200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zal duidelijk zijn dat ik met een dergelijke instelling eigenlijk niet geschikt ben voor niet-betaalde liefde, en ook niet echt compatibel ben met dames die zelf (sexueel) willen genieten.
ik ben buiten de betaalde setting een onderhoudende minnaar, waar ik ook rekening houd met de behoefte en wensen van mijn bedpartner..
Maar ik vind het nogal raar om als je er voor betaald, rekening gaat houden met wat de dvp lekker vind, je betaald haar juist om je eigen ding te doen.
 
Dat betekent dat je voor top wandelaars een top dvp bent , en voor gemiddelde of luie wandelaars een gemiddelde dvp.
Nu ben ik op zich gauw tevreden , ben ik dan ook een goede klant ?
Ik verlang niet om je ziel en zaligheid.
Inderdaad. Ik ga altijd mijn best doen. Dat voor iedere klant. Maar het is toch logisch dat als iemand ook initiatief toont het gewoon fijner is, niet?
Als je een zeester hebt, zijn er maar een paar standjes die je kan doen.
Heb je een geilerd die de kamasutra afgaat zal het veel leuker worden.

Het is niet voor niets dat ik mijn eigen orgasme ook gewoon neem door speeltjes tijdens de seks. Want een geile vrouw geeft nu eenmaal betere seks. Zo simpel is dat.

Dacht dat dit logisch was… blijkbaar niet.
Vergelijk het met een restaurant. Als jij maar saai en gewoon doet tegen de ober zullen zij jou de basis service geven. Ben jij leuk, beleefd en vriendelijk tegen hen dan heb je meer kans dat ze hun beste beentje voorzetten.
En dit zonder extra fooi of wat dan ook.
 
ik ben buiten de betaalde setting een onderhoudende minnaar, waar ik ook rekening houd met de behoefte en wensen van mijn bedpartner..
Maar ik vind het nogal raar om als je er voor betaald, rekening gaat houden met wat de dvp lekker vind, je betaald haar juist om je eigen ding te doen.
Het is helemaal oké dat wij verschillen van mening. Maar dat wat jij beschrijft is dus exact de reden dat ik 30min en uurtjes nog weiger te doen. Cliënteel was teveel op zichzelf gefocust en zagen mij als gebruiksvoorwerp. Nee dankje…
 
Eén van mijn vaste dames heeft nu ook haar prijs verhoogd. Van €200 naar €270 per uur.

En de nieuwe prijs wringt toch bij mij. De meeste dames die ik bezoek zitten rond de €200 per uur. Dat is dan ook zowat de prijs in mijn hoofd. Eén dame die wat minder vroeg sloeg haar prijs dit jaar op richting de €200, dat vond ik dan OK. Een andere ging naar €220, dat vond ik ook nog OK, ik kreeg zelf immers ook 10% inflatie-opslag.

Maar €270 is toch een stuk meer dan de andere dames die ik bezoek. En in het privé huis in de buurt kan ik voor dat bedrag 2x een uur gaan.

Vrije markt uiteraard. Als de dame haar agenda vol krijgt aan de nieuwe prijs, dan zou ze zot zijn om haar prijs niet op te slaan. Maar goed, zal even moeten denken wat ik zelf ga doen.

- Wat minder gaan: in plaats van om de x, om de y weken gaan?
- In plaats van voor een uurtje voor drie kwartier gaan aan mijn oude prijs?
- Of uiteraard , gewoon niet meer gaan en het houden bij de goedkopere dames die ook een uitstekende service bieden?
 
Ik was ook bij een ander meisje en zij was geil. Echt geil. Potverdorie, ik ben in de veertig en een gezonde vent, ik zal toch het verschil wel merken tussen het eerste en het tweede meisje? Niks nep, daar prik ik na al die jaren echt wel doorheen.
Maar ja, volgens heer K klopt het niet. Nou ja, misschien in 2.2846% van de gevallen... pff...
Precies zo! Had laatst ook zo'n jonge meid! Man! Liet die me werken! Onwijs geil ding!

Maar, ja... als je zelf defensief en achterdochtig bent... gaat die vrouw natuurlijk ook als een oester dicht! En... 'speelt' zij dus haar rolletje...

Toon je daarentegen zelf initiatief... en laat je haar voelen hoe jij zulke geile meiden wel aanpakt... Man! Feest in bed! Weg gespeeld scenario!

De sleutel ligt dus bij jezelf!
 
Eén van mijn vaste dames heeft nu ook haar prijs verhoogd. Van €200 naar €270 per uur.

En de nieuwe prijs wringt toch bij mij. De meeste dames die ik bezoek zitten rond de €200 per uur. Dat is dan ook zowat de prijs in mijn hoofd. Eén dame die wat minder vroeg sloeg haar prijs dit jaar op richting de €200, dat vond ik dan OK. Een andere ging naar €220, dat vond ik ook nog OK, ik kreeg zelf immers ook 10% inflatie-opslag.

Maar €270 is toch een stuk meer dan de andere dames die ik bezoek. En in het privé huis in de buurt kan ik voor dat bedrag 2x een uur gaan.

Vrije markt uiteraard. Als de dame haar agenda vol krijgt aan de nieuwe prijs, dan zou ze zot zijn om haar prijs niet op te slaan. Maar goed, zal even moeten denken wat ik zelf ga doen.

- Wat minder gaan: in plaats van om de x, om de y weken gaan?
- In plaats van voor een uurtje voor drie kwartier gaan aan mijn oude prijs?
- Of uiteraard , gewoon niet meer gaan en het houden bij de goedkopere dames die ook een uitstekende service bieden?
Ik zou daar niet in meegaan en ik denk dat meer klanten dat gaan doen. Soms proberen ze dat uit om te kijken of er genoeg klanten blijven komen, zo niet zakken ze vanzelf weer naar hun oude prijs. Ik heb een aantal dvp's op kinky gevolgd die dat ook probeerden van 200 naar 250 maar na een tijdje zakten ze vanzelf weer naar hun oude prijs
 
Het is helemaal oké dat wij verschillen van mening. Maar dat wat jij beschrijft is dus exact de reden dat ik 30min en uurtjes nog weiger te doen. Cliënteel was teveel op zichzelf gefocust en zagen mij als gebruiksvoorwerp. Nee dankje…
Dat is je goed recht Lisa, ieder zijn ding.
Ik heb vaak niet meer nodig bij een dvp dan 30 minuten, vaak is het zo, nadat ik ben klaar gekomen, bij mij de interesse in de dame weg is, en wil ik zo snel mogelijk weg,
 
Het is helemaal oké dat wij verschillen van mening. Maar dat wat jij beschrijft is dus exact de reden dat ik 30min en uurtjes nog weiger te doen. Cliënteel was teveel op zichzelf gefocust en zagen mij als gebruiksvoorwerp. Nee dankje…
Ja! Laat ze maar elders 'hun zak legen'... Vast wel DVP's genoeg die dat soort klanten voor lief nemen! Snel klaar... en 'De volgende'!
Zelf ga ik net voor de hele beleving... een glaasje... sushi... haar -langzaam- van haar lingerie ontdoen... enfin, je begrijpt het wel.
Conclusie: Er is voor elk wel wat wils. En wie ben ik om te oordelen?
Maar ga dan niet staan schreeuwen... dat al datgene waar jij dan niet voor staat... wel 'fake' moet zijn!
 
Eén van mijn vaste dames heeft nu ook haar prijs verhoogd. Van €200 naar €270 per uur.

En de nieuwe prijs wringt toch bij mij. De meeste dames die ik bezoek zitten rond de €200 per uur. Dat is dan ook zowat de prijs in mijn hoofd. Eén dame die wat minder vroeg sloeg haar prijs dit jaar op richting de €200, dat vond ik dan OK. Een andere ging naar €220, dat vond ik ook nog OK, ik kreeg zelf immers ook 10% inflatie-opslag.

Maar €270 is toch een stuk meer dan de andere dames die ik bezoek. En in het privé huis in de buurt kan ik voor dat bedrag 2x een uur gaan.

Vrije markt uiteraard. Als de dame haar agenda vol krijgt aan de nieuwe prijs, dan zou ze zot zijn om haar prijs niet op te slaan. Maar goed, zal even moeten denken wat ik zelf ga doen.

- Wat minder gaan: in plaats van om de x, om de y weken gaan?
- In plaats van voor een uurtje voor drie kwartier gaan aan mijn oude prijs?
- Of uiteraard , gewoon niet meer gaan en het houden bij de goedkopere dames die ook een uitstekende service bieden?
Flinke verhoging inderdaad. Wat ermee te doen is een afweging die eenieder voor zichzelf zal moeten maken.
Mij zal je niet horen zeggen dat de dames het geld niet waard zijn, maar ik heb zulke bedragen niet over voor een standaard date van een uurtje. En ik zou dan denk ik minder gaan en wellicht ook overstappen op goedkoper.
In ieder geval zou het geen voordelige stap voor de dame zijn als ze mij meer wil zien. Als ze toch al teveel klanten heeft ligt dat wellicht anders.

Ik hou het zelf bij het gewone tarief van de privéhuizen en geef daar die twee tientjes fooi bij als ik het leuk vond.
 
Vergelijk het met een restaurant. Als jij maar saai en gewoon doet tegen de ober zullen zij jou de basis service geven. Ben jij leuk, beleefd en vriendelijk tegen hen dan heb je meer kans dat ze hun beste beentje voorzetten.
En dit zonder extra fooi of wat dan ook
Dat vind ik geen goede vergelijking, die ober moet gewoon mijn vreten brengen, meer niet
 
Ik zou daar niet in meegaan en ik denk dat meer klanten dat gaan doen. Soms proberen ze dat uit om te kijken of er genoeg klanten blijven komen, zo niet zakken ze vanzelf weer naar hun oude prijs. Ik heb een aantal dvp's op kinky gevolgd die dat ook probeerden van 200 naar 250 maar na een tijdje zakten ze vanzelf weer naar hun oude prijs
Ja, als er niemand de nieuwe prijs geeft dan zal de prijs wel weer zakken.

De dame levert een uitstekende service en ze heeft aan de vorige prijs al genoeg werk, anders zou ze haar prijs niet zo optrekken. Misschien even de kat uit de boom kijken en zien of de prijs weer zakt...
 
Ja, als er niemand de nieuwe prijs geeft dan zal de prijs wel weer zakken.

De dame levert een uitstekende service en ze heeft aan de vorige prijs al genoeg werk, anders zou ze haar prijs niet zo optrekken. Misschien even de kat uit de boom kijken en zien of de prijs weer zakt...
of misschien toch even de recensies doorlezen, wellicht zit er daar ook een bij die aan je verwachtingen voldoet voor een schappelijk tarief, Het lijkt mij overigens ook verstandig om een backup te hebben, of wat nieuws uit te proberen, geeft toch weer wat andere gezonde spanning.
 
Ik hou het zelf bij het gewone tarief van de privéhuizen en geef daar die twee tientjes fooi bij als ik het leuk vond.
MIjn voorkeur gaat uit naar jonge, Vlaamse dames dus dat mag van mij €50 meer kosten dan in een privé huis. Het dubbele van een privé huis, mmm.

of misschien toch even de recensies doorlezen, wellicht zit er daar ook een bij die aan je verwachtingen voldoet voor een schappelijk tarief, Het lijkt mij overigens ook verstandig om een backup te hebben, of wat nieuws uit te proberen, geeft toch weer wat andere gezonde spanning.
En ik bezoek nog een drietal andere leuke en Vlaamse jonge dames. Die zitten rond de €200 per uur of €100 voor een half uurtje. Dus misschien die gewoon wat meer bezoeken 😂
 
Ja, als er niemand de nieuwe prijs geeft dan zal de prijs wel weer zakken.

De dame levert een uitstekende service en ze heeft aan de vorige prijs al genoeg werk, anders zou ze haar prijs niet zo optrekken. Misschien even de kat uit de boom kijken en zien of de prijs weer zakt...
Niet veel mannen zijn bereid om 250€ uit te geven maar dat weerhoudt de dames niet om het toch te proberen. De grens ligt bij vele mannen op 200€ de meesten geven liever niet meer uit dan 150€. https://www.girlsreview.nl/threads/...hebt-voor-een-uurtje-seks-met-een-dame.25371/
 
Dat is je goed recht Lisa, ieder zijn ding.
Ik heb vaak niet meer nodig bij een dvp dan 30 minuten, vaak is het zo, nadat ik ben klaar gekomen, bij mij de interesse in de dame weg is, en wil ik zo snel mogelijk weg,

Dan moet je er juist samen voor zorgen dat zoiets niet gebeurd. Heb zovaak gasten over de vloer die ooit 30 min namen, maar juist door een beetje opletten mijnerzijds plannen ze nu langere dates in. Als iemand bijv van te voren ff aangeeft dat hij snel klaarkomt of standje 69 even iets te geil is, dan kan je daar rekening mee houden. Een tikje op je gat en mijn mond veranderd ff v richting. Gevaar weg en weer door.. 😋
 
Mijn ervaring is dat prijs en kwaliteit niet altijd gecorreleerd is bij DVP's; al zal dat voor een gedeelte ook wel te maken hebben of je een klik hebt of niet.
Ik hanteer nog altijd een maximum tarief van 150 euro per uur. Al ben ik best bereid om vanwege de inflatie naar 175 euro per uur te gaan.
Dat is al een fors bedrag; in feit betaal je voor het gedeelte 'sex' ca 100 euro per uur. Ik heb voor deze hobby simpelweg niet meer geld over en het zou zo maar kunnen dat mijn wandelcarrière er spoedig opzit als de prijzen verder blijven stijgen.
Tot slot: natuurlijk is het fijn als de DVP ook geniet en je moet haar altijd respecteren, maar primair ben ik er toch echt om mijn eigen behoefte te bevredigen en daar betaal ik dan ook een vorstelijke vergoeding voor.
 
MIjn voorkeur gaat uit naar jonge, Vlaamse dames dus dat mag van mij €50 meer kosten
heb ik ook het liefst. ten eerste ist veel plezanter om in je eigen taal te communiceren en ze zijn ook gewoon veel spontaner en toffer dan de buitenlandse dames die ik bezocht.
qua humor en intelligentie scoren ze ook hoog
 
heb ik ook het liefst. ten eerste ist veel plezanter om in je eigen taal te communiceren en ze zijn ook gewoon veel spontaner en toffer dan de buitenlandse dames die ik bezocht.
qua humor en intelligentie scoren ze ook hoog
Niets leuker dan gewoon in het (West) Vlaams te kunnen klappen.

En de meeste buitenlandse dames in de streek reizen het hele land af. De service is doorgaans niet te super, weinig verwonderlijk want na een week zijn ze weer weg, een vast clienteel uitbouwen is dan niet nodig. En vind je dan eens eentje die goed is, tja, dan zitten ze de week er na al aan de andere kant van het land.
 
Jij ziet hier iets over het hoofd: Je kunt ook DVP's vinden die het voor duidelijk minder doen.
Klopt maar een zichzelf respecterende dame gaat niet onder haar niveau en klasse DVP spelen. En de dames die het voor beduidend minder doen, die wegen de dienst af tegen de kosten. Dat zie je ook bij Raam gebeuren, 20 min. = €50,00-. maar vaak genoeg sta je al binnen 10 min. buiten. Of denk jij dat de Oostblok dames zuiver met de tijd van de klant omgaan? Neen dank je loop al veel te lang mee om te weten hoe de branche werkt. Van DVP tot club(eigenaren) belangenorganisaties en gemeentes.
Dus weer de discussie Fiat of Mercedes.
Ik snap je punt. Maar een Fiat(500) gaat voor mij niet werken, ik ben 1.94m die Mercedes klopt wel, sinds februari een GLC 200 4Matic AMG SUV. Begrijp waar je vandaan komt, maar de dames die kwaliteit en service bieden klagen niet. Die hebben elke dag klanten in overvloed, die werken met een agenda.
Het is dus niet zo dat het date 200/250 € moet kosten. De dames leggen hun eigen prijzen vast, de klanten beslissen of ze dit willen betalen.
Zelfstandige dames bepalen hun prijs conform minus alle kosten die ze maken, belasting, en dat is wat hen overhouden per uur. In een privehuis/ club is dit vastgesteld. Die pakken percentage, soms wel tot 50% Dus als een uurtje €140 kost als voorbeeld, kan het zo zijn dat de club helft pakt. Dus dame €70 en club €70 over die €70 betaald dame nog Opting Inn einde van de rit en de club is een kamerverhuurbedrijf en betaald vennootschapsbelasting aan einde van de rit.
Als jij deze prijs wilt betalen - be my guest.

Je kunt het met een hotel vergelijken. Er zijn hotels vanaf 50 € en je kunt ook 5000 € voor een bepaalde kamer ergens anders betalen. Wat is belangrijk? De locatie, de naam, de goodies, de mogelijkheid om het aan je vrienden te vertellen dat je in een duur hotel was? Of dat je goed geslapen hebt?
In het zakelijke wordt duur met beter geassocieerd. Even los van hotels, waarom denk jij dat veel zakelijk verkeer in de 1e klas per trein reist? Puur voor de rust zodat ze ook nog kunnen werken of telefoneren tijdens zo treinreis. Qua hotels word dit ook zo ervaren, kwaliteit en service is beter, en in een duurder hotel zitten ook extra diensten bij inbegrepen. Hotels zijn hierop ingericht om deze mensen comfortabel te laten zijn tijdens hun verblijf. Neen vermogende mensen met genoeg geld betalen voor die service. Praten doen ze er niet over, enkel bevelen ze aan in hun netwerk. Verder hebben hen een low profile. Privé trekken ze deze lijn ook door, familie is alles daar zorgen ze voor en bouwen ze alles omheen.. en dat ook in de vakanties. Voor een zakenman is geld een tool. Net als een hamer voor een timmerman. Punt van orde is wel dat geld weer geld maakt. Zie het maar als knikkeren vroeger op het schoolplein, hoe goed en behendiger je was hoe meer knikkers je had.
Hoe hoger je verwachting en eisen zijn, hoe meer moet je waarschijnlijk betalen. Maar de discussie was gestart met het punt dat DVP hun prijzen naar boven hebben aangepast, terwijl de service nauwelijks beter werd.
Veel sectoren hebben loonsverhoging gekregen of gingen/gaan staken om dit te bereiken. Alles wordt duurder van je vaste lasten tot aan je boodschappen - in de supermarkten kennen ze al graaiflatie - En dan zou de DVP met al haar onkosten ervan af op hetzelfde uurloon moeten blijven staan? Die meiden kijken ook tv, volgen ook online nieuws dus die passen zich aan de huidige dure omstandigheden aan waar NL zich nu in verkeerd. En ik vind het niet erg om dan wat meer te betalen in deze dure tijd omdat ik weet dat voor die meiden de lasten en levensonderhoud ook niet stil blijft staan.
Dus je gaat nu naar het hotel voor 5000 € en een maand later kost het 6000 €. Ga je dan nog steeds zonder te onderhandelen de nieuwe prijs betalen, of ga je je achter de oren krabben en vraag je jezelf af of het dit nog waard is?
Nou zo hard van €5000 naar €6000 in een maand tijd stijgt het niet. Als daar verschil in zit privé gezien is dat niet erg als kwaliteit en service goed zijn. Als het €300 meer is wat kan dat ze dat doorvoeren door inflatie vind ik het acceptabel wetende dat iedereen dit heeft. Zakelijk maakt het geen bal uit, al is het €6000 met een zakelijke creditcard is het voor de boekhouder/accountant duidelijk. Die kosten verreken je waarvoor je daar bent op dat moment.
De vergelijking met de Albert Heijn gaat mank. Hier gaat het over een product, niet over een dienst. En de klant van een supermarkt doet precies dat. De een gaat naar de AH, de ander naar de Lidl.
Neen is niet juist. Om een product te kopen moet je toch tot een dienst komen? Hoe wil je het product anders kopen dan? Het een kan toch niet zonder het ander?

Even kort door de bocht gezegd: Een DVP levert jou ook een product, namelijk seks. De dienst die zij jou levert is dat ze jouw aan je gerief laat komen. De overeenkomst die je daarbij maakt is de betaling die je aan haar doet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan