200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen al het idee, dat een dame vijfig is of de vijftig is gepasseerd is al een no go.
Sterker nog, ik heb dat al bij vrouwen van een jaar 45.
Het mooiste is er dan wel af.
Herman Brood had daar ook een mening over, die schijnt gezegd te hebben dat vrouwen tot 24 aantrekkelijk zijn en daarna gaan ze hard hollend achteruit.
(let op hea: niet mijn woorden)
 
Haha, wacht maar. Over 25 jaar piepen jullie wel anders. Dan is sex boven je 50e opeens heel aantrekkelijk en normaal. 😉😂
Neeeeeee!!!🤣🤣

Maar soms zie ik echt klanten de deur inrammen met hun scootmobiel en dan hebben ze nog het noodkoortje van thuis om😱

Plus ooit hebben wij met 4 dames een bejaarden man uit bad moeten tillen. Man hielp ook totaal niet mee, dus misschien was het zijn fetisch🙈😂
 
Nu 'snelwippers'... zouden zich bij vele 40ers die ik ken... ronduit belachelijk maken in bed!
Blijf dus maar best bij jonge meiden met liefst niet al te veel ervaring... Mijn mening!
Het blijft toch altijd moeilijker voor mannen om uren door te gaan.
Ze hebben makkelijk praten, de dames.
Belachelijk vinden dat vind ik dan weer belachelijk . Het kan wel een reden zijn van de amateur dames die niet alleen voor geld , maar ook voor de fun bezig zijn om je te dumpen. Dat heb ik wel eens gehad.
Maar als een dame te geil is, en je kan haar niet bijbenen dan is het geen goeie match. Dan moeten beiden verder zoeken.
 
Het blijft toch altijd moeilijker voor mannen om uren door te gaan.
Ze hebben makkelijk praten, de dames.
Belachelijk vinden dat vind ik dan weer belachelijk . Het kan wel een reden zijn van de amateur dames die niet alleen voor geld , maar ook voor de fun bezig zijn om je te dumpen. Dat heb ik wel eens gehad.
Maar als een dame te geil , en je kan haar niet bijbenen dan is het geen goeie match.
De dames zijn pro... ze zullen dus wel beleefd blijven hoor...
Maar... ken best wat dames die er toch wel de pest in hebben... als zo'n leuke klant komt... en dan afgaat als een gieter!
 
Neeeeeee!!!🤣🤣

Maar soms zie ik echt klanten de deur inrammen met hun scootmobiel en dan hebben ze nog het noodkoortje van thuis om😱
Mag je bijna blij zijn dat dat apparaat niet aan zijn hart(slag) gekoppeld is...
Plus ooit hebben wij met 4 dames een bejaarden man uit bad moeten tillen. Man hielp ook totaal niet mee, dus misschien was het zijn fetisch🙈😂
Ik was ooit eens op de dam in Alkmaar toen er iemand op leeftijd toch nog enthousiast begroet werd door één van de dames.
Om er een klassieker tegenaan te gooien: het had z'n dochter kunnen zijn.
 
Alleen al het idee, dat een dame vijfig is of de vijftig is gepasseerd is al een no go.
Sterker nog, ik heb dat al bij vrouwen van een jaar 45.
Het mooiste is er dan wel af.
Veel mannen hebben nooit een mooie vriendin gehad. Ze moesten het altijd al doen met het ondereind , Grieten die op hun 22 ste al verschrikkelijk eruit zagen .Dan bekijk je het allemaal anders.
 
Veel mannen hebben nooit een mooie vriendin gehad. Ze moesten het altijd al doen met het ondereind , Grieten die op hun 22 ste al verschrikkelijk eruit zagen .Dan bekijk je het allemaal anders.
is dat een verhaal uit eigen werk?
Liever geen vriendin dan een lelijke vriendin, of is dat een rare gedachten?
Naarmate ik ouder wordt, wordt ik ook steeds kieskeurige wat betreft dames, en al helemaal met eventueel relatiemateriaal.
 
Voor de mannen van nu 30 / 40 wordt dat jonge blaadje heel schaars als ze 50 zijn
2023 had laagste geboortecijfer ooit , dit terwijl de totale bevolking groeit.

Volgens mij komt die groei door de aanwas vanuit het buitenland.
Het geboortecijfer is daarvan ook nog hoger dan van de inboorlingen hier.
Dus tel uit je winst wie er beschikbaar is als je nu 30/40 bent en je op je 50e nog actief wilt zijn met jonge meiden.
😂
 
Volgens mij komt die groei door de aanwas vanuit het buitenland.
Het geboortecijfer is daarvan ook nog hoger dan van de inboorlingen hier.
Dus tel uit je winst wie er beschikbaar is als je nu 30/40 bent en je op je 50e nog actief wilt zijn met jonge meiden.
😂
ik denk niet dat iets is, wat positief is.
Afrikaanse meiden!
ik ben daar eerlijk gezegd niet zo gecharmeerd van.
 
Volgens mij komt die groei door de aanwas vanuit het buitenland.
Het geboortecijfer is daarvan ook nog hoger dan van de inboorlingen hier.
Dus tel uit je winst wie er beschikbaar is als je nu 30/40 bent en je op je 50e nog actief wilt zijn met jonge meiden.
😂
Voor zover er dan nog prostitutie is.
Voor hetzelfde regeert tegen die tijd de Islam, met bijbehorende wetten.
 
ik denk niet dat iets is, wat positief is.

ik ben daar eerlijk gezegd niet zo gecharmeerd van.
Haha, dan moet je tochmaar met je leeftijd mee gaan qua vrouwen 😉😂
Of inderdaad toch geheelonthouder (want >50 jaar) of zelfvoorzienend worden.
Gosh, wat leef ik toch nu in een prachtige tijd: ik heb nu als 50'er nog alle keuze van de wereld: jong, oud, nederlands, europees, rest van de wereld.
Het is er allemaal nog...... 😂
 
is dat een verhaal uit eigen werk?
Liever geen vriendin dan een lelijke vriendin, of is dat een rare gedachten?
Naarmate ik ouder wordt, wordt ik ook steeds kieskeurige wat betreft dames, en al helemaal met eventueel relatiemateriaal.
Nee hoor , ik kwam er altijd goed aan.Bovendien was ik al jong getrouwd met een knappe vrouw.
Maar je ziet toch zelf ook wel wat er allemaal rondloopt tegenwoordig.
 
als je niet selectief leest had je ook gelezen dat het GOED is dat er meerdere meningen hier zijn?

Ik heb nooit gezegd dat IK liefst 4x15min doe. Ik snap alleen de mannen die dat doen WEL want per saldo DVP betaal je voor sex. En dan is 4x15m meer efficient dan 1x1u of langer en bij allemaal nieuwe dames is de schade bij een kutdate kleiner...

Ook DAT heb ik nooit gezegd. De koreanen in Thailand nam ik als voorbeeld omdat die tig x de marktwaarde betalen en niet eens neuken. Logisch dat de DVPs daar minder geneigd zijn om met een wandelaar te gaan. Die wachten wel op een Korean... easy money. DIE verpesten de markt (daar!). Voor NL is dat beetje met gasten die multiple hours doen omdat ze vooral gezelschap nodig hebben en feitelijk gewoon eenzaam zijn (let wel ik maakte de vergelijking met de loodgieter bellen om te "praten").

ok je bet mss minder geld kwijt als de date kut was. Maar als je een goeie date hebt maar 15 min dan vind ik het ook zonde van het geld. Want het was te kort.

Voor mijn part betaalt die koreaan 100x de prijs en heeft hij geen sex met haar. En zit hij daar een uur met haar op bed te praten. Dat is niet mijn probleem die man betaald, hij kiest wat hij doet in die tijd.

Wil die thaise wachten tot haar koreaan terug komt in plaats van met mij te daten. Dat is haar probleem. Vraagt ze te veel naar mijn mening zoek ik verder. Zo simpel is het. Er is een markt voor iedereen.

Als eenzame frank. Een dvp voor 4 uur will boeken om hem even niet eenzaam te voelen. Dan is dat zijn goedrecht toch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan