8500 Leden op Girlsreview.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En nu al op alle fronten beter dan Hookers ooit geweest is ???
mijn idee..
kreeg altijd een gevoel van ,zal ik wel een recensie schrijven..waarschijnlijk gaat men weer lopen gummen overal in..
en die disclaimers..dit wegklikken dat wegklikken..en die reclame...altijd die reclame..overal reclame..
maar op een kleine week al duizend man..chapeau..ga zo door met zijn allen..
 
Wat ik alleen zo vreemd vind is dat er maar zo weinig leden / bezoekers aanwezig zijn. Op HKRS waren dat er meestal zo'n 1500, hier slechts 200. Natuurlijk verschilt dit van moment tot moment, maar ik komt hier zo tussen de 150 en een goede 200 uit.
 
Wat ik alleen zo vreemd vind is dat er maar zo weinig leden / bezoekers aanwezig zijn. Op HKRS waren dat er meestal zo'n 1500, hier slechts 200. Natuurlijk verschilt dit van moment tot moment, maar ik komt hier zo tussen de 150 en een goede 200 uit.
Heb even wat willekeurige dagen teruggezocht op Hookers
Er zijn op het moment 1493 bezoekers online. 214 leden en 1279 Gasten.
Er zijn op het moment 1790 bezoekers online. 247 leden en 1543 Gasten.
Er zijn op het moment 3593 bezoekers online. 373 leden en 3220 Gasten.

Hookers had uiteraard veel meer topics, zo'n 33.000, al die topics worden continu geïndexeerd door zoekrobots van google, bing, yahoo en nog zo'n 10tal minder bekende zoekmachines. Een aanzienlijk deel van de "gasten", zowel op Hookers als hier zijn in principe geen mensen maar deze indexeerrobots.

Bij een ruim tienvoud aan onderwerpen is een tienvoud aan aantal gasten dus ook niet heel gek.

Wat wel interessant is is dat Hookers tot half 2020 onderaan had staan dat er zo'n 250.000 leden waren en dat plots nog maar 33.000 werden. Desalniettemin is het niet heel gek dat met 33.000 leden het forum ook nog een stuk drukker was als nu hier het geval is.
 
ik net naast 420 met nummer 422 maar wel bij de eerst 500 ! ben benieuwd wie 69 en 420 hebben ;)
Ik weet wel dat 69 zich geregistreerd heeft op 30 juni, heb nog een screenshot gemaakt.

Overigens: de volgende psychologische grens is, wat mij betreft, 2550 leden. Oplettende lezers weten vast wel waar ik dat vandaan haal. Overigens kan dat getal wat variëren, maar vandaag is het 2550.
 
Ik weet wel dat 69 zich geregistreerd heeft op 30 juni, heb nog een screenshot gemaakt.

Overigens: de volgende psychologische grens is, wat mij betreft, 2550 leden. Oplettende lezers weten vast wel waar ik dat vandaan haal. Overigens kan dat getal wat variëren, maar vandaag is het 2550.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt ? ik kijk ook af en toe of we die grens al naderen.
 
Laatst bewerkt:
Heb even wat willekeurige dagen teruggezocht op Hookers
Er zijn op het moment 1493 bezoekers online. 214 leden en 1279 Gasten.
Er zijn op het moment 1790 bezoekers online. 247 leden en 1543 Gasten.
Er zijn op het moment 3593 bezoekers online. 373 leden en 3220 Gasten.

Hookers had uiteraard veel meer topics, zo'n 33.000, al die topics worden continu geïndexeerd door zoekrobots van google, bing, yahoo en nog zo'n 10tal minder bekende zoekmachines. Een aanzienlijk deel van de "gasten", zowel op Hookers als hier zijn in principe geen mensen maar deze indexeerrobots.

Bij een ruim tienvoud aan onderwerpen is een tienvoud aan aantal gasten dus ook niet heel gek.

Wat wel interessant is is dat Hookers tot half 2020 onderaan had staan dat er zo'n 250.000 leden waren en dat plots nog maar 33.000 werden. Desalniettemin is het niet heel gek dat met 33.000 leden het forum ook nog een stuk drukker was als nu hier het geval is.
Die drastische afname van 250k naar 33k kan ik wel verklaren, er waren daar een paar mods met een ban fetisj ?

Ik heb wel eens toevallig om 4 uur in de nacht op hookers gekeken, en dan zag ik bij sommige topics nog 60 man online staan ofzo. Dat moeten inderdaad wel zoek bots of zo iets dergelijks zijn.
 
Wat wel interessant is is dat Hookers tot half 2020 onderaan had staan dat er zo'n 250.000 leden waren en dat plots nog maar 33.000 werden. Desalniettemin is het niet heel gek dat met 33.000 leden het forum ook nog een stuk drukker was als nu hier het geval is.
Volgens mij voerden Hookers van af dat moment de regel in dat als je een jaar lang niet ingelogd was geweest dat dan je lidmaatschap kwam te vervallen dus toen bleek wel dat ze nog een hele berg inactive leden in de bestanden hadden staan. Vind dat ook wel een goed idee om dat hier ook zo in te voeren.
 
Desalniettemin is het niet heel gek dat met 33.000 leden het forum ook nog een stuk drukker was als nu hier het geval is.
Hookers heeft er bijna 20 jaar, zeg maar ca. 230 maanden, over gedaan om aan die 33.000 leden te komen. Als ik zie dat wij nu 2000 leden in 2 maanden hebben, dan vind ik dat we het helemaal niet slecht doen, integendeel.
Met deze snelheid zitten we over 31 maanden aan die 33.000:ROFLMAO:maar zo'n vaart zal het wel niet lopen.....
Belangrijker dan die 33.000 leden is het hoe actief de leden bijdragen aan het forum. Als ik naar de hoeveelheid berichten per dag kijk, dan doen wij het een stuk beter dan andere fora.
Overigens vind ik er wel wat voor te zeggen dat, zoals MEIDENGEK oppert, het lidmaatschap vervalt als je een jaar lang niet ingelogd bent geweest. Dan krijg je niet na jaren een ledenbestand van 250.000, zoals Hookers ooit had. Dat was dus nietszeggend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan