Inderdaad Mari, aankomen in Pattaya voelde als thuis komen. Dat kon ik niet zeggen van AO NANG. De laatste avond weer iets aparts meegemaakt. Ik zat bij Chotika aan de bar toen er een groep van 4 Indiërs aan kwam lopen. Die gingen rond 1 dame van de naast gelegen bar staan, zoals ze altijd met hun prooi doen. Best een knappe dame.
De woordvoerder vroeg of ze zin had om met hun mee te gaan. Ze vroeg natuurlijk hoeveel dit op zou brengen. Uiteindelijk kwam er 500 baht barfine plus 2.000 baht voor haar uit. Mochten ze haar alle 4 een keer neuken. De woordvoerder vroeg om 2 keer, maar dat wou ze niet. EN voor af betalen zei ze. Hij moest dan effe terug naar het hotel om geld te halen. Toen hij terug kwam had hij nog een paar 100 baht tekort en vroeg of ze het hiervoor ook kon doen. Nee dus.
Dus ze dropen af op zoek naar een ander slachtoffer. Ik zei tegen Chotika dat ik nooit vooraf betaalde, maar altijd achteraf. Ja zei ze , dat doen we wel bij farang , maar niet bij Indiërs. Grote kans dat je je geld niet krijgt van hun.