Recensie 2P G3 k4 Andrea? 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DePastoor

Stamgast
687
17/01/23
684
34
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, Wandelaars, Na de wekelijkse biecht en ons kring gesprek zijn we iets later richting de Dam vertrokken. Ik weet niet of er al over deze dame is geschreven, de dame stelde zichzelf voor als Andrea, en heeft een leuk pakje aan en sportschoentjes. Wegens het biechtgeheim kan ik niet tevel zeggen maar doe het toch! Wat een prachtige vrouw. Lief, en spreekt zeer goed engels. Na het kerkezakje geleegd te hebben over gegaan tot het uitkleden. En wat een figuurtje. Ik was even verbaasd, ik ben toen maar gaan liggen en ze komt half boven je zitten zodat je alles kan aanraken en voelen en bekijken. Even gebabbeld en gesabbeld. Toen ging het Rubbertje om mijn kruis. En ik waande me in de hemel. Zo rustig. En gepassioneerd geen overdreven geluiden, (de laatste tijd doem de dames meer hun best lijkt wel) Vervolgens vroeg ze of ze bovenop kon zitten, natuurlijk mijn meid zei ik ga er voor. Ook dit ging vol passie. Begon rustig en vervolgens had ze een lasso nodig om zich vast te houden, na een minuut of 5 rodeo gereden te hebben kwam ze naast me zitten en ging over een handmatige hoogtepunt, ze is van alle markten thuis en en ook dit voelt magisch.

Tot slot wens ik u vanuit mijn hemelbed een goed na-weekend en de start van een nieuwe week.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan