150 voor een uurtje privé ontvangst of 3x wandelen in de raambuurt. Wat verkiezen jullie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aaaah, sjuuust. natuurlijk kan ik een recensie produceren, geen probleem, maar zal eerder scheve gezichten geven als er geen link bijstaat , en zal ik beticht worden van vertellen van onzin verhalen.
Dat ga ik dus niet doen.
Wat ik er wel mee aan wil geven is dat daarbuiten een heel grote vijver met vissen is van dames die graag in de luwte blijven uit overweging van discretie , en die toch de fantasie en financiele behoefte hebben een paydate te doen.
Met wat inzet en creativiteit en vrouw vriendelijkheid in je advertentie en je benadering zul je ze zeker leren kennen en je zal er voor worden beloond.

mij lukt het ook. en ik ben niet overdreven charmant haha.
 
Aaaah, sjuuust. natuurlijk kan ik een recensie produceren, geen probleem, maar zal eerder scheve gezichten geven als er geen link bijstaat , en zal ik beticht worden van vertellen van onzin verhalen.
Dat ga ik dus niet doen.
Wat ik er wel mee aan wil geven is dat daarbuiten een heel grote vijver met vissen is van dames die graag in de luwte blijven uit overweging van discretie , en die toch de fantasie en financiele behoefte hebben een paydate te doen.
Met wat inzet en creativiteit en vrouw vriendelijkheid in je advertentie en je benadering zul je ze zeker leren kennen en je zal er voor worden beloond.

mij lukt het ook. en ik ben niet overdreven charmant haha.
Ik ben niet op zoek, toch bedankt
 
Denk dat privéontvangst eigenlijk thuisontvangst betekent i.p.v 150 euro per uur met een privéhuis dame.
Ja dat dacht ik ook al eigenlijk maar dan nog begrijp ik de algeheel heersende opvatting niet dat je een raamdame niet gewoon min of meer hetzelfde bedrag kan betalen en er dan ook een uur kan blijven , ik doe dat namelijk al jaren en als ik zie hoelang sommige gordijnen dicht blijven zal ik echt niet de enige zijn
 
Heel af en toe deed ik een uur, maar dat was nog met prijzen van 70/80 E - vaak in landen waar vele dingen goedkoper zijn.

In een club met een kamergang van 30 min ben ik ook al ruim voorzien. En bij de ramen heb ik in het algemeen ook geen moeite om in de 10/15 min klaar te komen.

Dus voor mij liever 3 keer voor 50 als een keer voor 150.
 
Ja dat dacht ik ook al eigenlijk maar dan nog begrijp ik de algeheel heersende opvatting niet dat je een raamdame niet gewoon min of meer hetzelfde bedrag kan betalen en er dan ook een uur kan blijven , ik doe dat namelijk al jaren en als ik zie hoelang sommige gordijnen dicht blijven zal ik echt niet de enige zijn

Voordeel bij de ramen je kan ook heelmakkelijk 20 minuten bij nemen
 
Noem jij alle vrouwen wijven, een beetje respect mag wel hoor.
Wie enkel maar zijn zak wil ledigen, komt waarschijnlijk automatisch dikwijls bij 'wijven' terecht.

Wie daarentegen, behalve het ejaculeren, ook de duizend andere fijne aspecten van seks wil beleven voor zijn geld, zal bij 'vrouwen' terecht komen. En bij vrouwen maak ik gemakkelijk een uurtje of zelfs enkele uurtjes vol.
 
Klopt dat ik een dvp zie als een zaaddump en mn scharrels als liefdespartners

Dat jullie dat nog al eens uit elkaar halen was me al eerder opgevallen 😂
Als je een scharrel als een liefdespartner ziet, heb je waarschijnlijk nog nooit de echte liefde ontmoet? Ik denk dat jij hier dus het begrip 'liefdespartner' en 'scharrel' verwart met elkaar. Ik vind ten andere dat een dvp waar ik regelmatig eens uitgebreid mee afspreek, een nog leuker effect heeft als een scharrel. Je moet de dvp betalen? Dikwijls geef je aan een scharrel ook geld uit.
 
Als je een scharrel als een liefdespartner ziet, heb je waarschijnlijk nog nooit de echte liefde ontmoet? Ik denk dat jij hier dus het begrip 'liefdespartner' en 'scharrel' verwart met elkaar. Ik vind ten andere dat een dvp waar ik regelmatig eens uitgebreid mee afspreek, een nog leuker effect heeft als een scharrel. Je moet de dvp betalen? Dikwijls geef je aan een scharrel ook geld uit.

Misschien verwoord ik het verkeerd, want echte liefde is het idd niet met scharrels. Maar mijn scharrels zie ik vaak voor lange tijd waardoor je een soort liefdesband opbouwd?

Ik ben uiteraard weleens echt verliefd geweest en dan is de seks natuurlijk heel anders, maar dat komt dichterbij seks met scharrels dan met welke dvp dan ook
 
Hahaha niet om dit topic volledig te ontsporen, maar ik ben ook wel eens 'verliefd' geweest op iemand die niet echt van het seksen was (zon' 10-15minuten seksen is wel genoeg type). Terwijl ik zelf wel van beetje voorspel en wat langduriger bezig gaan ben; heb dan ook echt wel potjes met dvp's gehad die een stuk dichter id buurt komen van wat ik beschouw als passievolle / liefdevolle seks hoor...is uiteindelijk een gevoel wat jer ervaart right, en ook al betaal ik ervoor dat definiert uiteindelijk niet per se de gehele seksuele ervaring ;)
 
Van ontsporen van het topic is geen sprake, vind ik.

Het is zelfs een interessante denkpiste. Een beetje aansluitend bij wat ik bedoel.

De zgn GFE is nooit seks die overeenkomt met wat je bij een échte girlfriend ervaart. Maar het is een rollenspel, en idd, het gevoel dat je ervaart kan aanleunen bij het gevoel van te seksen met een echte vriendin of partner. Alleen heb je met die echte vriendin hoogstwaarschijnlijk ook nog talrijke andere leuke dingen die je samen kan beleven, buiten de seks. Dat je er voor betaalt bij een dvp mag geen spelbreker zijn: je kan je inleven in haar acteerwerk net zoals bij het bekijken van een film.

Wat duidelijk is uit bovenstaande berichten, is dat lang niet iedereen een dvp gewoon als een dame ziet waar je je zaad in kwijt kan, maar dat heel wat mannen hun seksbeleving ook bij betaalde dates graag uitbreiden met al die andere aspecten van seks.
 
Er zouden veel meer dames zijn (misschien behalve bij de ramen) die sekswerk alleen als een bijberoep beschouwen door dit hele Corona gedoe. Bij het privéhuis waar ik werk zijn de aanwezigheid van dames nu gehalveerd in vergelijking met eind 2020 en de anderen die nog steeds werkzaam zijn hebben wel bijbanen.
Kun je ook zeggen bij welk privehuis je werkzaam bent ?
 
Er zouden veel meer dames zijn (misschien behalve bij de ramen) die sekswerk alleen als een bijberoep beschouwen door dit hele Corona gedoe. Bij het privéhuis waar ik werk zijn de aanwezigheid van dames nu gehalveerd in vergelijking met eind 2020 en de anderen die nog steeds werkzaam zijn hebben wel bijbanen.
Jij bent wel een toppertje hè 😍
 
Wie enkel maar zijn zak wil ledigen, komt waarschijnlijk automatisch dikwijls bij 'wijven' terecht.

Wie daarentegen, behalve het ejaculeren, ook de duizend andere fijne aspecten van seks wil beleven voor zijn geld, zal bij 'vrouwen' terecht komen. En bij vrouwen maak ik gemakkelijk een uurtje of zelfs enkele uurtjes vol.
Zo is het dus precies!
Maar in de sexindustrie is er genoeg aanbod voor beide partijen...
 
Van ontsporen van het topic is geen sprake, vind ik.

Het is zelfs een interessante denkpiste. Een beetje aansluitend bij wat ik bedoel.

De zgn GFE is nooit seks die overeenkomt met wat je bij een échte girlfriend ervaart. Maar het is een rollenspel, en idd, het gevoel dat je ervaart kan aanleunen bij het gevoel van te seksen met een echte vriendin of partner. Alleen heb je met die echte vriendin hoogstwaarschijnlijk ook nog talrijke andere leuke dingen die je samen kan beleven, buiten de seks. Dat je er voor betaalt bij een dvp mag geen spelbreker zijn: je kan je inleven in haar acteerwerk net zoals bij het bekijken van een film.

Wat duidelijk is uit bovenstaande berichten, is dat lang niet iedereen een dvp gewoon als een dame ziet waar je je zaad in kwijt kan, maar dat heel wat mannen hun seksbeleving ook bij betaalde dates graag uitbreiden met al die andere aspecten van seks.
En uit de discussie kan ik toch ook opmerken dat degenen die kiezen voor het "GFE acteerwerk" zoals u het zo mooi verwoord... uiteraard wel degelijk beseffen dat dit alleen "werkt" zolang je betaald... maar dat ze over het algemeen toch zeer tevreden zijn met hun keuze en wel degelijk ervaren dat aan hun noden en verwachtingen wordt voldaan.

Bij degenen die "enkel hun zak willen legen" merk ik toch een duidelijke kern van onderliggende frustratie... Blijkbaar zitten hier toch wandelaars die ervaren dat niet aan al hun noden wordt voldaan.

Dit uiteraard zonder te willen veralgemenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan