Dat is dan wel een gok die je neemt. Als je niet op dezelfde golflengte zit, de klik er niet is, dan wordt het erg ongemakkelijk.Heb je die dame al eerder bezocht?
Ik zou het niet 24 uur doen met een dame die je niet goed kent.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is dan wel een gok die je neemt. Als je niet op dezelfde golflengte zit, de klik er niet is, dan wordt het erg ongemakkelijk.Heb je die dame al eerder bezocht?
Ik zou het niet 24 uur doen met een dame die je niet goed kent.
Wat een heerlijk vooruitzicht, Wappie!Aanstaande zaterdag heb ik voor het eerst een date van 24 uur, zal ook bij 1 keer blijven want ik had een kleine meevaller. Lijkt me wel heerlijk om alle tijd te hebben om een leuke daginvulling te maken.
Zo lang niet meteen het hele huis tot de grond toe afbrandt....Zo te lezen gaat het betaald worden uit een meevaller, dus als de wasdroger volgende week kapot gaat is er nog geen man over boord
Is u altijd zo optimistisch?Zo lang niet meteen het hele huis tot de grond toe afbrandt....
Daarom gebruik ik een wasrek. Goedkoop in aanschaf en een risico minder in huis.Is u altijd zo optimistisch?
Mijn glas is meestal half vol
![]()
Ja! Maak er een leuk eindejaar van!In 2024 nog maar 750€, 5 bezoekjes, maar begin dit jaar zat ik niet lekker in mijn hoofd en dan heb ik minder goesting (en schrijf ik minder recensies).
Hopelijk kan ik vanaf volgende maand mijn schade wat inhalen.
Wel... het ideale verjaardagscadeau voor haar... zou ik zeggen!Zoals Sharon eens schreef "Een ideale date is als de man binnen komt, het geld op het nachttafeltje legt, en weer vertrekt".
Ik wat minder bezoekjes en of er nog eentje bij gaat komen op de teller voor dit jaar is twijfelachtig, aangezien er deze week een belletje kwam over iets waar ik interesse in heb.In 2024 nog maar 750€, 5 bezoekjes, maar begin dit jaar zat ik niet lekker in mijn hoofd en dan heb ik minder goesting (en schrijf ik minder recensies).
Hopelijk kan ik vanaf volgende maand mijn schade wat inhalen.
Lucky bastard!(Nog altijd de enige dame die mij eens een gratis date aanbood)
Dat is niet uniek voor een DvP.Zoals Sharon eens schreef "Een ideale date is als de man binnen komt, het geld op het nachttafeltje legt, en weer vertrekt".
Veel plezierAanstaande zaterdag trio overnachting geboekt
Precies ook datJa al meerdere keren ontmoet. Ik zou nooit met een onbekende een lange date doen, er moet wel een klik zijn
Ik heb nu met trio erbij 14 dates in 6 weken tijd . Ben net terug gestart. Veel in te halen . Uitgave meer al 20k
Nu ja, 2x opgelicht kost ook geld.als je er maar van genoten hebt
![]()
Stel je voor dat je dat bedrag dan zou besteden aan lekkere sex!Over twee maanden is het 2025...gaat er voor duizenden euro's de lucht in.
Bekijk bijlage 240755
Als er maar vuurwerk is hahaJe kan het ook beide doen
Precies!Als er maar vuurwerk is haha