A merk of B Merk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wellicht voor jou wel.
Dat vind ik nou van al die nep wijven op kinky en SJ.
Vaak allemaal van die Oost blokkertjes met diva gedrag,
Geen idee, bezoek ik nooit. Ik ga voor A-merk natuurlijk. Al zou je best kunnen beargumenteren dat een beetje divagedrag natuurlijk mag bij een A-merk topper, zolang ze het in kwaliteit waarmaken natuurlijk.
 
Het is niet zo dat prive-ontvangst dames perse knapper zijn dan raamdames dat denk ik niet. Er zijn veel meer prive-ontvangst dames dan raamdames daarom lijkt het zo.
Een raambuurt is voor mij per definitie niet waar je je als A-merk presenteert. Het is gewoon geen A-merk ervaring. Dan kan de kwaliteit prima zijn, het is gewoon geen A-merk.
 
Ik ga alleen voor de CO-dames.
Ik kan een toelichting geven, maar dan zou de grap duidelijk worden en daar kunnen sommige members hier heeeeeel slecht tegen.
Want humor, dat kan hier natuurlijk niet.
Het is hier een bloedserieuze depressieve en agressieve business.

Dus je mag 'm -helaas- zelf verzinnen.🤗
 
Hangt een beetje van het product af

Melk
  • A-Merk of B-Merk is qua product hetzelfde. Je betaald dus puur voor het merk
  • Kortom als je het uiterlijk loskoppelt maar kijkt naar de service kan een knappe en minder knappe dezelfde prijs vragen, het product is immers "gelijk"
Volkswagen/Audio
  • Beide producten zijn ook anders. Je kan ze dus los van uiterlijk (wat smaak is) op product specificaties vergelijken en dan is de ene minder dan de ander...
  • Een mooie dame met matig service kan dus zelfde vragen als minder knappe dame met betere service

Zoiets?
 
Jemig, waar gaat dit over.

Als je A of B enkel gebruikt vanwege een uiterlijk, ben je wel een beetje triestig.
Maar goed.. gelukkig zijn er genoeg heren die dat niet doen.

Idd een nutteloos topic. Fijne avond!
Dit gaat nergens over. Plak willekeurig her en der naar eigen inzicht het label A of B op en oeverloze discussie gegarandeerd!
 
De Hema rookworst komt uit dezelfde fabriek als de Unox rookworst. Zo veel over A- en B-merken o_O

En zoals er mensen zijn die een bepaald cola-merk lekker vinden, zijn er genoeg mensen die juist dit merk walgelijk vinden.

Ik vraag me af waarom er vaak geprobeerd wordt om puur op basis van een enkel kenmerk/getal/uiterlijk/afkomst een hele discussie aan te zwengelen.

Voor iedereen is dit anders, er zijn zelf mensen die hierin niet consistent zijn. Wil ik iedere keer een Latina MILF? Nee. Zijn alle Latina MILFs een seksbom? Nee. Ga ik graag naar een Latina MILF? Ja. Maar dit kan morgen een RomBul/Thai/petite/dikke tieten/kleine bips DVP zijn.

Dus @Rimon - kies je A-, B- of C-merk en laat ons weten of het een leuke date was, maar stop aub met het insinueren dat alle B-merken net zo goed als A-merken, alleen voor de helft van de prijs.
 
Bij dames die zeer knap zijn snap ik het nog wel die zien er goed uit maar bij de andere dames of beter gezegd meelopers snap ik daar werkelijk niets van

Wat voor jou knap is, hoeft voor de ander niet knap te zijn. Zo houdt de 1 van blond, de ander brunette. De ene Nederlands, de ander oostblok. De ene slank, de ander van stevig/dik. De ene doet graag priveontvangst, de ander gaat naar de ramen.
Het is niet zo dat dames achter de ramen minder knap zijn dan dames in priveontvangst. Als je dat echt denkt, ben je gewoon niet goed snik.
Verplaats je ook eens in een ander, dat iedereen andere voorkeuren heeft, in plaats van alleen aan jezelf te denken.
 
Wat voor jou knap is, hoeft voor de ander niet knap te zijn. Zo houdt de 1 van blond, de ander brunette. De ene Nederlands, de ander oostblok. De ene slank, de ander van stevig/dik
het klopt dat smaken kunnen verschillen, maar je kan wel een onderscheid maken tussen knap en lelijk, vaak hebben knappe dames een symmetrisch gezicht zonder oneffenheden een rechte neus en een mooi gebit. Dit zijn kwalificaties die niet zo zeer met afkomst of etniciteit van de dame te maken heeft,
 
Hoho... bij een DVP lijkt me uiterlijk van doorslaggevend belang? EN dat is topic?
Misschien bedoelt Joke dat er veel meer gradaties zijn (zelfs als je het alleen over het uiterlijk hebt) dan alleen maar a of b.
Vergelijk bijvoorbeeld haar foto's met die van een andere mooie vrouw, die er heel anders uitziet. De ene a en de andere b ? Absurd.
Lijkt me eerder 'xxx' voor beide 😉
Als wijn het topic is, beperk je je toch ook niet tot 'rood' of 'wit'.
 
En wat als een A merk van 200 euro pu met een waanzinnig uiterlijk helemaal k*t qua dienstverlening is, maar bij een B merk van 150 euro pu je helemaal naar de klote bent ( bij wijze van spreken ).

Persoonlijk zou ik dan mega spijt hebben, maar ach.. je hebt wel een waanzinnig mooie meid aan je paal gehad toch? Voor de rest was er wel geen ruk aan, maar toch.. het was een mooie meid! 😉
 
Misschien bedoelt Joke dat er veel meer gradaties zijn (zelfs als je het alleen over het uiterlijk hebt) dan alleen maar a of b.
Vergelijk bijvoorbeeld haar foto's met die van een andere mooie vrouw, die er heel anders uitziet. De ene a en de andere b ? Absurd.
Lijkt me eerder 'xxx' voor beide 😉
Als wijn het topic is, beperk je je toch ook niet tot 'rood' of 'wit'.
Natuurlijk heb je 50 tinten grijs ;)

Maar globaal zijn er op kinky (los van smaak) drie groepen?
  • Bizar knap. Dus dan neuk je echt boven je niveau qua uiterlijk
  • Normaal/nextdoor. Kortom type dat je prive ook zou kunnen daten
  • Dames waar je nog niet onder gaat liggen als het 10 graden vriest
 
En wat als een A merk van 200 euro pu met een waanzinnig uiterlijk helemaal k*t qua dienstverlening is, maar bij een B merk van 150 euro pu je helemaal naar de klote bent ( bij wijze van spreken ).

Persoonlijk zou ik dan mega spijt hebben, maar ach.. je hebt wel een waanzinnig mooie meid aan je paal gehad toch? Voor de rest was er wel geen ruk aan, maar toch.. het was een mooie meid! 😉

Als de dame B gewoon "next door" is? Dan zeker die doen! Knapper is niet altijd beter!
Maar als dame A en B dezelfde service leveren.. dan ben je logisch eerder bereid om voor dame A meer te betalen dan voor dame B

En natuurlijk wat de ene knap vind hoeft de andere niet knap te vinden. Dat is een kwestie van smaak
 
En wat als een A merk van 200 euro pu met een waanzinnig uiterlijk helemaal k*t qua dienstverlening is, maar bij een B merk van 150 euro pu je helemaal naar de klote bent ( bij wijze van spreken ).
ik denk dat het niet zo werkt bij mannen,
Van te voren weet je niet of je een goede of slechte dienstverlening krijgt. Weet je dat de dame mooi is maar een slechte dienstverlening geeft, dan sla je haar over.
Maar het is niet zo, dat je naar een lelijkerd gaat om dat ze zo lekker kan neuken, in ieder geval werkt het niet zo bij mij,
 
het klopt dat smaken kunnen verschillen, maar je kan wel een onderscheid maken tussen knap en lelijk, vaak hebben knappe dames een symmetrisch gezicht zonder oneffenheden een rechte neus en een mooi gebit. Dit zijn kwalificaties die niet zo zeer met afkomst of etniciteit van de dame te maken heeft,

En toch zetten jullie dames die er prima uitzien, uit raambuurten weg als "B Klasse" bla bla bla.
Leuk om te zien dat het toch steeds dezelfde zijn, die in dit soort topics reageren en deze ook starten. En vooral elkaars berichten ook liken.

Altijd dezelfde die de sfeer hier verzieken. Fok Forum 2.0
 
Als de dame B gewoon "next door" is? Dan zeker die doen! Knapper is niet altijd beter!
Maar als dame A en B dezelfde service leveren.. dan ben je logisch eerder bereid om voor dame A meer te betalen dan voor dame B

En natuurlijk wat de ene knap vind hoeft de andere niet knap te vinden. Dat is een kwestie van smaak

Kan ik contact opnemen met jouw werkgever?
Jij kan als Henk (van Ingrid) met je standaard uiterlijk wel 500 euro netto minder in de maand verdienen als je collega die er beter uit ziet!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan