200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En je gezond verstand gebruiken.
Oké dat is voor sommigen moeilijk.
Maar als advertentie to good to be true is.
Dan is het dat vaak ook.
Ik ben zovaak weggelopen voor een deur en zelfs als ik al binnen was en de dame moeilijk begint te doen weet ik gelijk hier hoor ik niet te zijn. Ik denk dat 90% van de wandelaars dat niet kunnen vanwege geilheid of gewoon geen lef hebben.
 
En... er zijn er vast ook wel (genoeg) op dit forum die geen recensie schrijven als het (echt) goed was! Willen dat liever voor zich houden... want anders wordt de DVP te populair... verhogen de prijzen etc... Enfin, je kent de discussie wel.
Ik ga binnenkort naar 1 die hier nog niet beschreven is. Maar waar ik 100% van weet dat er leden hier zijn geweest.
 
@Rimon maar wij zijn dan ook niet afhankelijk van DVP's itt andere heren hier.... Wij kunnen makkelijk een jaartje of wat NIET naar een DVP. Daarom staan we vaak nuchterder in discussies (en zitten we mogelijk vaak op 1 lijn)
Neuken is leuk en lekker.. maar geen moeten
Ik ga binnenkort naar 1 die hier nog niet beschreven is. Maar waar ik 100% van weet dat er leden hier zijn geweest.
dat klinkt mysterieus! hahaha
 
Ik ga binnenkort naar 1 die hier nog niet beschreven is. Maar waar ik 100% van weet dat er leden hier zijn geweest.
Leden die haar niet willen delen? Ik zie vaak dames op kinky die er goed uitzien en al best lang werken maar toch hier geen recensies hebben. Het zet je wel aan het denken waarom ze geen recensie hebben want aan hun uiterlijk ligt het niet. Misschien zijn dit de verborgen parels die we als wandelaars moeten hebben maar hier niet worden gedeeld.
 
Laatst bewerkt:
Het scheelt natuurlijk ook indien je iemand bent die behoefte heeft aan veel verschillende dames of iemand die graag met vaste dames werkt.

Ik merk van mezelf dat ik het prettiger vind om met vaste dames te werken.
Daar heb ik topdates mee voor een bedrag dat voor mij prettig aanvoelt.

De kans dat ik een slechte date heb is dan ook bijna onbestaande.
nog meegemaakt dat een vaste dame halfweg de date (van meerdere uren) vertelde dat ze moe was en zich niet ten volle kon geven en of het niet erg was om vroeger te stoppen. Ze heeft me dan de resterende tijd terug betaald en het de volgende keer dubbel en dik goedgemaakt.

Dus zo kan het ook. Met mijn vaste dames ben ik zeker dat mijn geld kwaliteit oplevert en heb ik een heel positieve ervaring met dvps en wandelen.
 
Ik had een afspraak in Lelystad voor 2 uur, 250 euro.
Dat valt nog mee, maar na 30 min stond ik weer buiten.
Ze kreeg telefoon en moest gelijk weg.
Dan vindt ik 250 Wel duur.
Fijne jaarwisseling.
Ze heeft jou in de maling genomen je had een groot gedeelte van je geld moeten terugvragen. Of ze had de afgesproken tijd een andere keer moeten afmaken.
 
Laatst bewerkt:
Bij privé 2000 in Apeldoorn kun je voor 90€ terecht een uur. Weet niet wat de service is of de extra,s zijn. Er zijn hier topics over, veel leesplezier.

De tijd van 130-150€ voor een uur vind je helaas niet overal meer. Is denk ik afhankelijk waar je woont. 200€ voor een uur vind ik een mooie prijs. Wil best wel wat meer betalen als de dame exceptioneel is (lees knap of dat we iets speciaals gaan doen).

Onlangs 300€ neergelegd voor een uur, voor een heel speciaals verzoek. Heb er geen moment spijt van gehad.
En dat is ook de intensie, als je het leuk heb gehad maakt de prijs bij mij niet uit.

Het is mij vaak genoeg overkomen, dat bij de ramen voor 50€ een slechte service verleent werd. Dus bekocht voelen voor 50 of 300€ het gevoel is echt hetzelfde. Het gaat erom of jij je gelukkig kan voelen bij hetgeen je moet betalen voor een DVP
 
Het is mij vaak genoeg overkomen, dat bij de ramen voor 50€ een slechte service verleent werd. Dus bekocht voelen voor 50 of 300€ het gevoel is echt hetzelfde. Het gaat erom of jij je gelukkig kan voelen bij hetgeen je moet betalen voor een DVP
Voor 300 euro kun je beter 6 verschillende raamdames nemen dan een uurtje seks voor 300. Zelfs als de dame goed service verleende zou ik me voor 300 euro bekocht voelen het gaat nergens meer over.
 
Voor 300 euro kun je beter 6 verschillende raamdames nemen dan een uurtje seks voor 300. Zelfs als de dame goed service verleende zou ik me voor 300 euro bekocht voelen het gaat nergens meer over.
Weet ik, toen ik jong was had ik meer behoefte aan seks en derhalve bezocht ik veel raamdames. Nu ga ik veel liever langere dates aan.

Die 300€ was bij een bdsm madam, ik wilde eenmalig een fantasie beleven en die heeft ze meer dan waar gemaakt.
 
Ik had een afspraak in Lelystad voor 2 uur, 250 euro.
Dat valt nog mee, maar na 30 min stond ik weer buiten.
Ze kreeg telefoon en moest gelijk weg.
Dan vindt ik 250 Wel duur.
Fijne jaarwisseling.
Kijk dat is ook de reden waarom ik zo min mogelijk wil betalen voor een dvp, je houdt de schade zo beperkt mogelijk zeker als je met een onbekende dvp te maken hebt.
 
Voor 300 euro kun je beter 6 verschillende raamdames nemen dan een uurtje seks voor 300. Zelfs als de dame goed service verleende zou ik me voor 300 euro bekocht voelen het gaat nergens meer over.
Meer kunnen doen met hetzelfde budget. lijkt me ook verstandiger.
Laten we vooral niet doen alsof die hoge tarieven de norm gaan worden.
 
Ik heb een tijdje terug een raamdame bezocht, ook omdat de dames van de thuisontvangst het weer eens lieten afweten.
In absolute zin niet duur, omgerekend naar een uur kom je ook op €200 uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan