Jaymes bont
Newbie
- 10
- 15/02/25
- 11
zoveel barebangs, inacurate zelftests, migratie en heilige PREP later.............
Verschiet hier iemand van?
Verschiet hier iemand van?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hiv moet je echt in contact komen met bloed dus bare anaal neuken. Vaginaal bare neuken is alsnog onverstandig maar minder besmettelijk dan anaal. Mja weetje we moeten hier geen inhoudelijke discussie gaan voeren over de risico % per handeling. Gwn altijd rubbertje om doen, punt.Vrouwen kunnen ook met hiv besmet worden en die ook door geven. Je kan hiv ook krijgen door niet steriele naalden. Bv bij tattooages, drugs gebruik etc.
Wat mij opviel was. In vtm nieuws interviewde ze daar een speciaalist ofz over. En die zei ook ja we zien 33% meer hiv gevallen bij hetero mannen. Maar vervolde wel met iets als: is dat een hetero man die ook eens sex heeft met een andere man dat weet je niet.
Eerst dacht ik sorry maar dat is dan toch geen " hetero" man maar een bi man. Maar ik denk dat wat hij bedoelde is: hoeveel van die " hetero" mannen zijn er eerlijk over hun geaardheid?
Kunnen mannen zijn die zich identificeren als hetero maar ook rotzooien met shemales.Eerst dacht ik sorry maar dat is dan toch geen " hetero" man maar een bi man. Maar ik denk dat wat hij bedoelde is: hoeveel van die " hetero" mannen zijn er eerlijk over hun geaardheid?
Dat moet ook eens bekeken worden.Een virus vraagt zich niet af wat het gender van zijn drager is.
Punt is dat besmettingen stijgen.
Enige vraag die je kan stellen is hoeveel door onveilige seks en hoeveel door niet-seksuele oorzaak.