2023

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dienstmededeling:

Aan al mijn fans, volgers, lieve DVP's en niet te vergeten mijn stalkers........, Het is mijn innige wens om u en de uwen een gezond, wandelrijk, maar vooral een vrolijk 2023 te wensen. Een jaar waarin uw wensen, verlangens, fantasien en wat dies meer zijn, moge uitkomen.

Met vriendelijke groeten,
Ernstige Neuker.

PS: Deze wens is ook namens mijn poezen. Overdag twee lieve, aanhankelijke pluizebollen, s'nachts 2 tyranieke huispoema's.
 
Dames, heren en zich anders noemenden,

Een mooi, liefdevol, wijs, sexy, gezond, verdraagzaam, geil, open minded, verrassend, vrolijk, hartverwarmend, leerzaam, fantasierijk, energiek, comfortabel, uitdagend, oogverblindend, positief, bijzonder, eigenzinnig, hilarisch, memorabel, actief, helend, waanzinnig, hoopvol, prettig en leuk 2023!
 
Natuurlijk wil je een gezond - SOAloos - en gelukkig 2023...

... maar het zal wel weer een jaar worden met beloftevolle seks, zodra je met een briefje van vijftig voor de ramen sta te wapperen, waarna je waardeloos wordt afgeraffeld. En dat op een plein vol met vage en zinloze figuren, die hun uiterste best jouw blik te ontwijken.

Nou ... het beste, geniet ervan!
 
Natuurlijk wil je een gezond - SOAloos - en gelukkig 2023...

... maar het zal wel weer een jaar worden met beloftevolle seks, zodra je met een briefje van vijftig voor de ramen sta te wapperen, waarna je waardeloos wordt afgeraffeld. En dat op een plein vol met vage en zinloze figuren, die hun uiterste best jouw blik te ontwijken.

Nou ... het beste, geniet ervan!
Nja, dames zijn niet meer zo happig om een wapperende 50 euro, moet wel wat meer bij tegenwoordig 🤣😅
 
Veel geile avonturen gewenst aan u allen Geil is daarbij zelf te definiëren.
Voor mij mag het vettiger en fouter. Jonge knappe poesjes beffen, vette foute filmpjes maken, heerlijk veel zaad en plas. Kortom, het skw zal me nog vaak zien. Ira, Kiana, Maya, Anna, Ely, en andere poppies.... tot spoedig!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan