200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn tarief voor ontvangst was tot over een tijd 150€ voor een uur en nu verhoogd naar 170€ voor een uur.
Mijn agenda staat soms voor een maand ver vol dus zou de theorie ook zijn, prijs verhogen want klanten genoeg.
Ik moet namelijk vaak heren teleurstellen wegens tijdsgebrek.

Maar ga ik niet doen want bij een hogere prijs zal ik het gevoel hebben dat mannen komen met hele hoge verwachtingen en ze de max voor hun geld uit het uurtje willen halen. Ik denk dat ik gewoon bij een hogere prijs zelf minder zou kunnen genieten omdat ik in mijn hoofd zou zitten met de gedachte, deze man heeft heel veel betaald voor mij dus moet het super in orde zijn wat me bijgevolg gewoon stress zou bezorgen. Ik denk dus wel zeker dat bij een hogere prijs heren kritischer worden en ik persoonlijk zou daar minder goed onder functioneren.
Lijkt me niet bevordelijk voor de sfeer en mijn afspraakjes zijn momenteel erg leuk zoals ze zijn dus laat ik het zo.

Ik vind 170€ sowieso eigenlijk al heel veel geld voor een uur want als ik ga gewoon werken dan moet ik daar al vele uren voor werken dus blijf ik hetgeen ik verdien met mijn afspraken respecteren.
Dames die erover gaan in hun prijs zouden eens een weekje gewoon moeten gaan werken om de realtiteit terug onder ogen te zien….
Ik vind dit heel mooi wat je zegt. Want dit is natuurlijk ook zo. Als je normaal gaat werken. Tenminste het merendeel van de mensen moet een aantal uren (misschien wel 5 uur of meer) werken om 170 euro te verdienen. Dit geven ze dan voor uur in 1 keer uit. Daar spreekt wel waardering uit vind ik. Daarom vind ik het altijd raar dat er vrouwen zijn die dit tarief heel gewoon en zelfs nog laag vinden en ook hun best niet doen en slechte service verlenen. Alle credits voor jou hoe je er in staat. Zo kijk ik er ook naar.
 
ik vind dit een beetje denigrerend overkomen naar Rimon toe.
Ik merk dat hij de laatste tijd wel vaker belachelijk wordt gemaakt door medeforumleden, jammer is dit.
10 klanten per dag voor een raamdame is vrij normaal, en sommige werken er nog wel meer af,
Dan heb je toch te snel gelezen, 10 klanten van een uur, wat volgens mij toch niet heel veel voorkomt.
 
Hoeveel dames die er goed uit zien op welke locaties bieden dat alles aan voor 200 inclusief? Als we ff de Doublet vergeten want daar is het natuurlijk niet zoveel qua looks
Heb een vaste dame 600€ voor drie uur 450€ voor 2 uur ,daarin zit PZC , mag haar vingeren , beffen , klaarkomen op haar lichaam , rimmen bij haar dan , mag zelfs klaarkomen in haar gezicht als ik wil maar wil dit zelf niet is ieder zijn gedacht veel wandelaars vinden dit geweldig ik vind dit vernederend is volgens mijn gedacht net als iemand in zijn gezicht spuwen , voel mij hier niet goed bij , het enige dat ze niet doet is zoenen of tongzoenen staat ook niet op haar profiel , dus lig daar niet van wakker , vele wandelaars blijkbaar wel.
 
Heb een vaste dame 600€ voor drie uur 450€ voor 2 uur ,daarin zit PZC , mag haar vingeren , beffen , klaarkomen op haar lichaam , rimmen bij haar dan , mag zelfs klaarkomen in haar gezicht als ik wil maar wil dit zelf niet is ieder zijn gedacht veel wandelaars vinden dit geweldig ik vind dit vernederend is volgens mijn gedacht net als iemand in zijn gezicht spuwen , het enige dat ze niet doet is zoenen of tongzoenen staat ook niet op haar profiel , dus lig daar niet over wakker , vele wandelaars blijkbaar wel.
Zolang jij en je vaste dames van elkaar genieten is het toch geweldig. Dat heb ik ook
 
Heb een vaste dame 600€ voor drie uur 450€ voor 2 uur ,daarin zit PZC , mag haar vingeren , beffen , klaarkomen op haar lichaam , rimmen bij haar dan , mag zelfs klaarkomen in haar gezicht als ik wil maar wil dit zelf niet is ieder zijn gedacht veel wandelaars vinden dit geweldig ik vind dit vernederend is volgens mijn gedacht net als iemand in zijn gezicht spuwen , voel mij hier niet goed bij , het enige dat ze niet doet is zoenen of tongzoenen staat ook niet op haar profiel , dus lig daar niet van wakker , vele wandelaars blijkbaar wel.
Ze gaat ook altijd blij zijn om je te zien. Omdat je zoveel rekening met haar houd. Dat vinden ze echt leuk. Het is win win want je krijgt het dubbel en dik terug 😁😇
 
You Made you're point. Maar wat denk je nu te bereiken door 😤er bij te zetten.
Ach beste Potato , ik heb ook al 5 x ergens gelezen dat Xena de ontdekking van 2023 is .
Weet iedereen nu ook.al.

Tevens leg je heel veel druk op de dame met hoge verwachtingen, wat niet fijn is voor haar. Heeft ze ook al aangegeven.
Maar ja , altijd de mond vol van respect hey
 
Vind het ergens wel grappig hoe dit draadje begonnen is omdat een groepje dames hun prijs heeft verhoogd. 🤣
Ik ben het ook begonnen omdat de mods er niet blij van worden als je dit eindeloos in het recensie topic van de dames bespreekt en er sprongen gelijk 8 man op een verhoging van 50 euro van Nina, dus toen dacht ik 200 naar 250 is blijkbaar de druppel en kan backlash voor de dame veroorzaken.

Maar dat zag ik liever in een los topic dan in haar recensie topic en de mods ook geven ze wel eens aan.
 
Ik ben het ook begonnen omdat de mods er niet blij van worden als je dit eindeloos in het recensie topic van de dames bespreekt en er sprongen gelijk 8 man op een verhoging van 50 euro van Nina, dus toen dacht ik 200 naar 250 is blijkbaar de druppel en kan backlash voor de dame veroorzaken.

Maar dat zag ik liever in een los topic dan in haar recensie topic en de mods ook geven ze wel eens aan.
Dat had ook gewoon in het bestaande topic gekund.
 
Natuurlijk dat is ook een vorm van respect naar de dvp toe.
Het is zo veel leuker zo. Ik vraag altijd waar ze zelf zin in heeft en of dat er dingen zijn die zij wil doen. Ik haat het als ze antwoorden van dat doet er niet toe want jij betaald.🙄

Dat doet er voor mij niet toe. Moest ik een vriendin hebben zou ik ook moeten rekening houden met wat zij wil en wat niet.
 
Ik vind het sowieso een dure hobby. Ik vind concertkaartjes van 100 euro al te duur en voor 200 euro kan je bij een michelinsterrenrestaurant eten incl. mooie wijnen.

Wel prachtig dat zulke mooie/lekkere meiden/dames het graag met je doen voor wat geld.

Inderdaad, het is gewoon marktwerking. Als ik hun was zou ik ook liever minder klanten nemen die meer betalen.

Maar voor mij is 200 euro momenteel de max. En als dat de prijs is, wil ik vantevoren vrij zeker zijn dat het ook OK is.
 
Ja! Los van het al-dan-niet- 'aanvaardbaar' zijn van sommige prijzen... zijn er hier toch heel wat die zich bijzonder druk maken over de inkomsten en uitgaven van anderen...

Jammer toch wel. Als je diezelfde inzet, tijd en energie zou besteden aan je eigen inkomen... of de voor jou 'juiste' keuze van DVP's... krijg je ongetwijfeld veel meer resultaten en voldoening!
idd als ik 2000€ op een avond wil uit geven aan 1 dvp of zelfs maar voor 1 uur. Dan is dat mijn keuze en van niemand anders ik moet mij daar voor niet verantwoorden.

Ik zie soms ook eens een dame die boven mijn budget is dat ik mij zelf opgelegt heb. Als ik met haar wil afspreken dan overweeg ik eens en in het slechste geval sla ik eens over de volgende keer.
 
idd als ik 2000€ op een avond wil uit geven aan 1 dvp of zelfs maar voor 1 uur. Dan is dat mijn keuze en van niemand anders ik moet mij daar voor niet verantwoorden.

Ik zie soms ook eens een dame die boven mijn budget is dat ik mij zelf opgelegt heb. Als ik met haar wil afspreken dan overweeg ik eens en in het slechste geval sla ik eens over de volgende keer.
Natuurlijk is zoiets je eigen keuze en het is ook de eigen keuze als een dvp bv 400 per uur wil vragen.

Ik zei met dit topic alleen dat dames tot 200€ per uur gewoon besproken worden om hun kwaliteiten en dat ze vanaf 250€ per uur vooral besproken worden om de prijs die ze vragen en dat de kritiek veel harder weerklinkt.

Dan krijg je vaak: 'Was wel ok, maar niet voor dit geld, ik ga niet terug' bij 250 euro terwijl ze anders bij 200 waarschijnlijk hadden geschreven: 'Prima bezoekje, mooie meid'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan