200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn mond valt eigenlijk open van verbazing over hoe knightrider probeert zijn eigen ervaringen universeel aan ieder ander op te leggen: 'dit is hoe ik het ervaar, dús moet het voor jullie ook zo zijn, en wie mij niet gelooft is een naïveling die zich laat bedonderen'. Grappig is dat je die zendingsdrang (want dat is het overduidelijk, gezien zijn fanatisme en drammerigheid) andersom niet ziet.

Het verbaast me ook niks dat hij geen ervaringen heeft met wederzijds plezier en aangenaam samenzijn van beide kanten. Immers, hij betreedt de kamer al met het idee dat de dvp een liegende oplichtster is die hem door middel van trucs probeert te manipuleren om zoveel mogelijk geld los te peuteren. Daardoor wordt iedere aardige opmerking, ieder compliment of uiting van plezier door hem gereduceerd tot een leugen ontstaan uit slechte motieven. Nee, natúúrlijk krijg je met zo'n houding geen beiderzijds plezierige ervaringen. Maar op deze manier is dat een self-fulfilling prophecy; iets dat hij zelf in stand houdt - en waaruit hij dan weer zijn 'gelijk' bevestigt ziet.
Ik vind niet dat knightrider een ander iets probeert op te leggen, hij geeft zijn visie, dat mag, en vervolgens geeft hij antwoord op reacties
 
Ik vind niet dat knightrider een ander iets probeert op te leggen, hij geeft zijn visie, dat mag, en vervolgens geeft hij antwoord op reacties
Probleem is dat hij telkenmale iemand anders zijn beleving afdoet als onmogelijk alsof hij de enige is die precies weet wat er zich in het hoofd van een vrouw afspeelt die hij ten eerste nooit heeft ontmoet op een date waar hij ten tweede niet op aanwezig was.

Ik heb verstand (IQ als EQ) genoeg om aan te voelen indien mijn date oprecht is of niet en hoef niet van iemand anders dan horen dat het niet waar is en ik me maar dingen inbeeld.

Van zodra je maar probeert te suggereren dat je een date hebt gehad waarbij de date ook zin had ben je een sukkel die niet meer helder kan nadenken🤣 totale onzin
 
Probleem is dat hij telkenmale iemand anders zijn beleving afdoet als onmogelijk alsof hij de enige is die precies weet wat er zich in het hoofd van een vrouw afspeelt die hij ten eerste nooit heeft ontmoet op een date waar hij ten tweede niet op aanwezig was.

Ik heb verstand (IQ als EQ) genoeg om aan te voelen indien mijn date oprecht is of niet en hoef niet van iemand anders dan horen dat het niet waar is en ik me maar dingen inbeeld.

Van zodra je maar probeert te suggereren dat je een date hebt gehad waarbij de date ook zin had ben je een sukkel die niet meer helder kan nadenken🤣 totale onzin
Bij zulke mensen vraag ik mij af of ze ooit al eens een vrouw hebben zien squirten of intens zien klaarkomen? Neem nu ons moment bij date 2. Ik zag zwarte vlekjes, sterretjes en was helemaal van de kaart. Zoiets KAN JE NIET faken. Moest dat kunnen mag ik mijn speech voor de oscars al beginnen oefenen.
 
Je framed het nu vrij negatief. Je kunt het juist ook als een positieve eigenschap zien.

Stel je hebt een cliënt met een afschuwelijke lichaamsgeur (ondanks douchen) of die op een bepaalde wijze mismaakt is. Je zet je daar overheen en verleent een goede service, want tegen de man zelf heb je niks. Na verloop van tijd kun je je echter niet meer over het gevoel heenzetten die zijn geur of handicap oproept, en biecht op dat je niet meer kunt afspreken. Moet je de DvP dit nu verwijten of haar juist prijzen dat zij het heeft geprobeerd....?

Je hoeft haar niet te verdedigen, maar het siert je wel 🥰

Een cliënt die stinkt of mismaakt is, is geen reden om hem te weigeren.
Als ik vind dat een cliënt stinkt, want mijn neus is prima in orde, dan ga ik samen met hem douchen en zorg er zelf wel voor dat hij niet meer stinkt. Mismaakt of gehandicapt ( klinkt beter ) kan de beste man niets aan doen, maar ook dat is geen reden om iemand vaarwel te zeggen. Want die mensen zijn juist hartstikke aardig!

Maar een sekswerker die iemand na zo'n lange tijd weigert omdat haar poes iedere keer zeer doet, dan moet je geen sekswerker worden 🤷‍♀️

Mijn poes doet ook wel eens zeer, na gangbangs kon ik de volgende dag niets vanwege overal spierpijn en een pijnlijke poes, maar heb nog nooit een cliënt gemeld: ik wil je niet meer omdat mijn poes altijd zeer doet na jouw bezoek.

Bij sekswerk hoort neuken, kan je dat niet handelen, moet je ander werk gaan doen.
 
Ik lees dit met steeds groter wordende verbazing.

Zo'n 8 paginas geleden ging het er nog over dat er mannen zijn die voor een date van twee uur 500€ neer leggen maar eigenlijk het geld niet hebben en dan een aantal paginas over geld lenen.

Ik ben natuurlijk geen DVP , en zelfs geen vrouw.
Maar als ik DVP was had ik toch liever type Knightrider als klant dan al die kleffe lui
Die elke scheet die je laat van je " liken"
Ik vermoed dat er ook wel dames zijn die er zo instaan.
Maar soort zoekt soort , en die kleffe lui zijn inderdaad minder " op de cent"
Ik lees ook elke keer met verbazing de discussie over mannen die de dames te duur vinden. €200,00-, of €250,00-, is bij velen een probleem. Dan heb je twee keuzes:

A) Je spaart als man voor een date met een DVP.

B) Je gaat niet en stopt met wandelen.

Maar de mannen die hardste klagen geven wel feedback en overladen de dames met likes.

Ik klaag nooit, en betaal gewoon de prijs. Onderhandelen doe ik ook niet eens, en dan ben ik een ondernemer met een zakelijk instinct. Kortom ik bloed aan alle kanten door 1) de prijs te betalen. En 2) niet eens te onderhandelen. Maar klagen? Neen niet aan mij besteedt. Ik zie mij al bij een DVP aankomen. Euhh.. jouw prijs is €150,00-, per uur, maaruhh.. zullen we er €100,00-, van maken? In de winkels werkt dit ook niet, wanneer je boodschappen doet bij Albert Heijn, en je hebt een karretje vol voor €250,00 kan je ook niet tegen de caissière zeggen; nou leuk hier heb je €100,00-, en een fijne dag.
 
Laatst bewerkt:
Precies dat. Ik ga toch geen hoer rimmen omdat ik de indruk zou krijgen dat ik iets mis loop?!

Als jij je tong in haar aars wilt steken en de condoom-transpiratie resten van je voorganger uit haar kont wilt likken moet je dat vooral doen.
Als zij vervolgens hijgt en steunt dat ze voor het eerst een orgasme door anale stimulatie bereikt is dat nog eens extra top voor je.
Als ik zó vies was van 'hoeren' als jij, ging ik er nooit meer naar eentje toe!

Daarnaast kun je ook nergens, maar ook echt nergens, in dit topic EERLIJK discussiëren; je maakt overal een strawman (stropop) van de beweringen van anderen om die vervolgens tegen te spreken alsof de overdreven vertekening is wat de ander heeft gezegd.

Bijv. als wij zeggen dat een dvp ook gewoon een vrouw is die normale menselijke gevoelens heeft en het daardoor best prettig kan vinden om tijd met een sympathieke klant door te brengen, waardoor wij een klik hebben en genieten van onze tijd samen... maak jij daarvan dat onze dromen en illusies in duigen vallen als we onszelf niet voorliegen dat ze ons de geilste spetters van het land vinden die haar trillend doen klaarkomen. Zie je het verschil?

En als jij écht zeker was in je eigen denkwijze, dan had je zulke overdrijvingen niet nodig. Je bent jezelf enorm hard aan het overschreeuwen en volgens mij moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom.
 
Ik klaag nooit, en betaal gewoon de prijs.
Even een anekdote: mijn laatste date was voor 45 minuten. Toen ik wou betalen, vroeg de dame 150 euro. Ik zei dat ik zoveel niet bij me had en dat in haar advertentie 100 euro stond. Zij keek haar advertentie erop na, gaf me zonder morren gelijk en weigerde zelfs het tientje dat ik haar extra wilde betalen.

Ik kan me flink ergeren aan wandelbroeders die pertinent beweren dat álle DvP's geldwolven zijn.
 
Ik lees ook elke keer met verbazing de discussie over mannen die de dames te duur vinden. €200,00-, of €250,00-, is bij velen een probleem. Dan heb je twee keuzes:

A) Je spaart als man voor een date met een DVP.

B) Je gaat niet en stopt met wandelen.

Maar de mannen die hardste klagen geven wel feedback en overladen de dames met likes.

Ik klaag nooit, en betaal gewoon de prijs. Onderhandelen doe ik ook niet eens, en dan ben ik een ondernemer met een zakelijk instinct. Kortom ik bloed aan alle kanten door 1) de prijs te betalen. En 2) niet eens te onderhandelen. Maar klagen? Neen niet aan mij besteedt. Ik zie mij al bij een DVP aankomen. Euhh.. jouw prijs is €150,00-, per uur, maaruhh.. zullen we er €100,00-, van maken? In de winkels werkt dit ook niet, wanneer je boodschappen doet bij Albert Heijn, en je hebt een karretje vol voor €250,00 kan je ook niet tegen de caissière zeggen; nou leuk hier heb je €100,00-, en een fijne dag.
Ik klaag ook nooit over de prijs. Iedereen doet wat hij zelf wenst te doen een raamdame of privé.
 
Laatst bewerkt:
Even een anekdote: mijn laatste date was voor 45 minuten. Toen ik wou betalen, vroeg de dame 150 euro. Ik zei dat ik zoveel niet bij me had en dat in haar advertentie 100 euro stond. Zij keek haar advertentie erop na, gaf me zonder morren gelijk en weigerde zelfs het tientje dat ik haar extra wilde betalen.

Ik kan me flink ergeren aan wandelbroeders die pertinent beweren dat álle DvP's geldwolven zijn.
Je hebt erbij die alle dames over dezelfde kant trekken. Maar dat is totaal verkeerd
 
Ik lees ook elke keer met verbazing de discussie over mannen die de dames te duur vinden. €200,00-, of €250,00-, is bij velen een probleem. Dan heb je twee keuzes:

A) Je spaart als man voor een date met een DVP.

B) Je gaat niet en stopt met wandelen.

C) Je gaat naar een raambuurt en betaalt 50 euro voor 20 minuten.
 
Je hebt erbij die alle dames over dezelfde kant trekken. Maar dat is totaal verkeerd

Absoluut!

Ik fiks altijd wel een leuk prijsje bij heren die langer willen blijven, alleen is het best lullig als je dan later in de gaten krijgt dat degene bij een ander wel de volle prijs neertelt.
Waarom dan bij haar wel en bij mij niet, dat maakt mij soms wel een beetje verdrietig 🥺

Net als in de salon.. bij een ander wel 50 euro extra afrekenen voor pzc dat vaak maar enkele minuten duurt en bij mij niets en veel langer dan enkele minuten. Dat is niet fair.
 
Een cliënt die stinkt of mismaakt is, is geen reden om hem te weigeren.
Als ik vind dat een cliënt stinkt, want mijn neus is prima in orde, dan ga ik samen met hem douchen en zorg er zelf wel voor dat hij niet meer stinkt. Mismaakt of gehandicapt ( klinkt beter ) kan de beste man niets aan doen, maar ook dat is geen reden om iemand vaarwel te zeggen. Want die mensen zijn juist hartstikke aardig!

Maar een sekswerker die iemand na zo'n lange tijd weigert omdat haar poes iedere keer zeer doet, dan moet je geen sekswerker worden 🤷‍♀️

Mijn poes doet ook wel eens zeer, na gangbangs kon ik de volgende dag niets vanwege overal spierpijn en een pijnlijke poes, maar heb nog nooit een cliënt gemeld: ik wil je niet meer omdat mijn poes altijd zeer doet na jouw bezoek.

Bij sekswerk hoort neuken, kan je dat niet handelen, moet je ander werk gaan doen.

Ik noemde stinken (ondanks goede hygiëne) en mismaaktheid als voorbeelden. Je kunt ook een ander onveranderlijk lichaamskenmerk bedenken dat bij jou weerzin opwekt: je probeert je dan over het gevoel heen te zetten, hoopt misschien dat het went, hebt mogelijk ook met de klant te doen of voelt sympathie voor hem....maar ondanks dat beklijft het gevoel.... Dat is toch heel menselijk? Iedereen moet toch wel eens terugkomen op een beslissing?

Het is ook niet dat haar poes zeer doet bij iedere wat grotere pik. Van DvP's krijg ik meestal te horen dat dit de grootste is die zij ooit hebben gezien, en bij een fors aantal DvP's is (penetratieve) seks niet of beperkt mogelijk. Het is dus niet zo dat zij zich aanstelt.

Voor zover deze "off topic"; punt dat ik wilde maken is dat ik ook dacht altijd redelijk in te kunnen schatten of iets echt of niet was (net zoals Adriaan van Disco stelde in de post die ik aanhaalde) totdat de reactie van deze DVP mij daar deze week ernstig over aan het twijfelen bracht.

Dit dacht ik dus:

Zoiets KAN JE NIET faken.

Nu weet ik dat niet meer zo zeker...
 
Even een anekdote: mijn laatste date was voor 45 minuten. Toen ik wou betalen, vroeg de dame 150 euro. Ik zei dat ik zoveel niet bij me had en dat in haar advertentie 100 euro stond. Zij keek haar advertentie erop na, gaf me zonder morren gelijk en weigerde zelfs het tientje dat ik haar extra wilde betalen.

Ik kan me flink ergeren aan wandelbroeders die pertinent beweren dat álle DvP's geldwolven zijn.
Ik herken het beeld wat je schetst. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit gedoe hebt gehad met een DVP. En al helemaal niet voor geld of afdingen. Tuurlijk weleens een mindere ervaring gehad, maar zeg wie heeft dat ook niet meegemaakt. Ik heb ook vriendschappelijke contacten met DVP meiden, dat is zo gegroeid, misschien dat ik daardoor de sores herken en begrijpt. Maar sowieso is geld geen big issue voor mij, ik plak er geen getal op. Iets wat ik zie verteld mij wat het kost. Zo ook met mijn eigen vriendin, ik betaal alles voor haar. Enige wat zij betaald is haar kleding, persoonlijke verzorging (make up) en haar telefoon. En de rest heeft ze ongelimiteerd plus een nieuwe BMW X1. Ik ben ondernemer, en zij heeft een leuke goede job in musicals. Dat kan weleens laat worden en dan is een trein niet verstandig. Dame alleen (stukje veiligheid) maar ook storingen en vertragingen. Of ze mist net de laatste trein. Neen ik heb nooit geen discussies over geld.
 
Mijn poes doet ook wel eens zeer, na gangbangs kon ik de volgende dag niets vanwege overal spierpijn en een pijnlijke poes, maar heb nog nooit een cliënt gemeld: ik wil je niet meer omdat mijn poes altijd zeer doet na jouw bezoek.

Bij sekswerk hoort neuken, kan je dat niet handelen, moet je ander werk gaan doen.
Nu is The O ook wel uitzonderlijk geschapen, dat heb ik gezien in het topic waar leden een foto plaatsen van hun gereedschap, dus ik kan me voorstellen dat als je bijv een klein vrouwtje bent dat je even overslaat 😆
 
Nu is The O ook wel uitzonderlijk geschapen, dat heb ik gezien in het topic waar leden een foto plaatsen van hun gereedschap, dus ik kan me voorstellen dat als je bijv een klein vrouwtje bent dat je even overslaat 😆
@Jimmy80 Enig idee waar dit terug te zien is? linkje topic? Mannen roepen algauw ik heb een grote.
Je moet je pas zorgen maken als vrouwen ervoor terug schrikken, want dan weten hun dat ze er niets mee kunnen, behalve je stomweg aftrekken.
 
@Jimmy80 Enig idee waar dit terug te zien is? linkje topic? Mannen roepen algauw ik heb een grote.
Je moet je pas zorgen maken als vrouwen ervoor terug schrikken, want dan weten hun dat ze er niets mee kunnen, behalve je stomweg aftrekken.
Hij had zelfs een uitspraak van een lid uitgeprint en hield het vast op de foto als bewijs dat hij het echt zelf was
 
De enige keer dat ik 200 uur afgesproken had met een vrouw vond ze mij ook te groot en mocht ik haar niet neuken ( let wel , dit was zelf een grote vrouw 1m80 groot) ik ben zeker niet extreem groot geschapen en er zijn kleine dames ( 1m55) vinden het helemaal prima.
Dus ook dat is weer zo persoonlijk als wat.
Net als alles hier
 
Ik lees ook elke keer met verbazing de discussie over mannen die de dames te duur vinden. €200,00-, of €250,00-, is bij velen een probleem.
Jij ziet hier iets over het hoofd: Je kunt ook DVP's vinden die het voor duidelijk minder doen.

Dus weer de discussie Fiat of Mercedes.

Het is dus niet zo dat het date 200/250 € moet kosten. De dames leggen hun eigen prijzen vast, de klanten beslissen of ze dit willen betalen.

Als jij deze prijs wilt betalen - be my guest.

Je kunt het met een hotel vergelijken. Er zijn hotels vanaf 50 € en je kunt ook 5000 € voor een bepaalde kamer ergens anders betalen. Wat is belangrijk? De locatie, de naam, de goodies, de mogelijkheid om het aan je vrienden te vertellen dat je in een duur hotel was? Of dat je goed geslapen hebt?

Hoe hoger je verwachting en eisen zijn, hoe meer moet je waarschijnlijk betalen. Maar de discussie was gestart met het punt dat DVP hun prijzen naar boven hebben aangepast, terwijl de service nauwelijks beter werd.

Dus je gaat nu naar het hotel voor 5000 € en een maand later kost het 6000 €. Ga je dan nog steeds zonder te onderhandelen de nieuwe prijs betalen, of ga je je achter de oren krabben en vraag je jezelf af of het dit nog waard is?

De vergelijking met de Albert Heijn gaat mank. Hier gaat het over een product, niet over een dienst. En de klant van een supermarkt doet precies dat. De een gaat naar de AH, de ander naar de Lidl.
 
Naarmate alles duurder wordt, kan ik mij voorstelen dat het ook voor de dames geldt. In een inflatoir tijdperk is er ook een stuk lucht in de markt. Simpelweg kijken wat de gek er voor geeft en dames liften natuurlijk ook met die gekheid mee..

Tegenwoordig is 100/30 en 150/60 echt een uitzondering geworden. 1-2 jaar geleden gaf ik met gemak bij 80/30 20e fooi bij een regelmatig bezoek. Dat soort tarieven kun je echt vergeten.

Dat de tarieven teruggaan naar de tijd van weleer is ondenkbaar. Geest is uit de fles. Maar het is aan ons als wandelaars om bij de huidige tarieven van 150/30 en 200/60 echt kwaliteit te eisen. Volle tijd. Dame van de foto's. Weglopen als het niet klopt Et cetera...

Recensies op dit forum kunnen de wereld schelen.
 
Laatst bewerkt:
Bij zulke mensen vraag ik mij af of ze ooit al eens een vrouw hebben zien squirten of intens zien klaarkomen?
ik hoef niet zo nodig een dvp te zien klaarkomen of te zien squirten, Ik kom om zelf klaar te komen, dus van mij hoeft die dvp niet klaar te komen, bovendien weet je niet of het echt is of gespeeld en squirten vind ik ronduit goor, maar daar staat iedereen anders in,
Wat dat aan gaat begrijp ik @knightrider wel, hij wil gewoon bepaalde handelingen niet doen met een dvp, die hij misschien wel zo doen met een niet dvp.
 
ik hoef niet zo nodig een dvp te zien klaarkomen of te zien squirten, Ik kom om zelf klaar te komen, dus van mij hoeft die dvp niet klaar te komen, bovendien weet je niet of het echt is of gespeeld en squirten vind ik ronduit goor, maar daar staat iedereen anders in,
Wat dat aan gaat begrijp ik @knightrider wel, hij wil gewoon bepaalde handelingen niet doen met een dvp, die hij misschien wel zo doen met een niet dvp.
Tjah als jij niet eens de moeite doet om een vrouw te doen klaarkomen, dan zal ze inderdaad niet erg genieten… dan moet er hier niet geklaagd worden dat ze faken.
 
Probleem is dat hij telkenmale iemand anders zijn beleving afdoet als onmogelijk alsof hij de enige is die precies weet wat er zich in het hoofd van een vrouw afspeelt die hij ten eerste nooit heeft ontmoet op een date waar hij ten tweede niet op aanwezig was.

Ik heb verstand (IQ als EQ) genoeg om aan te voelen indien mijn date oprecht is of niet en hoef niet van iemand anders dan horen dat het niet waar is en ik me maar dingen inbeeld.

Van zodra je maar probeert te suggereren dat je een date hebt gehad waarbij de date ook zin had ben je een sukkel die niet meer helder kan nadenken🤣 totale onzin
Precies. En dan steeds ook die percentages! 30% van de 'hoeren' vindt dit, 50% staat er zo in, in 40% van de gevallen, 25% van wat ze zeggen is waar... pfff... de heer K. weet precies hoe alles in elkaar zit. Wie het anders ervaart, begrijpt het gewoon nog niet. Ik erger me niet snel aan mensen, zeker niet online, maar zo een houding...

Laatst was ik bij een meisje dat het alleen voor het geld deed. Ze deed lief, was sexy, maakte complimentjes, maar alles op een heel zakelijke en geroutineerde manier. Het was mijn pleziertje en zij zorgde (in ruil voor mijn betaling) dat ik dat kreeg. Ik denk dat ik voor haar een prettige klant was, want ik liet haar haar routine afdraaien zonder veel te willen, te vragen, of zelfs te eisen. Kus op haar snuitje bij het weggaan, twee tientjes fooi, en ik zie haar nooit meer terug en zij weet dat waarschijnlijk.
Niks mis mee.

Ik was ook bij een ander meisje en zij was geil. Echt geil. Potverdorie, ik ben in de veertig en een gezonde vent, ik zal toch het verschil wel merken tussen het eerste en het tweede meisje? Niks nep, daar prik ik na al die jaren echt wel doorheen.
Maar ja, volgens heer K klopt het niet. Nou ja, misschien in 2.2846% van de gevallen... pff...

Ik laat dit topic vanaf nu ongelezen, want ergernis is voor niemand goed.
 
Tjah als jij niet eens de moeite doet om een vrouw te doen klaarkomen, dan zal ze inderdaad niet erg genieten… dan moet er hier niet geklaagd worden dat ze faken.
Als je goed leest gebruik ik het woord dvp en niet het woord vrouw, Het gaat mij primair om mijn eigen genot, die van haar vind ik ondergeschikt.
Dat is wellicht het verschil tussen sex met een dvp en sex met een niet dvp.
Overigens hoor je mij niet klagen over vrouwen die faken dat ze klaarkomen, je weet immers toch nooit of het gemeend is of fake, zoals bij de meeste dames van plezier.
 
Laatst bewerkt:
Tjah als jij niet eens de moeite doet om een vrouw te doen klaarkomen, dan zal ze inderdaad niet erg genieten… dan moet er hier niet geklaagd worden dat ze faken.
haha.. ik doe alleen maar bezoekjes van 30min. Heb vorige week nog geprobeerd een prostituee klaar te likken, maar heb gefaald 😔
Ik haar klitje uitgegraven, en likken en likken.. maar ik zal mijn tong spieren moeten gaan trainen.. het duurde me te lang en wilde weer gaan neuken 😂
 
Tjah als jij niet eens de moeite doet om een vrouw te doen klaarkomen, dan zal ze inderdaad niet erg genieten… dan moet er hier niet geklaagd worden dat ze faken.
Dat betekent dat je voor top wandelaars een top dvp bent , en voor gemiddelde of luie wandelaars een gemiddelde dvp.
Nu ben ik op zich gauw tevreden , ben ik dan ook een goede klant ?
Ik verlang niet om je ziel en zaligheid.
 
Ach, klaarkomende vrouwen ... eigenlijk boeit het me niet zo.

Het is leuk als het een keer gebeurt hoor, maar ik ben er niet naar op zoek, vind het niet bijzonder opwindend, en ik doe er niet speciaal mijn best voor, ik kom om zelf klaar te komen (en om het een beetje gezellig te hebben en wat lichamelijke tederheid te ervaren natuurlijk).

Vrijwel alle dames vinden dat ook wel prima, mijn indruk is dat "genieten" voor dvp's in de meeste gevallen is: zien dat haar klant geniet, dat ze zijn genot in haar macht heeft. Wat @JokePrive hierboven ergens ook zegt.

Het zal duidelijk zijn dat ik met een dergelijke instelling eigenlijk niet geschikt ben voor niet-betaalde liefde, en ook niet echt compatibel ben met dames die zelf (sexueel) willen genieten.
 
Naarmate alles duurder wordt, kan ik mij voorstelen dat het ook voor de dames geldt. In een inflatoir tijdperk is er ook een stuk lucht in de markt. Simpelweg kijken wat de gek er voor geeft en dames liften natuurlijk ook met die gekheid mee..
De dames hadden hun prijzen ook minder kunnen verhogen ze hadden van 150€ naar 170 kunnen gaan, maar ze kozen ervoor om gelijk van 150€ naar 200€ te gaan dat is een verhoging van 33% heeft niks met de inflatie te maken want de inflatie was toen maar 11,6. Ze gebruikten de inflatie als een excuus om hun prijzen extra duur te maken meer dan had gehoeven. Dus de heren die hier beweren dat de dames geen andere keus hadden zitten niet juist.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan