Recensie Silvia (Bul), Den Haag, Hunsestraat 51 k8 (vh Doubletstraat 3 k4) 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee heb je, ja kun je krijgen. Vroeger in Alkmaar was PZC met haar ook niet mogelijk. Nu kennelijk wel.

Nu de jaren gaan tellen, de kosten oplopen en de halve Doubletstraat op het Beglsche NZCforum staat, moet je toch meedoen.

Bied eens E150,-- voor 45 minuten. Kijk dan eens wat er allemaal kan.
@klitohopper

Suggereer je hier nou dat ze mee moet doen met alle andere en NZ aanbiedt voir € 150,00?
Wat zo kun je jou bericht namelijk lezen.
 
Ik bedoel, wanneer je E150,-- biedt, mag je dan 45 minuten blijven en doet ze dan ook PZC?
Aha
Het was een aanname.
Uit ervaring weet ik dat je er eerst een aantal keer geweest moet zijn. Dan gaat ze voorzichtig kusjes op je mond geven. Stapje voor stapje gaat ze dan ietsjes verder. Soms ook ineens niet.
Maar Nz is echt een sprookje.
Kan mij nooit nooit voorstellen dat ze dat ooit zal doen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen ben ik bij Silvia op bezoek geweest. Voordat ik het geld heb overhandigd en begon uit te kleden heeft zij mij van achteren omhelst en mijn leuter gegrepen, lekker geil. Mooi lichaam met mooie borsten heeft zij. Ik mocht haar borsten en kutje likken. Zij pijpt heel goed, diep, gevarieerd en met gevoel, geen machine werk, eerst staande daarna liggen. Ik zag momenten waar mijn leuter helemaal in haar mond verdween en haar beide wangen waren ingedeukt van het stevig zuigen, dit kon ik echt waarderen. Na enkele minuten hield je niet meer vol en vroeg je om te neuken. Het heeft niet zo lang geduurd dat ik grommend klaar gekomen. Tijdens het aankleden kreeg ik van haar een les hoe ik een vrouw moet beffen, kennelijk is mijn befkunst onder de maat …. 😂
Het was gewoon wassen, knippen en föhnen maar gezellig en kwalitatief zeer goed. Dit is haar vaste kamer nu, zij gaat voorlopig niet meer terug naar Doublet
 
Vanmorgen ben ik bij Silvia op bezoek geweest. Voordat ik het geld heb overhandigd en begon uit te kleden heeft zij mij van achteren omhelst en mijn leuter gegrepen, lekker geil. Mooi lichaam met mooie borsten heeft zij. Ik mocht haar borsten en kutje likken. Zij pijpt heel goed, diep, gevarieerd en met gevoel, geen machine werk, eerst staande daarna liggen. Ik zag momenten waar mijn leuter helemaal in haar mond verdween en haar beide wangen waren ingedeukt van het stevig zuigen, dit kon ik echt waarderen. Na enkele minuten hield je niet meer vol en vroeg je om te neuken. Het heeft niet zo lang geduurd dat ik grommend klaar gekomen. Tijdens het aankleden kreeg ik van haar een les hoe ik een vrouw moet beffen, kennelijk is mijn befkunst onder de maat …. 😂
Het was gewoon wassen, knippen en föhnen maar gezellig en kwalitatief zeer goed. Dit is haar vaste kamer nu, zij gaat voorlopig niet meer terug naar Doublet
Wat had je betaald?
 
Terug
Bovenaan Onderaan