2 Hollandse vriendinnen on tour

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welke stad wil jij ons zien


  • Totaal aantal stemmers
    194
Status
Niet open voor verdere reacties.

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.429
03/11/22
2.638
Site
Heeii,

Een Nederlandse college (inmiddels ook wel een vriendin) willen graag in het voorjaar een appartementje huren om daar te gaan ontvangen. Als dit bevalt willen we dit 1x per zoveel maanden doen.

Nu is dus de vraag welke stad/steden!

We zijn beide vol Nederlands, lekker gebekt, tussen de 24-26 jaar oud. Ik ben mollig/curvy en zij is slank/normaal met goeie curves.

Verder onthul ik niet teveel details maar dat komt later als er een concreet plan is. We willen nu vooral weten welke van de onderstaande steden het meest in trek zijn. Mis je een stad? Zet hem dan hieronder in de comments. Zuid-Holland en Brabant doen niet mee dus deze worden verwijderd.
 
Heeii,

Een Nederlandse college (inmiddels ook wel een vriendin) willen graag in het voorjaar een appartementje huren om daar te gaan ontvangen. Als dit bevalt willen we dit 1x per zoveel maanden doen.

Nu is dus de vraag welke stad/steden!

We zijn beide vol Nederlands, lekker gebekt, tussen de 24-26 jaar oud. Ik ben mollig/curvy en zij is slank/normaal met goeie curves.

Verder onthul ik niet teveel details maar dat komt later als er een concreet plan is. We willen nu vooral weten welke van de onderstaande steden het meest in trek zijn. Mis je een stad? Zet hem dan hieronder in de comments. Zuid-Holland en Brabant doen niet mee dus deze worden verwijderd.
Hoeveel betalen jullie? Want bij is er niets voor niets.
 
Het is natuurlijk niet zo dat mensen vanuit omringende provincies daar naartoe gaan rijden, zo groot is de vijver nou ook weer niet
 
Zie hier the thread met onze aankondiging voor de eerste stad en om de andere dame te zien! 🤗

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan