200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lol ja als ze per week netto 4 a 5 k max naar buitenland sluizen is in oostblok geen probleem. Je kan daar al voor 30 tot 50k appartemten kopen en deels zo betalen en verbouwingen gewoon cash. En huurbazen in Belgie en Nederland kan je ook cash de huur betalen, deels nog cash bewaren of in goud omzetten, rest uitgeven en van leven
Daarmee zijn de oost Europese ook weer in het voordeel. Geen problemen met te veel cash geld, waar hier een zojuist vertrokken Nederlandse dame mee zuchtte.
 
Vanuit die optiek zou pinnen voor de sekswerkers nog beter zijn; je beseft als wandelaar nog minder wat je uitgeeft.
€250 met het grootste gemak, alsof het niets is...
250 euro cash geld wordt nu ook bij de hoeren makkelijk uitgegeven zelfs de topicstarter knightrider moet eraan geloven. Maar ik ben het met je eens geld die je niet fysiek in handen hebt geef je makkelijker uit.
 
Laatst bewerkt:
Een never ending story, zoals vele topics
Mijn grens ligt op 200 max. Voor een toppertje. Gaat ze meer vragen? 🏴
Dvp verdienen al geld als water, kon er eentje die bleek van 10:00-04:30 te werken en zonder slapen tussendoor.
Dat vertelde ze om 02:30 toen ik ging. Ik ben er nooit meer geweest
Doe je een voorzichtige telling., 10x 200p.d=56k p.m

Benieuwd wat gebeurt als de CBDC ingevoerd gaat worden! Ook voor ons als wandelaars.
 
Het proberen waard...

k heet yasmine en ben 21 jaar oud. Slank en mooi figuur lichaam. Ik zoek iemand die mij financieel steunt. Ik heb maandelijks kosten. Natuurlijk me dates begint vanaf 600 euro. Ik heb dit nog nooit gedaan dus geen ervaring. Alleen lieve mannen die mij kunnen verwennen en natuurlijk krijg je wat terug.
 
Zo zijn er meer mannen, de één verbaal iets handiger dan de andere, die vrouwen voor nop bezoeken. Die zullen we niet in deze rubriek terugzien en de vrouwen ontdekken pas na jaren wat de werkelijk aard van het beestje is.
 
Zo zijn er meer mannen, de één verbaal iets handiger dan de andere, die vrouwen voor nop bezoeken. Die zullen we niet in deze rubriek terugzien en de vrouwen ontdekken pas na jaren wat de werkelijk aard van het beestje is.
Heb zo al meer dan een DVP ontmoet...
Had na een tijdje ook wel door... Al die mannen willen erop. Kunnen ze er net zo goed voor betalen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan