18+

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietje75

Wandelaar
37
23/08/21
27
Goede dag iedereen , ff een vraag. Weten jullie ik welke plekken waar er nog 18 of 19 jarige meiden mogen werken ? Behalve in Rijswijk ( vraag me af of daar die leeftijden altijd kloppen ) Breda en Nieuwegein ?
 
Maison monty, hmm weet het niet hoor , die michelle is al 2 jaar " bijna 19 " en wat ik er van hoor en ook voor een stukje me eige ervaring is dat bij die meiden die nieuw zijn de spontaniteit er vrij snel van af is
 
Het punt met die jonge meiden is (denk ik) dat ze vaak toch niet helemaal goed voor ogen hebben wat ze aan het doen zijn. Ze hebben geen probleem met seks en zullen niet onder dwang of misleiding werken, dat bedoel ik niet. Maar hoe je nu een leuke date maakt met iemand die een stuk ouder is dan jezelf en je daar voor jezelf toch een stuk arbeidsvreugde uit haalt, dat moet een DVP ook leren. Die DVPs bij MM zijn ook echt wel jong, zodra ze 21 zijn gaan ze vaak zo snel mogelijk naar Diane's Secret. En 19 zal vast wel eens 20 zijn, maar geen 25.
Wat je ook nog als effect krijgt is dat die jonge DVPs natuurlijk met elkaar omgaan binnen zo'n privehuis als MM en dan krijg je een beetje zo'n lellebel-sfeer.

Maar tussen die jonge DVPs zit ook van alles. Er zitten er zeker tussen die echt al goede DVPs zijn, neem bijvoorbeeld Daisy (inmiddels net weg daar en nu bij DS).
 
Ja inderdaad er zit van alles tussen , wat mij opvalt is dat er bij m.m. relatief veel meiden v an die leeftijd zitten in vergelijkingen andere huizen in steden waar 18 + nog mag en ja vooral het gene wat uit Amsterdam kwam komt was n beetje een kliekje wat toch wel wat koeltjes klanten afwerken dit in tegenstelling tot michelle die er nog steeds zit. Meiden van 18 in b.v. rotterdam ( toen dat nog mocht) had ik toch betere ervaringen mee wellicht indd omdat er daar minder waren , ook kira vorrig jaar nog i huize sandra te Breda was ook echt n topper , jammer dat ze weg is
 
Die DVPs bij MM zijn ook echt wel jong, zodra ze 21 zijn gaan ze vaak zo snel mogelijk naar Diane's Secret. En 19 zal vast wel eens 20 zijn, maar geen 25.
Wat je ook nog als effect krijgt is dat die jonge DVPs natuurlijk met elkaar omgaan binnen zo'n privehuis als MM en dan krijg je een beetje zo'n lellebel-sfeer.
Oprechte vraag: is dat een feit dat ze vanaf 21 naar DS gaan; heb je dat bijv van meerdere meiden gehoord of zelf gezien? Ik ben namelijk benieuwd waarom dat zo zou zijn. Verdienen ze bij DS dan meer ofzo? En ben ook wel benieuwd wat je bedoelt met "lellebel-sfeer", want ik kan me er geen voorstelling bij maken.
 
Oprechte vraag: is dat een feit dat ze vanaf 21 naar DS gaan; heb je dat bijv van meerdere meiden gehoord of zelf gezien? Ik ben namelijk benieuwd waarom dat zo zou zijn. Verdienen ze bij DS dan meer ofzo? En ben ook wel benieuwd wat je bedoelt met "lellebel-sfeer", want ik kan me er geen voorstelling bij maken.
Ik heb het een beetje bijgehouden en dan zie je regelmatig bij DS een dame staan: voorheen bekend van Maison Monty. DS heeft hoogstwaarschijnlijk meer klanten en heeft ook wat meer naam. En misschien zijn er intern dingen anders geregeld waardoor het aantrekkelijker is, I don't know.
En bij DS verdienen ze denk ik ook ietsje meer (prijzen zijn overall iets hoger daar).
Lellebel-sfeer, tja, hoe moet ik dat uitleggen. Zet een stuk of 5 meiden van die leeftijd bij elkaar en je krijgt een bepaald sfeertje, van een beetje roddelen, beetje hangen, beetje mopperen. Ik weet niet hoe je zoiets nu zou moeten omschrijven. Beetje middelbareschoolachtig zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
Ah, dank je! Het was mij nog niet opgevallen dat meiden van MM naar DS gaan/gingen, maar da's een logische verklaring. En bij wat je zegt over die sfeer kan ik me wel wat voorstellen, ondanks dat het ook voor mij steeds langer geleden is dat ik die leeftijd had! ?
 
Typische , is toch dat je t momenteel vrijwel alleen ziet bij mm en niet tot nauwelijks in steden waar t ook nog is toegestaan ( leiden, nieuwe gein , Breda o.a. ) blijft toch jammer en inderdaad ook wel in Antwerpen daar is sws het gem. Uiterlijk vd de dames hoger dan dat van de raam prostitutie in Nederland naar mijn mening
 
Zijn er in Antwerpen ook vnl Oostblok dames te vinden, of ook wel Vlaams/ Nederlandse dames?
Meeste nl dames die ik ken in Antwerpen zijn al wat ouder doen aan sm en werken de dayshift. Zowel in de ss als de vr staan er een paar. Sommige hebben een bordje nl voor het raam, be dames ken ik niet, het is inderdaad vnl roemeens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan