200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er so geen correlatie tussen prijs/duur en KWALITEIT
en ELKE dvp zal altijd langere dates willen want = EASY money.

Dat iemand een langere date (1u+) doet vanwege een (BDSM) fantasie ofzo die snap ik nog. Trio? Snap ik... veel betalen omdat je een DVP in d'r gezicht wilt schijten? Niet mijn ding maar leef je uit!

Een DVP is voor sex. PUNT. Als je een DVP bezoekt omdat je graag wilt praten of knuffelen vind ik je debiel. Zeker met de huidige tarieven! Je belt ook geen loodgieter als je eenzaam bent.

En ja elke DVP zal die klanten met open armen ontvangen! Natuurlijk! Easy money. Elke vorm van aandacht richting deze groep wandelaars is kassa! EN ze zijn te naief om te doorgronden dat ze puur een ATM zijn. Nix meer en nix minder. Als DVP's worden gebruikt om structureel eenzaamheid te verdrijven kan je betere dingen doen met je geld.

Conclusie. Wat @Rimon zegt is waar. Je kan beter 4x50 betalen voor 4x15m bij een raam dan 1x250e voor een priveontvangst.
Ik heb een tijdje terug een raamdame bezocht, ook omdat de dames van de thuisontvangst het weer eens lieten afweten.
In absolute zin niet duur, omgerekend naar een uur kom je ook op €200 uit.

En aangezien je voor minder dan een uur betaald ben je per saldo goedkoper uit!
 
Het zou helpen als de drempel om een review lager zou zijn.

Kortom met AI/automation een topic maken van ELKE dame op kinky en bv puur een dag/datum sterren achterlaten incl duur/prijs. Niet iedereen heeft altijd zin om een heel verhaal te typen.
Dito voor updaten van een review. Dus als je een dame meer dan 1x bezoekt dat je dan je review kan bijwerken qua "score" (met inzicht of deze omhoog of omlaag is gegaan)
 
Dat iemand een langere date (1u+) doet vanwege een (BDSM) fantasie ofzo die snap ik nog. Trio? Snap ik... veel betalen omdat je een DVP in d'r gezicht wilt schijten? Niet mijn ding maar leef je uit!
toch ff een reactie, plas en poepseks was niet mijn fantasie. En Ik ga hier niet vertellen wat tie wel was.!
Conclusie. Wat @Rimon zegt is waar. Je kan beter 4x50 betalen voor 4x15m bij een raam dan 1x250e voor een priveontvangst.


En aangezien je voor minder dan een uur betaald ben je per saldo goedkoper uit!

Dit begrijp ik niet. Als ik bij de ramen ben is de t8jd die ik binnen ben 15 minuten, met het aan- uitkleden en opfrissen ben je ongeveer 10 minuten met een dame bezig, als dit al het geval is. Maar laten we houden op 4x 10min is 40 minuten voor 200€.
Bij een DVP ben ik ook 5 minuten bezig voor het aan- uitkleden en opfrissen. Blijft er zeker 55 minuten over voor 200€.
Nou en ik kan je vertellen dat bij menig privehuis de dame echt wel 55 minuten met je bezig is. Daarom kies ik ook liever voor 60 minuten dates. Heb je niet dat gezeur van ma maximaal 1x komen. Tja en nu gaan we niks doen.
Heb vaak genoeg dat je na 30 minuten klaar kwam. Ff kletsen en op na ronde 2. Voor de 2de x klaarkomen was dan geen must, de tijd was dan ook echt wel tijd. Echter de 2de ronde is toch echt wel hard werken.
 
Er so geen correlatie tussen prijs/duur en KWALITEIT
en ELKE dvp zal altijd langere dates willen want = EASY money.

Dat iemand een langere date (1u+) doet vanwege een (BDSM) fantasie ofzo die snap ik nog. Trio? Snap ik... veel betalen omdat je een DVP in d'r gezicht wilt schijten? Niet mijn ding maar leef je uit!

Een DVP is voor sex. PUNT. Als je een DVP bezoekt omdat je graag wilt praten of knuffelen vind ik je debiel. Zeker met de huidige tarieven! Je belt ook geen loodgieter als je eenzaam bent.

En ja elke DVP zal die klanten met open armen ontvangen! Natuurlijk! Easy money. Elke vorm van aandacht richting deze groep wandelaars is kassa! EN ze zijn te naief om te doorgronden dat ze puur een ATM zijn. Nix meer en nix minder. Als DVP's worden gebruikt om structureel eenzaamheid te verdrijven kan je betere dingen doen met je geld.

Conclusie. Wat @Rimon zegt is waar. Je kan beter 4x50 betalen voor 4x15m bij een raam dan 1x250e voor een priveontvangst.


En aangezien je voor minder dan een uur betaald ben je per saldo goedkoper uit!
Blijven jullie maar lekker langs de rame lopen hoor! Stoort mij niet in het minst!
 
Er so geen correlatie tussen prijs/duur en KWALITEIT
en ELKE dvp zal altijd langere dates willen want = EASY money.

Dat iemand een langere date (1u+) doet vanwege een (BDSM) fantasie ofzo die snap ik nog. Trio? Snap ik... veel betalen omdat je een DVP in d'r gezicht wilt schijten? Niet mijn ding maar leef je uit!

Een DVP is voor sex. PUNT. Als je een DVP bezoekt omdat je graag wilt praten of knuffelen vind ik je debiel. Zeker met de huidige tarieven! Je belt ook geen loodgieter als je eenzaam bent.

En ja elke DVP zal die klanten met open armen ontvangen! Natuurlijk! Easy money. Elke vorm van aandacht richting deze groep wandelaars is kassa! EN ze zijn te naief om te doorgronden dat ze puur een ATM zijn. Nix meer en nix minder. Als DVP's worden gebruikt om structureel eenzaamheid te verdrijven kan je betere dingen doen met je geld.

Conclusie. Wat @Rimon zegt is waar. Je kan beter 4x50 betalen voor 4x15m bij een raam dan 1x250e voor een priveontvangst.
Er worden hier wel terug heel wat assumpties aangenomen.

Als ik een date van 2/3 uur neem dan is het wel om seks te hebben en niet om over mijn gevoelens ofzo te praten.
Met een half uur kom ik niet toe om mijn ding te doen.

Seks is meer dan penetreren wat mij betreft.
Pijpen, tongzoenen, massage, edging, beffen, vingeren, speeltjes gebruiken, …zijn voor mij minstens even belangrijk.

En ik neem daar graag mijn tijd voor.

Altijd dat denigrerende tov mannen die lang daten van mannen die gewoon erop en erover willen gaan…
 
Dat iemand een langere date (1u+) doet vanwege een (BDSM) fantasie ofzo die snap ik nog. Trio? Snap ik... veel betalen omdat je een DVP in d'r gezicht wilt schijten? Niet mijn ding maar leef je uit!

Een DVP is voor sex. PUNT. Als je een DVP bezoekt omdat je graag wilt praten of knuffelen vind ik je debiel. Zeker met de huidige tarieven! Je belt ook geen loodgieter als je eenzaam bent.
Ik kan hier alleen voor mezelf spreken schrijven, maar voor mij telt mee dat ik de dame in kwestie ook mag betasten.
Zelfs de bewuste raamdame stond dat toe, anders was het voor mij lang niet zo interessant.
 
@Marco ik doe nooit de ramen. Maar snap de redenatie van @Rimon
En een uurtje is vaak rustiger alhoewel ik zelf aan 30m vaak genoeg heb.

Zoals (bekend?) geef ik de voorkeur aan Thailand. Betaal ik maybe 50-75e voor een date maar zonder hele uurtje of tijdsdruk of extras voor dit of dat.

@Bernardus dan heb je verkeerd gelezen. Als iemand langere dates doet qua sex. Be my guest! Alleen met de 200+ tarieven per UUR hier in NL ben je gek als je tijd gaat verkloten aan zaken waar je een DVP überhaupt niet voor zou moeten bezoeken (laat staan betalen!)

Ik kan hier alleen voor mezelf spreken schrijven, maar voor mij telt mee dat ik de dame in kwestie ook mag betasten.
Zelfs de bewuste raamdame stond dat toe, anders was het voor mij lang niet zo interessant.
Is ook gek als je een dame NIET Mag betasten? Deel van mijn punt. Te gek dat dit benoemd moet worden. Dito als extra geld vragen voor beffen.
 
Er so geen correlatie tussen prijs/duur en KWALITEIT
en ELKE dvp zal altijd langere dates willen want = EASY money.

Dat iemand een langere date (1u+) doet vanwege een (BDSM) fantasie ofzo die snap ik nog. Trio? Snap ik... veel betalen omdat je een DVP in d'r gezicht wilt schijten? Niet mijn ding maar leef je uit!

Een DVP is voor sex. PUNT. Als je een DVP bezoekt omdat je graag wilt praten of knuffelen vind ik je debiel. Zeker met de huidige tarieven! Je belt ook geen loodgieter als je eenzaam bent.

En ja elke DVP zal die klanten met open armen ontvangen! Natuurlijk! Easy money. Elke vorm van aandacht richting deze groep wandelaars is kassa! EN ze zijn te naief om te doorgronden dat ze puur een ATM zijn. Nix meer en nix minder. Als DVP's worden gebruikt om structureel eenzaamheid te verdrijven kan je betere dingen doen met je geld.

Conclusie. Wat @Rimon zegt is waar. Je kan beter 4x50 betalen voor 4x15m bij een raam dan 1x250e voor een priveontvangst.


En aangezien je voor minder dan een uur betaald ben je per saldo goedkoper uit!
200.gif
 
Is ook gek als je een dame NIET Mag betasten? Deel van mijn punt. Te gek dat dit benoemd moet worden. Dito als extra geld vragen voor beffen.
Veel wandelaars zullen dit wel herkennen: de dame gaat in zo'n positie zitten of liggen dat je bijna nergens aan kunt zitten.
Dat ze betaald wordt om haar klant aan een hoogtepunt te helpen is de basis, maar ik laat graag mijn handen over haar goedjes dwalen.
 
@Sanji ik "bepaal" dat ook niet maar de laatste keer dat ik checkte leef ik nog in een vrij land waarin ik wel recht heb op mijn MENING. En ja jij mag een andere mening en wij hoeven het niet met elkaar eens te zijn!
Dat mag,....

Echter merk wel dat bij ieder andere mening dan dat jij hebt, reageert met dat wij dom zijn dat we ons geld verkwanselen aan onzin zaken die niks met DVP bezoek te maken hebben. Een ieder plant zijn of haar bezoek en betaald was ze er voor willen neerleggen of voor over hebben.
 
Er so geen correlatie tussen prijs/duur en KWALITEIT
en ELKE dvp zal altijd langere dates willen want = EASY money.

Dat iemand een langere date (1u+) doet vanwege een (BDSM) fantasie ofzo die snap ik nog. Trio? Snap ik... veel betalen omdat je een DVP in d'r gezicht wilt schijten? Niet mijn ding maar leef je uit!

Een DVP is voor sex. PUNT. Als je een DVP bezoekt omdat je graag wilt praten of knuffelen vind ik je debiel. Zeker met de huidige tarieven! Je belt ook geen loodgieter als je eenzaam bent.

En ja elke DVP zal die klanten met open armen ontvangen! Natuurlijk! Easy money. Elke vorm van aandacht richting deze groep wandelaars is kassa! EN ze zijn te naief om te doorgronden dat ze puur een ATM zijn. Nix meer en nix minder. Als DVP's worden gebruikt om structureel eenzaamheid te verdrijven kan je betere dingen doen met je geld.

Conclusie. Wat @Rimon zegt is waar. Je kan beter 4x50 betalen voor 4x15m bij een raam dan 1x250e voor een priveontvangst.
Het valt te zien wat je wil van een dvp. Ik wil meer dan enkel platte sex. Tuurlijk heb ik ook sex met hun. aar affectie vind ik ook belangrijk. Het draaid niet enkel om sex voor mij.

Ga jij enkel voor de sex dat is jou keuze. Maar jij of niemand anders gaat mij de les spellen dat ik geen 200€-250€ mag betalen en niet met haar praten.


Als jij wil stoeffen met ik heb 4 hoeren geneukt doe maar maar ik wil dat niet.
 
Veel wandelaars zullen dit wel herkennen: de dame gaat in zo'n positie zitten of liggen dat je bijna nergens aan kunt zitten.
Dat ze betaald wordt om haar klant aan een hoogtepunt te helpen is de basis, maar ik laat graag mijn handen over haar goedjes dwalen.
Dat is dus weer een dame die feitelijk ongeschikt is voor het vak en dit doet vanwege de quick&easy cash!
Ga jij enkel voor de sex dat is jou keuze. Maar jij of niemand anders gaat mij de les spellen dat ik geen 200€-250€ mag betalen en niet met haar praten.
Wat jij met je geld doet gaat alleen JOUW iets aan. Maar dit topic is over oplopende kosten. En je zal ze de kost moeten geven voor wie sex bijna "bijkomende" is en ja deze easy targets "verpesten" natuurlijk de markt.
Maak even vergelijking wat er nu in Thailand gebeurt. Daar betalen Koreanen vaak 5-10x de markt waarde aan een dame om alleen te gaan stappen. Wordt dus niet eens meer geneukt. Wat denk je dat het effect is op de "normale" wandelaars?
Dat mag,....

Echter merk wel dat bij ieder andere mening dan dat jij hebt, reageert met dat wij dom zijn dat we ons geld verkwanselen aan onzin zaken die niks met DVP bezoek te maken hebben. Een ieder plant zijn of haar bezoek en betaald was ze er voor willen neerleggen of voor over hebben.
Er is een groep mannen die wel eens mag gaan beseffen dat het een ZAKELIJKE transactie is. Als iemand 1.000 per maand betaald om met een hoer te praten? Moet ie zelf weten. Maar (vrijheid van meningsuiting!) ik mag dat gestoord vinden
 
Had vroeger ook vaak langere dates. Vaak begonnen met wat drinken en dan naar slaapkamer enz.

Tegenwoordig doe ik kortere dates en dat is prima.

Imo staat of valt alles met de klik die je hebt met de dame. uiteindelijk boeit het niet of je nu 100, 300 of whatever bedrag betaald.
Zolang de klik dr niet is, wordt het allemaal even k*t
Een klik is er ,of is er niet.
Heb ook een tijdje langere dates gedaan maar helemaal klaar mee met lang met een vrouw op een kamer te zitten. Wordt toch snel saai.
En dit afgezien van de kosten.
Ik vind wel es leuk als er een vriendin/ dame overnacht maar komt beter pas om 22 uur . En veel meer als 200 ga ik niet geven.
 
Dat mag,....

Echter merk wel dat bij ieder andere mening dan dat jij hebt, reageert met dat wij dom zijn dat we ons geld verkwanselen aan onzin zaken die niks met DVP bezoek te maken hebben. Een ieder plant zijn of haar bezoek en betaald was ze er voor willen neerleggen of voor over hebben.
Precies!
Er zijn er nogal wat op dit forum ... die menen dat onder het mom van 'vrije meningsuiting' ze ook anderen mogen beledigen!
 
Een actie dom vinden betekent nog niet dat de persoon dom is. Wereld van verschil.
Daarnaast kunnen mensen hier van mening verschillen. Nix geks aan.
Wees blij dat er hier ruimte is voor verschillende geluiden. Dit forum is ten dode opgeschreven als dit niet meer zo is.
 
Het probleem is, en ik zal het nog een keer (proberen) uit te leggen. Bij iedere andere mening dan hetgeen jij hebt, wordt er door jou gereageerd. Een andere mening hebben is goed, echter het proberen de ander te overtuigen van jouw gelijk is wat anders. Want in feite heeft hier niemand gelijk, en krijgt hier ook niemand gelijk, er is geen scheidsrechter. Behalve de mods dan.

Het gaat hier allang niet meer over, waarom dit topic is gestart.

Zo en dit topic gaat ff op negeren... ben er klaar mee.
 
Wat jij met je geld doet gaat alleen JOUW iets aan. Maar dit topic is over oplopende kosten. En je zal ze de kost moeten geven voor wie sex bijna "bijkomende" is en ja deze easy targets "verpesten" natuurlijk de markt.
Maak even vergelijking wat er nu in Thailand gebeurt. Daar betalen Koreanen vaak 5-10x de markt waarde aan een dame om alleen te gaan stappen. Wordt dus niet eens meer geneukt. Wat denk je dat het effect is op de "normale" wandelaars?
Dit topic heet 200 of 250€ goede sfeer of hefitige kritiek. Ik lees niets van oplopende kosten. Wie zegt er dat er van sex niets meer in huis komt? Als ik een uur of langer bij een dvp ben kan ik niet een uur of langer pompen. Dan heb je 2 keuzes of je doet meerdere rondes. Of je edged. En tijdens de kalmeer tijd of dat je moet bekomen praat je tegen elkaar knuffel je.

Je hebt net iedereen die niet de hele tijd neukt een debiel genoemd. Wat dvp´s diennen enkel om te neuken toch.

als iedereen mag doen met zijn geld wat hij wil. Waarom stoor je er dan aan als ik of een koreaan 200€ per uur betalen of meer en ook tijd vrij maken voor een babbel?
 
Meer kunnen doen met hetzelfde budget. lijkt me ook verstandiger.
Laten we vooral niet doen alsof die hoge tarieven de norm gaan worden.
2024 wordt een financieel moeilijk jaar voor vele Nederlanders dus ik kan me niet voorstellen dat bedragen van 200 of 250 makkelijk worden weggegeven als de voorgaande jaren. Ik gok dat de prijzen eerder een beetje gaan zakken dan stijgen.
 
Je hebt net iedereen die niet de hele tijd neukt een debiel genoemd. Wat dvp´s diennen enkel om te neuken toch.

als iedereen mag doen met zijn geld wat hij wil. Waarom stoor je er dan aan als ik of een koreaan 200€ per uur betalen of meer en ook tijd vrij maken voor een babbel?
Kijk weer selectief lezen. Dann heeft een inhoudelijk gesprek geen zin
 
2024 wordt een financieel moeilijk jaar voor vele Nederlanders dus ik kan me niet voorstellen dat bedragen van 200 of 250 makkelijk worden weggegeven als de voorgaande jaren. Ik gok dat de prijzen eerder een beetje gaan zakken dan stijgen.
Ik hoop het. Zo vaak wandel ik al niet en bij de zoektocht op het internet maak ik toch een schifting op prijs.
Er zijn twee of drie meiden die er leuk uitzien, maar €180 voor een uur vragen.
Dan gaat het feest niet door.
 
Kijk weer selectief lezen. Dann heeft een inhoudelijk gesprek geen zin
IK wil gerust een inhoudelijk gesprek voeren. Maar dan moet je ook verstaan dat niet iedereen jou mening deelt.

Ik begrijp ook je logica van in paats 200€ aan 1 dame te spenderen voor een uur. Het te verdelen over meningsloze sex met 4 dames elk 15 min. Het is even duur en de zelfde tijd. Maar je hebt 4 verschillend dames geneukt in plaats van 1.

Maar niet iedereen wil dat waar onder ik. Ik heb geen zin om om de 15 min naar een andere dame te gaan. Ik spendeer graag een uur en langer bij die dame.

Weetje ik heb bij mijn laatste date geen vaginale sex gehad omdat ik "maar" 45 min had. Ik heb gewoon te veel mijn tijd genomen. En ook gepraat met haar. Maak ik dan de markt kapot? Nee toch.
 
IK wil gerust een inhoudelijk gesprek voeren. Maar dan moet je ook verstaan dat niet iedereen jou mening deelt.

Ik begrijp ook je logica van in paats 200€ aan 1 dame te spenderen voor een uur. Het te verdelen over meningsloze sex met 4 dames elk 15 min. Het is even duur en de zelfde tijd. Maar je hebt 4 verschillend dames geneukt in plaats van 1.

Maar niet iedereen wil dat waar onder ik. Ik heb geen zin om om de 15 min naar een andere dame te gaan. Ik spendeer graag een uur en langer bij die dame.

Weetje ik heb bij mijn laatste date geen vaginale sex gehad omdat ik "maar" 45 min had. Ik heb gewoon te veel mijn tijd genomen. En ook gepraat met haar. Maak ik dan de markt kapot? Nee toch.
Waarom wil je zoveel praten ? Dat begrijp ik niet.
Ik hoop het. Zo vaak wandel ik al niet en bij de zoektocht op het internet maak ik toch een schifting op prijs.
Er zijn twee of drie meiden die er leuk uitzien, maar €180 voor een uur vragen.
Dan gaat het feest niet door.
Geen feesten meer voor jou voorlopig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan