6 weken Ao Nang en Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet binnen geweest, want die vond ik erg goed in vergelijking toto wat ik op andere plekken heb gezien.
Nou bosspitsmuis, ik heb al behoorlijk wat van deze shows gezien. Van de professionele show van Alcazar in Pattaya tot de hele leuke show in soi postoffice in Pattaya. Maar jaren geleden ook bij het Simon cabaret in walking street. Dat was echt apart. De dames stonden daar na hun optreden buiten op klantjes voor de nacht te wachten. Later werd Simon een barcomplex. Ook waar nu Central Festival is was er een ladyboy show.
De naam van de ladyboy show in soi postoffice was Malibu. Dames waren ook te barfinen. Er liepen ook enkele geboren dames toen daar.

Laatst bewerkt:
AO NANG is leuk om gezien te hebben en we hadden een prima hotel voor circa 1.000 baht per nacht maar een 2e keer gaat er niet komen. Ik vind de Indiërs in Pattaya al een verschrikking en dan hebben ze in AO NANG ook nog eens het merendeel van de restaurants in handen.
Eergisteren weer eens de Boogie bar bezocht. De kwaliteit van de band is aardig, maar die zangeres is fantastisch. Er komt een ongelooflijk geluid uit dat kleine poppetje van nog geen 1.50. Er d'r hele avond blijven zitten aan de flesjes Leo. Tenminste totdat ik de Leo beu was en overstapte op de sangsom coke light.
Gisteren dan maar weer naar het RCA complex. Deze keer eens helemaal achteraan gaan zitten aan de linkerkant. Rechts werkt een dikkertje die overdag ook al werkt bij het monotel hotel aan de receptie. 100 baht voor een grote fles Leo. Een grote ladyboy dacht kans te maken op een drankje en probeerde ons uit te dagen voor een spelletje 4 op een rij. Er liepen wel enkele lekkertjes rond daar. Toch op een gegeven moment verkast naar de Easy bar. Chotika was er niet. Had een vrije dag. Rond 1 uur weer lekker alleen gaan slapen. Pattaya komt eraan.

9 nachten AO NANG zitten erop. Ik kan merken dat ik ouder word, want slechts 1 dame meegenomen. Toch zitten er bij dat RCA complex meer dan genoeg mooie dames. De dame die ik 2 keer gebarfined heb is niet echt de mooiste en toch alweer 43 jaar. De seks was echter prima met haar en ze had geen enkel probleem met CIM en doorslikken. Ook was ze gezellig gezelschap aan de bar. Nu zijn we in Pattaya en het voelt meteen als thuis komen.

Ik weet dat je je weer als een vis in het water voelt!
Inderdaad Mari, aankomen in Pattaya voelde als thuis komen. Dat kon ik niet zeggen van AO NANG. De laatste avond weer iets aparts meegemaakt. Ik zat bij Chotika aan de bar toen er een groep van 4 Indiërs aan kwam lopen. Die gingen rond 1 dame van de naast gelegen bar staan, zoals ze altijd met hun prooi doen. Best een knappe dame.
De woordvoerder vroeg of ze zin had om met hun mee te gaan. Ze vroeg natuurlijk hoeveel dit op zou brengen. Uiteindelijk kwam er 500 baht barfine plus 2.000 baht voor haar uit. Mochten ze haar alle 4 een keer neuken. De woordvoerder vroeg om 2 keer, maar dat wou ze niet. EN voor af betalen zei ze. Hij moest dan effe terug naar het hotel om geld te halen. Toen hij terug kwam had hij nog een paar 100 baht tekort en vroeg of ze het hiervoor ook kon doen. Nee dus.
Dus ze dropen af op zoek naar een ander slachtoffer. Ik zei tegen Chotika dat ik nooit vooraf betaalde, maar altijd achteraf. Ja zei ze , dat doen we wel bij farang , maar niet bij Indiërs. Grote kans dat je je geld niet krijgt van hun.

Inderdaad Mari, aankomen in Pattaya voelde als thuis komen. Dat kon ik niet zeggen van AO NANG. De laatste avond weer iets aparts meegemaakt. Ik zat bij Chotika aan de bar toen er een groep van 4 Indiërs aan kwam lopen. Die gingen rond 1 dame van de naast gelegen bar staan, zoals ze altijd met hun prooi doen. Best een knappe dame.
De woordvoerder vroeg of ze zin had om met hun mee te gaan. Ze vroeg natuurlijk hoeveel dit op zou brengen. Uiteindelijk kwam er 500 baht barfine plus 2.000 baht voor haar uit. Mochten ze haar alle 4 een keer neuken. De woordvoerder vroeg om 2 keer, maar dat wou ze niet. EN voor af betalen zei ze. Hij moest dan effe terug naar het hotel om geld te halen. Toen hij terug kwam had hij nog een paar 100 baht tekort en vroeg of ze het hiervoor ook kon doen. Nee dus.
Dus ze dropen af op zoek naar een ander slachtoffer. Ik zei tegen Chotika dat ik nooit vooraf betaalde, maar altijd achteraf. Ja zei ze , dat doen we wel bij farang , maar niet bij Indiërs. Grote kans dat je je geld niet krijgt van hun.
Dit is wel zielig hoor met zijn 4'en voor slechts 2000 baht. Ze mag blij zijn dat het niet is doorgegaan. Vaak hebben ze ook geen respect voor de dame. De goeden natuurlijk uitgezonderd.

Denk niet dat je goede mens bent als je voorstel doet voor met 4 man zelfde meisje te nemen in die omstandigheden, en wat je leest wat er in hun land gebeurt......
Ok op een gangbang is het ook met meerdere, maar daar is dan toch nog de sociale controle en met meerdere mensen op zelfde plek, dan één meisje alleen met 4 mannen.

Wanneer je zoals ik regelmatig met de bar dames praat krijg je deze verhalen regelmatig te horen. Vaak komen de dames er pas achter wanneer ze op de kamer komen. Het zal wel een cultuur ding zijn. In India kent men natuurlijk dat kastenstelsel en de bardames horen bij de laagste kaste en mogen gebruikt worden.
Gisteren verliep voor mezelf ook een beetje teleurstellend. Had weer contact met Yui. Yui werkt nu 1 jaar bij een 7 eleven. Kende haar van de Ariya bar in Pattaya klang. Ze werkt nu tot 22:30 , dus met haar afgesproken dat ze na haar werk naar de Heartbeat bar in soi Diana zou komen en bij me zou blijven slapen. Gelukkig was het gezellig bij de Heartbeat bar, maar yui kwam niet opdagen en ik kreeg haar ook niet meer via WhatsApp te spreken. Tja, het blijft Pattaya en ik weet inmiddels goed genoeg dat ik dit niet moet proberen te snappen. Thaise logica is niet aan ons besteed.

ik ben geen expert in Thaise logica :) maar een bar meid die een normale job gaat doen is meestal een meid die een boyfriend(sponsor) gescoord heeft en niet meer in de bar mag werken, afspreken zal ze wel doen als ze er zeker van is dat ze niet betrapt kan worden ;)meestal na het werk moet ze nog wat telefoneren met het vriendje en als dat wat uitloopt of er zijn kennissen van de boyfriend aanwezig in pattaya dan zal ze niets riskeren.
ik spreek enkel uit persoonlijke ervaringen he ;)dit is geen zekerheid enkel vermoedens maar wel Thaise logica :):):)

Ben, ik kom vanaf 1989 in Thailand en heb het land inmiddels 89 keer bezocht. Spreek een aardig mondje Thai, maar heb inmiddels afgeleerd om de logica in de Thaise denkwijze te ontdekken. Waarschijnlijk geldt dit voor heel Azië. Dus het kan best waar zijn wat je schrijft, maar ik steek hier geen moeite meer in. Ik weet dat yui met een Amerikaan naar Vietnam is gegaan, maar niet of hij geld naar haar overmaakt en dat is ook mijn zaak niet. Ik weet alleen dat Yui lekker in bed is.

Vanmorgen een appje gestuurd naar Aree. 48 jaar jong. Afgesproken dat ze om 7 uur vanavond naar mijn hotel zou komen. 1.000 baht ST zou haar vergoeding zijn. Op TF staat ze als Aree1976. Ze zag er iets ouder uit dan ik me herinnerde van februari.
Eenmaal op mijn kamer kon het feest beginnen. Kleren gingen uit en ze wilde meteen aan de slag. Volop tongen en daarna enthousiast pijpen. Natuurlijk volgde beffen snel daarna. Missie was ze duidelijk gewend en genoot ze van. Hierna haar toch bovenop gedirigeerd en cowgirl was ze niet ervaren mee.maar ze deed haar best. Uiteindelijk klaargekomen in haar mondje. Haar 1.100 baht gegeven om mijn kamer weer te verlaten.

Kan je dat op een foto zien Mari1256? Knap, ik zou willen dat ik dat ook kon.
In de metro krijg ik namelijk altijd ruzie als ik mijn vinger ergens in steek...

We zijn nu 1 week in Pattaya en ondanks dat het very low season is vermaken we ons prima. De dames zijn overal enthousiast om je binnen te halen. Weer iedere dag hetzelfde stramien. Moest ik vroeger niet aan denken. Toen moest en zou ik iedere nacht een meid neuken. Met de bahtbus van soi 8 naar walking street en vanaf daar naar soi 2. Er moest en zou geneukt worden. Nu in de avond rustig ergens een Leo drinken en rond 1 uur mijn bedje opzoeken. Vanmiddag in pothole gezeten. En vanavond soi 7 en soi 8. Nu bij de ting tong bar. Gezellig met ladyboy Nancy. Ze is post up zegt ze , maar ik hoef dat NIET te controleren .

Terug
Bovenaan Onderaan