$500/maand Tinder abonnement

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De manier om onder discriminatieregels uit te komen, waar andere dating sites en apps die met termen als hoger opgeleiden of elite gooien niet mee weg komen.

Een aparte hoekje voor een rijkeluiskliekje die niet zitten te wachten op matches met ons plebs ... en wij niet op hun gok ik zo, dus ach, ze doen maar.
 
De manier om onder discriminatieregels uit te komen, waar andere dating sites en apps die met termen als hoger opgeleiden of elite gooien niet mee weg komen.

Een aparte hoekje voor een rijkeluiskliekje die niet zitten te wachten op matches met ons plebs ... en wij niet op hun gok ik zo, dus ach, ze doen maar.
Ik denk dat je het anders moet zien. Vrouwen betalen niet voor tinder, met een foto van een echt varken krijg je al matches, laat staan als je aantrekkelijk bent. Het zijn dus mannen met te veel geld die vooraan staan te dringen om aan dames getoond te worden. De rest van de mannen krijgen gewoon minder views.
 
De manier om onder discriminatieregels uit te komen, waar andere dating sites en apps die met termen als hoger opgeleiden of elite gooien niet mee weg komen.

Vooral : bewijsbaar in de app dat het een redelijk rijke patser is.

Een aparte hoekje voor een rijkeluiskliekje die niet zitten te wachten op matches met ons plebs ... en wij niet op hun gok ik zo, dus ach, ze doen maar.

Ik neem aan dat het een vinkje bij het profiel ¨$500 abo" geeft ?

Ideaal voor de dames golddigger, een foto naast iemand anders z'n Porsche kan iedereen maken, maar dat dure abo vinkje zegt het iemand is die niet op $500 p/m hoeft te kijken.
 
Ik denk dat je het anders moet zien. Vrouwen betalen niet voor tinder, met een foto van een echt varken krijg je al matches, laat staan als je aantrekkelijk bent. Het zijn dus mannen met te veel geld die vooraan staan te dringen om aan dames getoond te worden. De rest van de mannen krijgen gewoon minder views.
Juist, je komt boven op de "kaartenstapel" als je meer betaald. Ik tinder zelf ook, en ik krijg alleen respons als ik een "boost" koop. Zolang ik dat niet doe, krijg ik 0,0 likes. Met zo'n boost kom je voor een korte periode even hogerop in de stapel.

Oftewel, de niet betalende tinder mannen worden al bijna nooit aan de vrouwen getoond. Dit $500 dollar abonnement maakt dit nog erger, want dan helpen de boosts ook veel minder.
 
Ik vind het niet zo verbazingwekkend, om eerlijk te zijn verbaast het me dat het zo lang geduurd heeft voor men dit ging doen. De kosten per account zullen niet significant hoger zijn, de opbrengst wel, dus no-brainer. Werkt niet anders dan premium stoelen in een vliegtuig.
 
Juist, je komt boven op de "kaartenstapel" als je meer betaald. Ik tinder zelf ook, en ik krijg alleen respons als ik een "boost" koop. Zolang ik dat niet doe, krijg ik 0,0 likes. Met zo'n boost kom je voor een korte periode even hogerop in de stapel.
Same here. Als je net een account hebt op Tinder of Badoo, dan heb je heel snel een paar likes. En daarna niks meer. Ze willen je interesse wekken met die likes en tonen jouw profiel daarna gewoon niet meer tot je betaalt.
 
Goed om te weten dat Tinder eigenlijk alleen gezien wordt om aan seksadressen te komen.
Mocht mijn relatie ooit op de klippen lopen, weet ik iig dat Tinder niet mijn adres is voor relatiemateriaal. Seksmateriaal heb ik al meer dan genoeg 🙂, daar heb ik Tinder niet voor nodig.
 
Ik vind het niet zo verbazingwekkend, om eerlijk te zijn verbaast het me dat het zo lang geduurd heeft voor men dit ging doen. De kosten per account zullen niet significant hoger zijn, de opbrengst wel, dus no-brainer. Werkt niet anders dan premium stoelen in een vliegtuig.
Dat deden ze al wel, je hebt verschillende Tinder accounts. Wat ze nu will doen is de optie geven om een privé jet te kopen ipv je stoel te upgraden.
 
Om een relatie te zoeken is Tinder toch de grootste. Ik ken ook wel mensen die op die manier hun relatie hebben gevonden.

Ik heb een heel goed voorbeeld van iemand in mijn naaste omgeving, hoe Tinder dus niet werkt. Zij heeft al 3 kerels gehad waarvan ze dacht dat het relatiemateriaal was, maar iedere keer dat ze elkaar zagen het altijd in bed eindigde. De laatste vd 3 'relaties' is inmiddels ook al gestrand.
Dat hoef ik niet, dan blijf ik liever alleen ( mocht het ooit gebeuren ).
 
Goed om te weten dat Tinder eigenlijk alleen gezien wordt om aan seksadressen te komen.
Mocht mijn relatie ooit op de klippen lopen, weet ik iig dat Tinder niet mijn adres is voor relatiemateriaal. Seksmateriaal heb ik al meer dan genoeg 🙂, daar heb ik Tinder niet voor nodig.
Ik bezoek Dvp's omdat het mij nog nooit gelukt is om via een dating app of op een andere manier met iemand te daten. Het liefst had ik gewoon een vriendin, bezoek aan dvp's is voor mij om toch af en toe eens bij een vrouw te zijn.
 
Ik heb een heel goed voorbeeld van iemand in mijn naaste omgeving, hoe Tinder dus niet werkt. Zij heeft al 3 kerels gehad waarvan ze dacht dat het relatiemateriaal was, maar iedere keer dat ze elkaar zagen het altijd in bed eindigde. De laatste vd 3 'relaties' is inmiddels ook al gestrand.
Dat hoef ik niet, dan blijf ik liever alleen ( mocht het ooit gebeuren ).
Juist, die 10% knappe mannen die vooraan staan in deze apps, kunnen elke vrouw krijgen die ze willen. Die hebben helemaal geen behoefte aan een relatie. Dat is het hele probleem met deze apps.
 
Ik heb een heel goed voorbeeld van iemand in mijn naaste omgeving, hoe Tinder dus niet werkt. Zij heeft al 3 kerels gehad waarvan ze dacht dat het relatiemateriaal was, maar iedere keer dat ze elkaar zagen het altijd in bed eindigde. De laatste vd 3 'relaties' is inmiddels ook al gestrand.
Dat hoef ik niet, dan blijf ik liever alleen ( mocht het ooit gebeuren ).
Sja, dan kan je Tinder de schuld geven of je vriendin. Als zij nou eens niet steeds voor de fuckboy kiest, maar de "gemiddelde man" eens een kans zou geven was ze misschien al lang van Tinder af geweest. Het probleem met de knappe kerels is dat 95% van de dames zichzelf in hun bed gooien. Als zo'n fuckboy elke week zonder al te veel moeite wat anders kan pakken, waarom zou dan in een relatie duiken? Je zegt het zelf al, iedere keer als ze elkaar zagen belanden ze in bed...... Houd de beentjes eens bij elkaar op een eerste date, zie je gelijk welke man langetermijn plannen heeft.

Er zijn werkelijk hordes goede mannen die die een lange termijnrelatie als doel hebben, maar geen enkele kans krijgen omdat ze niet als model door het leven gaan.

Dan moet je niet gaan klagen dat het aan Tinder ligt.
 
Laatst bewerkt:
Juist, je komt boven op de "kaartenstapel" als je meer betaald. Ik tinder zelf ook, en ik krijg alleen respons als ik een "boost" koop. Zolang ik dat niet doe, krijg ik 0,0 likes. Met zo'n boost kom je voor een korte periode even hogerop in de stapel.

Oftewel, de niet betalende tinder mannen worden al bijna nooit aan de vrouwen getoond. Dit $500 dollar abonnement maakt dit nog erger, want dan helpen de boosts ook veel minder.
Dit merk ik dus ook!
Toen ik pas op Tinder zat dacht ik eventjes echt dat ik zwaar onaantrekkelijk was.
Gewoon helemaal geen matches of likes. Zelfs niets van de 'varkentjes' die blij zouden moeten zijn met wat aandacht.

Maar door het kopen van een Boost werkte het ineens wel.
Natuurlijk had ik eerder moeten beseffen dat dit juist het verdienmodel is.

Voor mezelf vind ik het niet erg om zo nu en dan een Boost te kopen, maar ik sluit geen abonnement af. En zeker niet zo'n duur abonnement.
Dan ga ik inderdaad liever wandelen. Daar heb je genoeg keuze uit hele mooie en aardige dames, met sexgarantie.
 
Er zijn werkelijk hordes goede mannen die die een lange termijnrelatie als doel hebben, maar geen enkele kans krijgen omdat ze niet als model door het leven gaan.

Dan moet je niet gaan klagen dat het aan Tinder ligt.

Waar lees je dat ik het over 'model' mannen heb? Dat was er juist geen 1 😆

En jij hebt het over mannen die niet als model door het leven gaan, maar eigenlijk bedoel je gewoon 'geen schoonheden".
 
Waar lees je dat ik het over 'model' mannen heb? Dat was er juist geen 1 😆

En jij hebt het over mannen die niet als model door het leven gaan, maar eigenlijk bedoel je gewoon 'geen schoonheden".
Er zijn zat mannen op datingsites die gewoon een relatie zoeken , het grote verschil met vrouwen op datingsites is echter dat een man na een hopeloos mislukte date met iemand die absoluut niet is waar hij naar op zoek was en hij voor zijn verdriet nog niet nog eens wil zien toch mee wil neuken aan het eind van de avond en een vrouw niet echt
 
En als je als vrouw zijnde na een 1e date zoiets helemaal niet wilt doen? Waarom verwachten mannen altijd seks na een 1e date? Dat kan juist ook een heleboel verpesten.. want dan denk je als vrouw " ach, jij bent er weer zo 1". Tot nooit meer!

Nee.. ik blijf lekker bij mijn ventje en als dat verkeerd zou aflopen blijf ik wel vrijgezel. Helemaal geen behoefte aan dat online gedoe.
 
Screenshot_20230806_134108_Firefox.jpg
Waar lees je dat ik het over 'model' mannen heb? Dat was er juist geen 1 😆

En jij hebt het over mannen die niet als model door het leven gaan, maar eigenlijk bedoel je gewoon 'geen schoonheden".
Statistieken spreken boekdelen denk ik. En dan moet ik geloven dat jouw vriendin net de normale kerels pakt.

Als vrouw ben je op Tinder net een kind in een snoepwinkel. Als je date niet deugt, ligt het aan jouw keus.
 
En als je als vrouw zijnde na een 1e date zoiets helemaal niet wilt doen? Waarom verwachten mannen altijd seks na een 1e date? Dat kan juist ook een heleboel verpesten.. want dan denk je als vrouw " ach, jij bent er weer zo 1". Tot nooit meer!

Nee.. ik blijf lekker bij mijn ventje en als dat verkeerd zou aflopen blijf ik wel vrijgezel. Helemaal geen behoefte aan dat online gedoe.
Is er dan een vastgelegd moment waarop je seks hebt? Als dit elke keer bij de eerste date gebeurde liet ze het toch toe? Mesje snijdt altijd langs 2 kanten.
Ik heb al 12 jaar dezelfde partner en guess what.....;eerste date, ja hoor seks.
 
Ik stem blijkbaar als een vrouw. Ik vermoed dat ik ook zo'n 5% like. En degenen die ik like, zullen wel populair zijn.

Als echt minstens de helft van de mannen de helft van de vrouwen liket, dan krijgen die vrouwen zo'n belachelijke waterval aan likes, dan maak je als man die een leuke vrouw zoekt een verwaarloosbaar kleine kans.
En dan moet je eerst nog zorgen dat ze je profiel ueberhaupt zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan