200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Simpel te verklaren de prijzen van dvp's zijn altijd al duur geweest. Wat wil je dat raamdames hun prijzen ook gaan verhogen van 50 naar 60 0f 70? dan krijg je een uurprijs van 240 of 280. In tijden dat je met de euro veel kon kopen vroegen de dames al 150 euro en dus veel geld. Nu alles duurder is geworden willen ze alles compenseren en hun prijzen verder verhogen niet rekening houdend met de klant want de klant is financieel ook hard achteruit gegaan, daar wordt niet aan gedacht door de dvp's.
Nee ik zit er ook niet op te wachten , ik zeg alleen dat deze branche in al die jaren niet evenveel stijgt als alle andere branches. Overigens zie ik net op een ander forum dat in Belgie er dames zijn die nu ook 250 per uur vragen maar die zullen het wel druk hebben en klanten met een hoger besteedbaar inkomen.
 
Zie de dvp als een sigaret...

Prijzig, worden steeds duurder, verslavend, maar we roken stug door. En als we goedkoper willen gaan we naar Duitsland of België.

Eigenlijk best een goede vergelijking 😁
Of ze stoppen minder sigaretten in een pakje 18 ipv 20 of zo. Als je de vergelijking door wil zetten na de prijzen, krijg je dus minder service voor hetzelfde geld. En zo werkt het bij een DVP ook.
 
Zie de dvp als een sigaret...

Prijzig, worden steeds duurder, verslavend, maar we roken stug door. En als we goedkoper willen gaan we naar Duitsland of België.

Eigenlijk best een goede vergelijking 😁
ja, en van allebei kan soms een hele nare lucht afkomen, en van allebei kan je doodziek worden

het is nog best interessant dat de overheid zich op allerlei manier met sekswerk bemoeit maar een of andere accijns of andere doorbelasting naar de klant volgens mij nooit ter sprake is gekomen
 
Nee ik zit er ook niet op te wachten , ik zeg alleen dat deze branche in al die jaren niet evenveel stijgt als alle andere branches. Overigens zie ik net op een ander forum dat in Belgie er dames zijn die nu ook 250 per uur vragen maar die zullen het wel druk hebben en klanten met een hoger besteedbaar inkomen.
Er zullen altijd wel dames bestaan die hogere prijzen vragen ook in België. Maar in België is 150 per uur de norm hier in Nederland betaal je tegenwoordig 150 voor een halfuur terwijl Vlaanderen rijker is dan Nederland, hier in Nederland zijn we doorgeslagen met de prijzen. Hoe het nu loopt zie ik straks de dvp's zelfs 250 vragen het gaat namelijk hard.
 
Er zullen altijd wel dames bestaan die hogere prijzen vragen ook in België. Maar in België is 150 per uur de norm hier in Nederland betaal je tegenwoordig 150 voor een halfuur terwijl Vlaanderen rijker is dan Nederland, hier in Nederland zijn we doorgeslagen met de prijzen. Hoe het nu loopt zie ik straks de dvp's zelfs 250 vragen het gaat namelijk hard.
In Vlaanderen en Duitsland gaat die inhaalslag ook nog wel komen hoor.
 
Yup,die zijn meer als genoeg hier. Lezen alleen maar delen geen info.
Heeft ermee te maken ,als je met een een dvp een geweldige date hebt gehad,en je gaat dat hier plaatsen,dan ze er beslist vele die haar ook willen bezoeken...dan krijgt ze het erg druk, en mijn ervaring is dat dan de prijs omhoog gaat..ook voor de plaatser van de eerste recensie..zodoende laat velen pas een recensie achter als ze zelf zijn uitgekeken op de dvp...en ik spreek ook voor mijzelf ;)
 
.zodoende laat velen pas een recensie achter als ze zelf zijn uitgekeken op de dvp...en ik spreek ook voor mijzelf ;)
Als dit zo is of zou zijn, dan hebben recensies schrijven geen nut meer toch!? Je schrijft er 1 om een DVP aan te prijzen (niet het geld) zodat de dame hiermee meer klanten krijgt en blijft ontvangen en niet dat je weer op zoek moet maar een andere DVP.
 
het is nog best interessant dat de overheid zich op allerlei manier met sekswerk bemoeit maar een of andere accijns of andere doorbelasting naar de klant volgens mij nooit ter sprake is gekomen
Daar vergis je je lelijk in.
Als er volledig wit gewerkt wordt bij bijvoorbeeld een privehuis gaat ruim 40% naar de belastingdienst.
Bij een bedrijf gaat er eerst 21% BTW vanaf en daarna nog inkomstenbelasting van het deel voor de dame en omzetbelasting van het deel voor het huis.
 
Daar vergis je je lelijk in.
Als er volledig wit gewerkt wordt bij bijvoorbeeld een privehuis gaat ruim 40% naar de belastingdienst.
Bij een bedrijf gaat er eerst 21% BTW vanaf en daarna nog inkomstenbelasting van het deel voor de dame en omzetbelasting van het deel voor het huis.
Ja ik weet wel dat een deel van de prijs van een legale seksbeurt naar de staat gaat. Elke werknemer in Nederland betaalt belasting en elke koper btw.

Maar als we het hebben over zaken waar de overheid zich graag mee bemoeit, zoals alcohol of suiker of tabak of benzine, zie ik altijd discussies over accijnzen of taxen of mag het ietsje meer zijn.

Sekswerk is ook iets waar de overheid zich graag mee bemoeit, maar doelgerichte discussies over accijns of tax hier heb ik nooit gezien.
 
Sekswerk is ook iets waar de overheid zich graag mee bemoeit, maar doelgerichte discussies over accijns of tax hier heb ik nooit gezien.
Aha, op die manier. Ik denk dat dit grotendeels komt door het verschil tussen een product en een dienst.
Alles waar een extra belasting op zit is een product. Brandstof, tabak, suiker, verpakkingsmateriaal, enzovoorts.
Diensten kan je eigenlijk niet goed extra belasten, dit is helemaal niet te controleren en ik denk ook niet dat je dit moet willen.

Daarbij, bijna alles wat extra belast wordt is slecht voor de volksgezondheid of natuur. Neuken is alleen slecht voor de natuur als het kinderen oplevert. Seks is goed voor de mens en minder kinderen is goed voor de natuur.

Eigenlijk zou sekswerk dus gesubsidieerd moeten worden als groene onderneming 🤯
 
Ja ik weet wel dat een deel van de prijs van een legale seksbeurt naar de staat gaat. Elke werknemer in Nederland betaalt belasting en elke koper btw.

Maar als we het hebben over zaken waar de overheid zich graag mee bemoeit, zoals alcohol of suiker of tabak of benzine, zie ik altijd discussies over accijnzen of taxen of mag het ietsje meer zijn.

Sekswerk is ook iets waar de overheid zich graag mee bemoeit, maar doelgerichte discussies over accijns of tax hier heb ik nooit gezien.
Des te meer verwonderlijk dat de onvergunde dvp's die geen cent belasting betalen op dit moment de hoofdprijs vragen. Je zou van zulke dames juist klantvriendelijke prijzen verwachten maar nee ze vragen juist meer dan de legale dames die wel netjes belasting betalen.
 
Des te meer verwonderlijk dat de onvergunde dvp's die geen cent belasting betalen op dit moment de hoofdprijs vragen. Je zou van zulke dames juist klantvriendelijke prijzen verwachten maar nee ze vragen juist meer dan de legale dames die wel netjes belasting betalen.
Ik denk dat het een illusie om te verwachten dat dames -die geen belasting betalen- hun prijsstelling ten opzichte van vergunde dames die keurig belasting betalen, gaan aanpassen. Ook hier is het weer: als zich voor de gevraagde prijs voldoende klanten melden is er geen enkele prikkel om een lagere prijs te rekenen. Dus ik verwonder me daar niet over.
 
Er zullen altijd wel dames bestaan die hogere prijzen vragen ook in België. Maar in België is 150 per uur de norm hier in Nederland betaal je tegenwoordig 150 voor een halfuur terwijl Vlaanderen rijker is dan Nederland, hier in Nederland zijn we doorgeslagen met de prijzen. Hoe het nu loopt zie ik straks de dvp's zelfs 250 vragen het gaat namelijk hard.
In nederland bij de meeste raamdames 50 v 15-20 min en 200 voor 1 uur, soms 150. Dat is in Belgie toch niet anders?

Althans niet waar ik kom ,en bij privehuizen in Nederland 140-160 per uur en soms zit daar tongzoenen bij in
 
Des te meer verwonderlijk dat de onvergunde dvp's die geen cent belasting betalen op dit moment de hoofdprijs vragen. Je zou van zulke dames juist klantvriendelijke prijzen verwachten maar nee ze vragen juist meer dan de legale dames die wel netjes belasting betalen.
Ik ben geen dame , maar als ik dame was, werkte ik 100% zeker zwart. Als hoer ga je toch geen belasting betalen over je bij elkaar geneukte geld.
 
Ik ben geen dame , maar als ik dame was, werkte ik 100% zeker zwart. Als hoer ga je toch geen belasting betalen over je bij elkaar geneukte geld.
Je ontkomt er niet aan om voor een groot deel wit te werken, en natuurlijk ook wel een stukje zwart. Je kan namelijk niet je hypotheek of huur, verzekeringen, internetaankopen et cetera met contanten betalen. Dus een deel je inkomsten storten op een bankrekening is noodzakelijk. Dan is het trouwens niet gelijk wit maar het is wel verstandig om hierover toch aangifte IB te doen.

Voor dames die bijvoorbeeld uit andere delen van Europa of Zuid-Amerika komen ligt dat natuurlijk anders. Maar als Nederlandse dvp die haar inkomsten uitsluitend hiermee verdient is 100% zwart werken onhaalbaar.
 
Ligt er maar net aan in welke situatie de dvp is ...ik ken er genoeg die hebben een vaste baan ..en neuken er elke maand zeker 4000 euro zwart bij.. dus het kan wel .
Alleen kun je met die 4000 niet zo veel doen als je zou willen. De wekelijkse boodschappen en een middagje in een kledingwinkel lukt nog wel, maar een vakantie boeken of een grotere aankoop (auto, motor, caravan) wordt al onmogelijk.
 
Benzine ,kapper,zonnebank,nagels,uit eten,dure schoenen,kleding,tassen, sieraden,vakantie geen probleem,er zijn genoeg vooral Turkse reisbureaus waar je alles kunt boeken en contant betalen . Wat ze dan ook regelmatig doen,heel de wereld rond,stappen met vriendinnen en alles betalen enz enz enz enz dus een geweldig leven nooit geen geld problemen en alle vaste lasten worden betaald uit salaris van vaste baan. Ik hoor wel je moet nog veel leren
 
Terug
Bovenaan Onderaan