200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar ze doen het wel, zelfs de lelijkerds doen het.
Als zelfs de 'lelijkers' (wat al subjectief is natuurlijk) zonder problemen hun prijzen kunnen verhogen... wijst duidelijk op onevenwichten in 'de markt'

1) Geen enkele zinnige zaakvoerder verhoogt de prijzen als de zaken slecht gaan! Je wil tenslotte je schaarse klanten niet verliezen aan de (goedkopere) concurrentie! Maar... hoor overal hetzelfde 'druk-druk-druk'. Dus, waarom de prijzen niet (mee) verhogen? Het leven wordt tenslotte duurder voor iedereen.

2) En... als in een inflatoire omgeving zoals we die nu kennen deze prijsverhogingen vlot geabsorbeerd worden... leidt dit er natuurlijk toe dat andere huizen/dames het voorbeeld volgen! = spiraal van prijsverhogingen.

Conclusie: jammeren over 'hoge prijzen' lucht misschien op... (alhoewel), maar verandert NIETS aan de realiteit!
Ook het argument dat 'anderen de prijzen omhoog drijven' houdt enkel steek in een omgeving waar de vraag erg sterk is en blijft! Vraag en aanbod zijn het enige wat het prijsmechanisme (blijvend) beïnvloed...
Dus: enkel een significante daling van de vraag... zal deze prijsspiraal stoppen! (laat staan omkeren...)
 
Vraag en aanbod zijn het enige wat het prijsmechanisme (blijvend) beïnvloed...
Dus: enkel een significante daling van de vraag... zal deze prijsspiraal stoppen! (laat staan omkeren...)
Inderdaad, net als bij de huizenmarkt jarenlang. Als de meesten hun prijs verhogen, dan gaan wij allemaal naar die paar die nog wel een "redelijke" prijs hanteren. En met haast, want we zien al aankomen dat die binnenkort ook omhoog gaan met de prijs. Die dames krijgen het dan zo druk dat ze ook hun prijs verhogen.
 
Als zelfs de 'lelijkers' (wat al subjectief is natuurlijk) zonder problemen hun prijzen kunnen verhogen... wijst duidelijk op onevenwichten in 'de markt'

1) Geen enkele zinnige zaakvoerder verhoogt de prijzen als de zaken slecht gaan! Je wil tenslotte je schaarse klanten niet verliezen aan de (goedkopere) concurrentie! Maar... hoor overal hetzelfde 'druk-druk-druk'. Dus, waarom de prijzen niet (mee) verhogen? Het leven wordt tenslotte duurder voor iedereen.

2) En... als in een inflatoire omgeving zoals we die nu kennen deze prijsverhogingen vlot geabsorbeerd worden... leidt dit er natuurlijk toe dat andere huizen/dames het voorbeeld volgen! = spiraal van prijsverhogingen.

Conclusie: jammeren over 'hoge prijzen' lucht misschien op... (alhoewel), maar verandert NIETS aan de realiteit!
Ook het argument dat 'anderen de prijzen omhoog drijven' houdt enkel steek in een omgeving waar de vraag erg sterk is en blijft! Vraag en aanbod zijn het enige wat het prijsmechanisme (blijvend) beïnvloed...
Dus: enkel een significante daling van de vraag... zal deze prijsspiraal stoppen! (laat staan omkeren...)
Als je als wandelaar voor een lelijke dame 200 bereid bent te betalen dan heb je als wandelaar een steekje los zitten. Van de dames kant snap ik het heel goed, als er genoeg randdebielen zijn die 250 willen betalen waarom niet makkelijk verdient geld. Maar ik bekijk het liever van ons kant waarom de dames extra geld betalen dan nodig is. Gelukkig zijn er altijd dames die normale prijzen hanteren en goede service hebben, die zijn in mijn ogen de dames die je moet hebben als klant.
 
Als er nog steeds dames zijn die 150 vragen en jij kiest er eentje die 250 vraagt dan je, nou vooruit dan een halve gare.😄
Wat een non argument. Het is puur subjectief wat iemand bereid is te betalen voor een bepaalde dvp.
Kan uiterlijk zijn die bepalend is of de service of de aangeboden diensten.

Nogmaals het is niet omdat die dame van 150 voor jou ok is dat het daarom iemand anders zijn smaak is.

En wat iemand bereid is te betalen is ook puur subjectief: kan afhangen van beschikbaar budget, wat jijzelf denkt dat iets waard is,…

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij wil en kan betalen voor een bepaalde dienstverlening. Daar heeft niemand commentaar op te geven.

Je mag gerust vinden dat bepaalde prijzen voor jou persoonlijk te duur zijn maar daarom hoef je niet af te geven op iemand anders die daar een andere mening over heeft.
 
Ik vind dit heel mooi wat je zegt. Want dit is natuurlijk ook zo. Als je normaal gaat werken. Tenminste het merendeel van de mensen moet een aantal uren (misschien wel 5 uur of meer) werken om 170 euro te verdienen. Dit geven ze dan voor uur in 1 keer uit. Daar spreekt wel waardering uit vind ik. Daarom vind ik het altijd raar dat er vrouwen zijn die dit tarief heel gewoon en zelfs nog laag vinden en ook hun best niet doen en slechte service verlenen. Alle credits voor jou hoe je er in staat. Zo kijk ik er ook naar.
Helemaal mee eens. Daarom zijn advocaten ook zo zwaar overbetaald. Totaal geen garantie op een happy end.
Je wordt wel genaaid voor dat bedrag.... 😂
 
Ja , zelfs al dikke Latinas gezien die dat vragen.
Ja, maar dik wordt door sommige gasten als curvy gezien.

Dat noemen ze dan de juiste proporties als iemand een reet heeft die eigenlijk genoeg is voor 6 vrouwen.

Of ze beweren dat slanke dames met grote natuurlijke borsten überhaupt niet bestaan.

Dat heb ik meermaals meegemaakt.

Dat ik mijn voorkeur aangaf en dat zo'n boertje zei: dat kan fysiek helemaal niet….

Omdat bij hem in de buurt alle vrouwen met flinke boezem automatisch ook tientonners waren.

Je merkt ook dat het schoonheidsideaal door obesitas verandert.

Klinkt fout maar in een mc donalds cultuur willen steeds meer aso gasten gewoon 'een dikke reet om lekker tegen aan te ketsen.'

Als je om je heen kijkt en je ziet dat alleen maar wordt dat gaandeweg de norm lijkt het.

Tsja... een dubbel snijdend zwaard! Heb je in het begin teveel slechte dates na mekaar... dan kap je ermee.
Maar... als je meteen de kans krijgt om 'de toppers' te boeken... zeker als 'nieuweling'... is de kans érg groot dat je 'hooked for life' bent! Haha! Want... eenmaal geproefd van al dat lekkers wordt het wel érg moeilijk om daarna nog je standaard te verlagen...
We zijn het zowaar eens! 🥳

Het kan inderdaad ook gewoon daten bemoeilijken omdat je een enorm hoge standaard gewend bent inmiddels.

Fijn qua top dvp's neuken, minder qua normale wereld beleving.

Als zelfs de 'lelijkers' (wat al subjectief is natuurlijk) zonder problemen hun prijzen kunnen verhogen... wijst duidelijk op onevenwichten in 'de markt'

1) Geen enkele zinnige zaakvoerder verhoogt de prijzen als de zaken slecht gaan! Je wil tenslotte je schaarse klanten niet verliezen aan de (goedkopere) concurrentie! Maar... hoor overal hetzelfde 'druk-druk-druk'. Dus, waarom de prijzen niet (mee) verhogen? Het leven wordt tenslotte duurder voor iedereen.

2) En... als in een inflatoire omgeving zoals we die nu kennen deze prijsverhogingen vlot geabsorbeerd worden... leidt dit er natuurlijk toe dat andere huizen/dames het voorbeeld volgen! = spiraal van prijsverhogingen.

Conclusie: jammeren over 'hoge prijzen' lucht misschien op... (alhoewel), maar verandert NIETS aan de realiteit!
Ook het argument dat 'anderen de prijzen omhoog drijven' houdt enkel steek in een omgeving waar de vraag erg sterk is en blijft! Vraag en aanbod zijn het enige wat het prijsmechanisme (blijvend) beïnvloed...
Dus: enkel een significante daling van de vraag... zal deze prijsspiraal stoppen! (laat staan omkeren...)
Ja, maar die kentering is er deels al wel.

De meeste dames die 250 vragen hebben minder klandizie.

Nu nog de voetballers en house-dj's aanpakken!

Dus iemand die € 250 betaalt is een randdebiel?? :mad: :mad::mad:
Vergelijkbaar met iemand die 2.5 x de prijs betaalt voor een business class seat op een vlucht van 2 uurtjes.

Enige verschil is het gordijntje tussen jou en de rest soms.

Voor 300€ of 800€.

Oh ja, en een gratis krant.
 
Het kan inderdaad ook gewoon daten bemoeilijken omdat je een enorm hoge standaard gewend bent inmiddels.
De motivatie om in een normale relatie te investeren verdwijnt een beetje omdat het door betaalde sex zo makkelijk is om aan allerlei soorten sex te komen alhoewel betaalde sex een normale relatie niet kan vervangen natuurlijk.
 
Ja, maar die kentering is er deels al wel.

De meeste dames die 250 vragen hebben minder klandizie.

Nu nog de voetballers en house-dj's aanpakken!
250... dat zou wel eens best kunnen...
Maar... die 200,-/uur lijkt toch heel wat bestendiger te zijn...

De motivatie om in een normale relatie te investeren verdwijnt een beetje omdat het door betaalde sex zo makkelijk is om aan allerlei soorten sex te komen alhoewel betaalde sex een normale relatie niet kan vervangen natuurlijk.
Precies!
 
De waarheid is dat de dvp's ons aan het testen zijn hoe ver ze kunnen gaan met de prijzen. En sommigen van ons gaan daar in mee en verpesten het voor de rest omdat ze de prijzen maar blijven betalen. Het is heel simpel als een dvp van 150 naar 200 gaat en de klanten weigeren dat te betalen, dan zal ze haar prijzen weer laten zakken om weer klanten te trekken. Maar sommigen betalen haar die 200 en zorgen ervoor dat ze haar prijs niet meer gaat verlagen zij zorgen er dus voor dat andere heren de dame niet meer kunnen bezoeken omdat de dvp niet meer binnen hun budget valt. En de andere dames zien dat natuurlijk ook en proberen dat ook uit en zo krijg je een soort van domino effect en worden de prijzen automatisch hoger dan nodig is. En dat is wat er nu precies gaande is helaas.
 
Laatst bewerkt:
De motivatie om in een normale relatie te investeren verdwijnt een beetje omdat het door betaalde sex zo makkelijk is om aan allerlei soorten sex te komen alhoewel betaalde sex een normale relatie niet kan vervangen natuurlijk.
Dat is een feit ik betrap mij zelf er soms op. Dat ik denk dat ik soms geen zin heb om naar een vaste relatie te zoeken. Het kan soms veel stress en miserie met zich mee brengen.

Maar toch is het de moeite waard want vroeg of laat vind je toch de juiste.
 
Dat is een feit ik betrap mij zelf er soms op. Dat ik denk dat ik soms geen zin heb om naar een vaste relatie te zoeken. Het kan soms veel stress en miserie met zich mee brengen.

Maar toch is het de moeite waard want vroeg of laat vind je toch de juiste.
Er naar zoeken heeft sowieso geen zin, de juiste tegen komen heb je geen invloed op
 
De motivatie om in een normale relatie te investeren verdwijnt een beetje omdat het door betaalde sex zo makkelijk is om aan allerlei soorten sex te komen alhoewel betaalde sex een normale relatie niet kan vervangen natuurlijk.
Juist. Ik vind betaalde seks steeds minder voldoening geven. Dus heb ik me weer in de 'normale' datingpool begeven en zondag heb ik de tweede afspraak met een leuke dame.
 
De motivatie om in een normale relatie te investeren verdwijnt een beetje omdat het door betaalde sex zo makkelijk is om aan allerlei soorten sex te komen alhoewel betaalde sex een normale relatie niet kan vervangen natuurlijk.
Klopt, maar het sex-deel wel.

En vrienden en vriendinnen heb ik sowieso al genoeg.

Dus dan kijk je naar leeftijdsgenoten mbt sex en dan denk je: Is dit wel weer wat ik wil?

Dus dat is een risico: Dat je prima aan je trekken komt en veel vrienden hebt, maar die 2 dingen meer en meer los koppelt zelfs als je bv getrouwd bent.

Maar als die mensen het die meer prijs waard vinden is dat toch hun keuze.
Zeker!

Maar het zijn wel randdebielen. 😉

Gelukkig heb je die genoeg.

Sterker nog: Ik verdien het merendeel van mijn inkomen via randdebielen die liever 8€ dan 2€ voor iets betalen.

Maar dat neemt niet weg dat ik kritisch ben over onzinnig gedrag.

250... dat zou wel eens best kunnen...
Maar... die 200,-/uur lijkt toch heel wat bestendiger te zijn...
Zeker!

Het probleem was ook vooral de shift van 150 naar 200 en gelijk door naar 250.

En op de Wallen van 50 naar 100 naar soms 150 binnen 1 jaar tijd.

Door Corona, Oekraine, wantrouwen politiek ontstaat er gaandeweg een cultuur waarin doorgesnoven meiden op een dag 3.000€ voor 1 uur vragen en hopen op een gek die zegt: kan wel een keertje, haar kosten zijn ook hoger geworden…. 😂

De waarheid is dat de dvp's ons aan het testen zijn hoe ver ze kunnen gaan met de prijzen. En sommigen van ons gaan daar in mee en verpesten het voor de rest omdat ze de prijzen maar blijven betalen. Het is heel simpel als een dvp van 150 naar 200 gaat en de klanten weigeren dat te betalen, dan zal ze haar prijzen weer laten zakken om weer klanten te trekken. Maar sommigen betalen haar die 200 en zorgen ervoor dat ze haar prijs niet meer gaat verlagen zij zorgen er dus voor dat andere heren de dame niet meer kunnen bezoeken omdat de dvp niet meer binnen hun budget valt. En de andere dames zien dat natuurlijk ook en proberen dat ook uit en zo krijg je een soort van domino effect en worden de prijzen automatisch hoger dan nodig is. En dat is wat er nu precies gaande is helaas.
Laten we nu zeggen dat we voortaan allemaal nog maximaal 25€ betalen….

En een toerist die meer betaald verliest 1 vinger als hij het land weer wil verlaten…

😂

Juist. Ik vind betaalde seks steeds minder voldoening geven. Dus heb ik me weer in de 'normale' datingpool begeven en zondag heb ik de tweede afspraak met een leuke dame.
Niet uit gewoonte bij de date vragen of cim/cif of anaal extra kost! 😉
 
Als je er te hard achter zoekt kom je wanhopig over en heb je veel kans dat je in een slechte relatie terecht komt.
Dat bedoel ik niet, je hebt geen invloed op wie je tegenkomt, je kan niet nu bepalen om ergens heen te gaan en de juiste persoon tegen te komen, dat gebeurt gewoon per toeval
 
Laatst bewerkt:
Zeker!

Maar het zijn wel randdebielen. 😉

Gelukkig heb je die genoeg.

Sterker nog: Ik verdien het merendeel van mijn inkomen via randdebielen die liever 8€ dan 2€ voor iets betalen.

Maar dat neemt niet weg dat ik kritisch ben over onzinnig gedrag.
Het valt te zien hoe je het bekijkt. Als je meer betaald maar er meer kwaliteit of luxe voor krijgt is dat oke.

Het is nu niet de dikke nek uitgangen dat ik ga doen. Maar ik ga nu niet kijken waar dat wat het goedkoopste is. Om mss 5€ te besparen.
 
Juist. Ik vind betaalde seks steeds minder voldoening geven. Dus heb ik me weer in de 'normale' datingpool begeven en zondag heb ik de tweede afspraak met een leuke dame.
ik merk dat ik de laatste tijd dat ook hebt,
je kan betaalde liefde en gewone liefde, mijn inziens niet met elkaar vergelijken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan