8500 Leden op Girlsreview.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hookers heeft er bijna 20 jaar, zeg maar ca. 230 maanden, over gedaan om aan die 33.000 leden te komen. Als ik zie dat wij nu 2000 leden in 2 maanden hebben, dan vind ik dat we het helemaal niet slecht doen, integendeel.
Met deze snelheid zitten we over 31 maanden aan die 33.000:ROFLMAO:maar zo'n vaart zal het wel niet lopen.....
Belangrijker dan die 33.000 leden is het hoe actief de leden bijdragen aan het forum. Als ik naar de hoeveelheid berichten per dag kijk, dan doen wij het een stuk beter dan andere fora.
Overigens vind ik er wel wat voor te zeggen dat, zoals MEIDENGEK oppert, het lidmaatschap vervalt als je een jaar lang niet ingelogd bent geweest. Dan krijg je niet na jaren een ledenbestand van 250.000, zoals Hookers ooit had. Dat was dus nietszeggend.
Ben hier geen voorstander van, het idee om inactieve leden niet mee te tellen zou prima zijn maar ik bezoek deze sites eigenlijk alleen als ik niet in een relatie zit. Beetje raar om dan na een jaar weer een nieuwe account te moeten maken om hier verder te gaan. Bij accounts die nooit iets gepost hebben zou dit prima kunnen maar accounts met een historie zou ik het gewoon laten, maak hooguit een topic waar nieuwe users een naam kunnen opeisen als iemand te lang inactief is. Dat er ooit 250k leden op hookers zijn geweest is ook wel iets moois, een stukje historie waarbij mogelijk flink wat leden al overleden zijn en dingen met elkaar gedeeld hebben. Ik gok dat de enige reden dat Hookers al die accounts heeft vernietigd is de AVG is en dat die accounts bepaalde toestemmingen niet hebben gegeven (en mogelijk nog dat de wachtwoorden van deze accounts slecht versleuteld waren).
 
HATSEFLATS , HIJ IS ER : GEZOND EN WEL

@admin ????


VAN HARTE GEFELICITEERD MET HET 2500ste LID ?

Steven , WEES WELKOM , EN DAT ER NA JOU NOG MAAR HEEL VEEL MOGEN VOLGEN .


Onderwerpen 2.740 Berichten 29.845

Leden 2.500
Nieuwste lid : Steven

@admin :
VEROUDERDE topic-titel veranderen naar 2.500 Leden op ......... ?
 
Laatst bewerkt:
Nog 16.
Gaat de aanwas van nieuwe leden sneller dan het aantal dames dat je bezocht hebt?
Gezien het tempo gaat vandaag of morgen de volgende magische grens doorbroken worden.
 
Nog 1 en nog een kwartier te gaan. Kan nog net voor middernacht.

Update: Ja, precies om middernacht was de 3000e inschrijving. Gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
Een technisch foutje heeft hiervoor gezorgd, op de achtergrond wordt gecontroleerd of het e-mailadres bij jouw profiel nog wel werkt, dus krijg je een mailtje van het forum over bijv. een privebericht of een nieuwe post in een gevolgd onderwerp en dat mailtje komt niet meer aan dan wordt dat door het forum geregistreerd. Als dit een aantal x voorkomt dan krijg je als je het forum bezoekt een melding om je e-mailadres even bij te werken naar een werkend adres. (en zolang je dat niet doet tel je tijdelijk niet mee in de telling).

Nu gaat er blijkbaar wat mis met de mailafhandeling richting hotmail/outlook, waardoor al die mailadressen gezien werden als niet meer werkend.. daarom daalde het aantal plots met 250 leden. Inmiddels heb ik dit weer gecorrigeerd en voorlopig staat deze controle uit.
 
Als er nog 10 leden per dag bij komen wel. Binnen 2 a 3 dagen kun je dat zien. Zijn er met 7 dagen te gaan nog 70 nodig. Dan is het mogelijk dat voor eind van de maand nummer 4000 bereikt wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan