200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals iemand op dit forum ooit zei: Overal is seks, je moet het alleen weten te vinden. :D en juist als het Haram is kan t nog wat extra spice geven. :p
Wel, als je in een dergelijk conservatief land seks zou weten te vinden is het verschrikkelijk duur (dan is dit onderwerp pindanootjes) en als je al met een dame aan de haal gaat en je wordt betrapt, krijg je vast iets meer om je oren dan alleen een bekeuring.
Ze zijn erg beschaafd, dus dat zal wel steniging of ophanging worden.
 
Wel, als je in een dergelijk conservatief land seks zou weten te vinden is het verschrikkelijk duur (dan is dit onderwerp pindanootjes) en als je al met een dame aan de haal gaat en je wordt betrapt, krijg je vast iets meer om je oren dan alleen een bekeuring.
Ze zijn erg beschaafd, dus dat zal wel steniging of ophanging worden.
Of... meer waarschijnlijk... omkopen!
Duur betalen dus!
 
bij mij zit er wel een houdbaarheidsdatum aan, sex met een vijftiger, moet ik echt niet aan denken.
In die categorie zijn echt wel parels te vinden. Recent nog met een dame van eind 50 afgesproken. Die had een passie, enthousiasme en energie waar sommige jongere dames nog een puntje aan kunnen zuigen (om maar even in de juiste context te blijven :LOL:)
 
Discussie loopt al vanaf April.
Er is niks veranderd in 2023.
En dat gaat ook niet gebeuren in 2024.
Wandelaars blijven deze dames gewoon bezoeken.
Ik heb het je eerder gezegd de prijzen gaan zakken mannen zullen verstandiger omgaan met hun geld in 2024. Ik merk dat er de laatste dagen weinig vuurwerk wordt afgestoken in vergelijking met vorig jaar dat zal met wandelen net zo zijn in 2024. Sorry dames jullie zullen moeten gaan zakken met de prijzen het is niet anders.😂
 
@Rimon je vergeet WEER dat een groep wandelaars afhankelijk is van DVP's en die dus makkelijk de prijs opdrijven! Dus lijkt me stug dat dames de prijs naar beneden doen. Dan doen ze eerder bv PZC zonder extra (afhankelijk van hygiene dus hebben ze een stok om alsnog te weigeren)

Ik hou het in 2024 wel bij mijn vaste dames. Heb er eentje die wil 100e per date en andere 150 per date. Nix geen klok of extras. Beide eind 20, slank met c-cup... en niet ordinair :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ik heb het je eerder gezegd de prijzen gaan zakken mannen zullen verstandiger omgaan met hun geld in 2024. Ik merk dat er de laatste dagen weinig vuurwerk wordt afgestoken in vergelijking met vorig jaar dat zal met wandelen net zo zijn in 2024. Sorry dames jullie zullen moeten gaan zakken met de prijzen het is niet anders.😂
Wilt niet zeggen dat het waar is 😉
Hier 365dagen vuurwerk 😅😅😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan