed , je kan in de meeste privéhuizen ook voor een tientje of 5 een kwartier terecht en in een ramenbuurt kan je met uitzondering van de Wallen misschien ook voor de prijs die in een privéhuis gangbaar is een uur lang relaxen als je niet op het spitsuur gaat ( wat ik toch niet doe)
In een ramenbuurt heb je veel meer keus , hoef je geen afspraak te maken en hoef je er niet op te vertrouwen dat die lekkere meid die op de website staat in het echt net zo vriendelijk lacht als op die geposeerde fotootjes van 5 tot 10 jaar oud
Denk dat privéontvangst eigenlijk thuisontvangst betekent i.p.v 150 euro per uur met een privéhuis dame.
 
Ja, ieder zijn voorkeur, maar bij raamprostitutie kan je natuurlijk ook soms GFE krijgen, maar dan zal je meestal ook wat langer moeten blijven.
 
Ja, ieder zijn voorkeur, maar bij raamprostitutie kan je natuurlijk ook soms GFE krijgen, maar dan zal je meestal ook wat langer moeten blijven.
Dat is zeldzaam hoor. Raamprostitutie is toch merendeel gebaseerd op zoveel mogelijk geld binnenhalen. meerdere klanten per dag (lees zoveel mogelijk) In prive kan dat ook natuurlijk. De dames die occasioneel daten zijn schaars. maar ze bestaan.
 
Klopt
Ik zet zulke types niet zoals, heeeel veel hier, op één of ander voetstuk om ze te aanbidden alsof ze het over hun liefdespartner hebben.

Maar blijf lekker doorhuilen over het woord wijf, misschien scoor je nog een paar pandapunten bij aanwezige dvps hier die je met een bosje bloemen, doosje bonbons en een nieuw lingeriesetje een bezoekje kan brengen 😂
Je klinkt gefrustreerd. Mss wat minder korte raambezoekjes en wat meer kwaliteit in je leven brengen.
 
Meestal ging ik bij dezelfde bij de ramen. Ik wist dat de verstandhouding en respect naar elkaar toe goed zat. Dus durfde ik soms wel 1 uur tot Max 3-4 uur er te blijven. Hangt een beetje af van de mood die dag van mij en haar zijnde. Privé ontvangst is hit or miss. Bij ramen heb je toch al een eerste indruk, en meestal klopt die wel. Als ik privé ga voor de eerste maal en ik zit met veel goesting etc en ze doet de deur open en het bevalt je totaal niet is mijn mood helemaal fucked.

In ieder geval privé of ramen idc, 150 euro, en optimaal genieten met beiden

GFE FTW.
 
Meestal ging ik bij dezelfde bij de ramen. Ik wist dat de verstandhouding en respect naar elkaar toe goed zat. Dus durfde ik soms wel 1 uur tot Max 3-4 uur er te blijven. Hangt een beetje af van de mood die dag van mij en haar zijnde. Privé ontvangst is hit or miss. Bij ramen heb je toch al een eerste indruk, en meestal klopt die wel. Als ik privé ga voor de eerste maal en ik zit met veel goesting etc en ze doet de deur open en het bevalt je totaal niet is mijn mood helemaal fucked.

In ieder geval privé of ramen idc, 150 euro, en optimaal genieten met beiden

GFE FTW.
Prive hoeft niet hit or miss te zijn als je op voorhand wat info vergaard Ok , smaken verschillen maar als een dvp bvb van de 20 recensies er allemaal goede tot super goede heeft dan zit je wss wel "safe". En eens je safe zit blijf je wss ook beter bij diegene. om samen via meermaals te daten te kunnen werken aan een erotisch verhaal. Waarbij je elke keer een extra stap zet of durft te zetten.
 
Prive hoeft niet hit or miss te zijn als je op voorhand wat info vergaard Ok , smaken verschillen maar als een dvp bvb van de 20 recensies er allemaal goede tot super goede heeft dan zit je wss wel "safe". En eens je safe zit blijf je wss ook beter bij diegene. om samen via meermaals te daten te kunnen werken aan een erotisch verhaal. Waarbij je elke keer een extra stap zet of durft te zetten.
Ja klopt idd wel. Maar voor ik dit forum kende was het wel wat in het donker tasten. Net zoals wanneer je gaat naar iemand die geen recensie heeft. Kan goed uitdraaien maar kan ook zeer teleurstellend zijn.
 
Ja klopt idd wel. Maar voor ik dit forum kende was het wel wat in het donker tasten. Net zoals wanneer je gaat naar iemand die geen recensie heeft. Kan goed uitdraaien maar kan ook zeer teleurstellend zijn.
Ja doe ik nog zelden. Ik date sowieso nog zelden. En altijd bij dezelfde. Ooit 2dates per week(constant verschillende) gelukkig ben ik van die "verslaving" verlost.
 
Ja doe ik nog zelden. Ik date sowieso nog zelden. En altijd bij dezelfde. Ooit 2dates per week(constant verschillende) gelukkig ben ik van die "verslaving" verlost.
Het is bij mij ook 6 jaar geleden dat ik nog eens geweest ben. Maar moet wel zeggen dat de goesting terug wat gekomen is. Denk wanneer ik terug de eerste keer ga dat ik wel wat gedisciplineerd zal moeten handelen om mijzelf ook niet te verliezen. Maar bon, zolang het financieel gecontroleerd kan blijven kan je er maar van genieten I guess.
 
Het is bij mij ook 6 jaar geleden dat ik nog eens geweest ben. Maar moet wel zeggen dat de goesting terug wat gekomen is. Denk wanneer ik terug de eerste keer ga dat ik wel wat gedisciplineerd zal moeten handelen om mijzelf ook niet te verliezen. Maar bon, zolang het financieel gecontroleerd kan blijven kan je er maar van genieten I guess.
klopt. Ik heb ondertussen een vast "budget" per maand. Ben er voorlopig in Januari en Februari steevast onder gebleven.
 
Op t budget blijven lukt wel als je er ook goedkope dates bijdoet. Af en toe een raamdate , en als de dame gewoon correct werkt zijn die zeer bevredigend. ik kies meestal van de knapste uit, dan kom ik ook wel tot orgasme in dat kwartier. Heb je n zeperd dan naar een dame die je kent. Laatste tijd vind ik nog veel dames die op mijn Belgische advertentie op de site Afspraakjes reageren , een betere response dan op Sexjobs. Belgisch is nu de nationaliteit die ik het meest date. Vanavond voor t eerst in Trianon hotel in Gent geweest met een studente, was voor mijn doen duur 1,5 uur 200 + 50 voor de kamer al ben ik 2 uur met haar geweest. Was zeer geslaagd.Woensdagavond ga ik weer n studente oppikken bij de Turnhout sepoort Antwerpen voor n cardate. De variatie maakt het wandelen leuk voor mij.
 
Op t budget blijven lukt wel als je er ook goedkope dates bijdoet. Af en toe een raamdate , en als de dame gewoon correct werkt zijn die zeer bevredigend. ik kies meestal van de knapste uit, dan kom ik ook wel tot orgasme in dat kwartier. Heb je n zeperd dan naar een dame die je kent. Laatste tijd vind ik nog veel dames die op mijn Belgische advertentie reageren , een betere response. Vanavond voor t eerst in Trianon hotel in Gent geweest met een studente, was voor mijn doen duur 1,5 uur 200 + 50 voor de kamer al ben ik 2 uur met haar geweest. Was zeer geslaagd.Woensdagavond ga ik weer n studente oppikken bij de Turnhout sepoort Antwerpen voor n cardate. De variatie maakt het wandelen leuk voor mij.
250 euro voor 2u. 🙃 Als ik dergelijke prijzen lees, gaat er bij mij altijd een belletje rinkelen . En geen positief.
 
Laatst bewerkt:
250 euro voor 2u. 🙃 Als ik dergelijke prijzen lees, gaat er bij mij altijd een belletje rinkelen . En geen positief.
Dat is dan wat jij op zijn Belgs een "occasionele dame" noemt ( het zij je vergeven ) . Toevallig heb ik de handigheid die dames te vinden en te selecteren wat jij niet hebt en ben ik veel goedkoper uit. Zal ik ook eens stoefen.De dame in kwestie, een Vlaamse ebony noemt zich zelf " een pleaser" , dat zijn de beste die je kan treffen.
 
Dat is dan wat jij op zijn Belgs een "occasionele dame" noemt ( het zij je vergeven ) . Toevallig heb ik de handigheid die dames te vinden en te selecteren wat jij niet hebt en ben ik veel goedkoper uit. Zal ik ook eens stoefen.De dame in kwestie, een Vlaamse ebony noemt zich zelf " een pleaser" , dat zijn de beste die je kan treffen.
Derby der lage landen is begonnen 😂😂😂😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan