Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwaw .. en welk is dan het laatste sexhuis in Genk ?Stadsbestuur heeft hier ptocedure op gang gezet voor difienieve sluiting.
Dit wegens het regelmatig overtreden van een aantal wetten
Lezen jullie maar zelf
Die meiden worden daar als vodden uitgewrongen..Ik vraag me af welke arbeidswetten er zijn overtreden?
Sommige meisjes die ik ken, vinden het erg leuk om daar te werken. Voor hen is dit erg slecht nieuws.
waw .. en welk is dan het laatste sexhuis in Genk ?
Die meiden worden daar als vodden uitgewrongen..
Het is alleen in Genk dat men momenteel de clubs wil sluiten (want ik vermoed dat de andere in Genk op termijn wel zal volgen). Ik vermoed ook dat de katholieke burgemeester zijn achterban wil plezieren en deze huizen liever niet ziet. Een reden is dan snel gevonden om ze te sluiten.Werkelijk? Niets van gemerkt! Nog gehoord. En spreek een aardig mondje Spaans. Integendeel. Zie daar tevens dezelfde dames terugkeren die ook in andere huizen werken.
- Arbeidsuren van 12u tot 22u? Terwijl sommige andere huizen open zijn van 9 uur tot 23uur of middernacht. En daarna moeten ze de keet nog schoonmaken,
- is zeer relaxed daar. Ook tussen de klantwissel. Geen stress dat de volgende klant al staat te wachten terwijl de dame zich nog moet opfrissen,
- propere locatie, hygiënisch en op het eerste zicht alles in orde qua infrastructuur. Een huis iets verder heeft schimmel in elke kamer, de elektriciteit is een brandgevaar en geen enkele rookmelder werkt,
- het pand ligt dusdanig dat er amper overlast kan zijn voor de omgeving,
- het artikel van een sensatiekrantje vermeldt geen details. Meer desinformatie dan,
- nog nooit in een privehuis mistoestanden opgemerkt t.a.v. de dames, zelfs niet in Mabuhay. Connecties met het criminele milieu? Zever, gezever! Zelfstandige en zeer assertieve dames die expliciet dit beroep kiezen, komen en gaan wanneer ze willen, een normale relatie hebben in Spanje of thuisland, een boekhouder en een duidelijk businessplan voor hun loopbaan,
- regelmatig medische controles,
- de enige bedenking dat je kan maken bij privé huizen is dat ze vaak een aantal minimum sexuele handelingen verwachten die de dames moeten verrichten om er te mogen werken. Al dan niet mits bijbetaling. Maar daar is de vragende partij natuurlijk de eerste verantwoordelijke,
Het zou zonde zijn als dit huis moet sluiten. Nog meer privé ontvangst waar je als overheid totaal geen controle hebt. En als klant geen enkele garantie. En waar wel criminele toestanden gebeuren. Ref. recente Pano-reportage.
Die clubhuizen met een BTWNr weten op voorhand dat ze met ALLES in orde moeten zijn en anders openen ze best geen zaak of verhuizen ze best naar Limburgse gemeentes waar wel een gedoogbeleid wordt gevoerdHet is alleen in Genk dat men momenteel de clubs wil sluiten (want ik vermoed dat de andere in Genk op termijn wel zal volgen). Ik vermoed ook dat de katholieke burgemeester zijn achterban wil plezieren en deze huizen liever niet ziet. Een reden is dan snel gevonden om ze te sluiten.
Het feit dat deze info staat in een 'sensatiekrantje' is niet terzake want de klacht is wel degelijk lopende. Bovendien maken ze een vrij objectief verslag van de klacht.
Ik hoop alleen dat de andere katholieke burgervaders niet dezelfde weg opgaan.