A merk of B Merk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien bedoelt Joke dat er veel meer gradaties zijn (zelfs als je het alleen over het uiterlijk hebt) dan alleen maar a of b.
Vergelijk bijvoorbeeld haar foto's met die van een andere mooie vrouw, die er heel anders uitziet. De ene a en de andere b ? Absurd.
Lijkt me eerder 'xxx' voor beide 😉
Als wijn het topic is, beperk je je toch ook niet tot 'rood' of 'wit'.

Dat dus. Er hangt geen label aan vrouwen, waar iemand de 1 een 10 vindt kan de ander daar misschien net een 5 aangeven. Puur en enkel op uiterlijk gebasseerd. Er zijn mannen die BBW verschrikkelijk mooi vinden, terwijl anderen daarvan walgen.

Maar schijnbaar vinden sommige gasten de dienstverlening niet relevant.

Laat iedereen gewoon lekker zelf uitmaken hoe of wat zij mooi of lelijk vinden.. maar om er nu een topic over te beginnen 🙄
 
Natuurlijk heb je 50 tinten grijs ;)

Maar globaal zijn er op kinky (los van smaak) drie groepen?
  • Bizar knap. Dus dan neuk je echt boven je niveau qua uiterlijk
  • Normaal/nextdoor. Kortom type dat je prive ook zou kunnen daten
  • Dames waar je nog niet onder gaat liggen als het 10 graden vriest

De shemales en mannen categorie sla je over, Gerard. Vooral dat je shemales overslaat is niet van deze tijd en een beetje transfoob gedrag.
 
Ik snap wel een beetje wat Rimon zegt . Bvb een man die gigolo wil worden moet echt wel high class uitstraling hebben, en een pik van 20+cm EN nog eens 2 uur aan 1 stuk kunnen neuken etc. De gemiddelde moeder op sandalen met een pakje shag onder de oksels kan ook een dvp spelen......daar zit wel een verschilletje.
 
Kan ik contact opnemen met jouw werkgever?
Jij kan als Henk (van Ingrid) met je standaard uiterlijk wel 500 euro netto minder in de maand verdienen als je collega die er beter uit ziet!
In mijn werk is uiterlijk niet relevant. En nogmaals wie jij neukt moet jij weten he? Maar er is gewoon een groep mannen hier die wel echt de voorkeur hebben voor een nice optic-fic! En die snap ik?
 
@Rony80 er zijn heel wat mannen hier die niet puur sex zoeken maar echt een leegte willen vullen in hun leven. Voor hen zal uiterlijk minder relevant zijn omdat ze natuurlijk meer zoeken dan sex.
inderdaad, wat zijn wij toch slecht eigenlijk, dat we alleen maar sex willen bij een dame. En die moet nog mooi en geil zijn ook ;)
Dat is toch juist een van de voordelen van de betaalde sex, dat je geen vrouw met hoofdpijn hebt of die lopen te zeuren.
 
Dus drie categorieën ipv twee ? Vind ik nog steeds veel te kort door de bocht.
De middencategorie is heel groot en omvat al je grijs ;)

Maar bij elke dame is het toch een kwestie (op basis van uiterlijk)
  • Hell yeah!
  • Mwah maybe
  • No way
Of wilde je de bier-schaal introduceren? Dus dames die 0 bier zijn.. en tja "deze is echt wel 10 bier" ?
 
In mijn werk is uiterlijk niet relevant. En nogmaals wie jij neukt moet jij weten he? Maar er is gewoon een groep mannen hier die wel echt de voorkeur hebben voor een nice optic-fic! En die snap ik?

Nou dan gaan die dames toch naar 300 euro/uur?
Wat ontneemt een dame die er "minder uitziet" het recht om hetzelfde te vragen, als zij dat wil. Als de klant het ervoor wil betalen, betaalt hij het. Zo niet, gewoon doorlopen.

Haar inkomen, haar recht om het te vragen, haar lichaam
 
Wat een dame vraagt moet ze ook lekker zelf weten!
Als ze teveel vragen ga ik er gewoon niet heen. per saldo wandel ik ook echt fors minder. Zij liggen er niet van wakker en ik ook niet?
 
Maar bij elke dame is het toch een kwestie (op basis van uiterlijk)
  • Hell yeah!
  • Mwah maybe
  • No way
Woody Allen beschrijft (in 'Stardust memories' ) hoe hij de ene vrouw ongelofelijk opwindend vind, maar ze heeft een moeilijk karakter, en de ander is lief, maar nogal gewoontjes. Hij transplanteert de hersenen van de lieve vrouw in het hoofd van de opwindende....en dan wordt hij verliefd op de andere...😁
 
Woody Allen beschrijft (in 'Stardust memories' ) hoe hij de ene vrouw ongelofelijk opwindend vind, maar ze heeft een moeilijk karakter, en de ander is lief, maar nogal gewoontjes. Hij transplanteert de hersenen van de lieve vrouw in het hoofd van de opwindende....en dan wordt hij verliefd op de andere...😁
Knap zit ook ZEKER niet altijd in puur uiterlijk maar ook uitstraling etc..
Alleen we hebben het hier over DVP's he? niet over GF/wife material. Wat toch echt iets anders is...
 
ik denk dat het niet zo werkt bij mannen,
Van te voren weet je niet of je een goede of slechte dienstverlening krijgt. Weet je dat de dame mooi is maar een slechte dienstverlening geeft, dan sla je haar over.
Maar het is niet zo, dat je naar een lelijkerd gaat om dat ze zo lekker kan neuken, in ieder geval werkt het niet zo bij mij,

Als je een beetje her en der informatie opvraagt kan je overal achterkomen. Beetje moeite doen is nooit erg en koop je ook geen zak in de kat.

En er zijn mannen die gaan om wat een dvp doet en niet enkel vanwege maatje vlaggenstok met tieten die niet natuurlijk zo zijn gegroeid en lange haren vd kapper. Die zoeken andere dingen bij een dvp, die dus geen zaaddumpers zijn. En die girls next door zijn echt niet allemaal lelijk hoor. 😉
 
Ik ben niet afhankelijk van DVPs voor intimiteit of sex. Dus als ik een DVP bezoek kan ik eisen stellen voor mezelf en voorwaarden.

Dat is het verschil tussen ons.
Dat is inderdaad wel een belangrijk punt, want er zijn hier best veel wandelaars die als er geen dvp zouden zijn, nooit van bil zouden gaan die gaan ook vaak meer voor intimiteit dan voor geile dampende sex.
 
Als je een beetje her en der informatie opvraagt kan je overal achterkomen. Beetje moeite doen is nooit erg en koop je ook geen zak in de kat.

En er zijn mannen die gaan om wat een dvp doet en niet enkel vanwege maatje vlaggenstok met tieten die niet natuurlijk zo zijn gegroeid en lange haren vd kapper. Die zoeken andere dingen bij een dvp, die dus geen zaaddumpers zijn. En die girls next door zijn echt niet allemaal lelijk hoor. 😉
Precies dat! Er zijn heel veel mannen die meer zoeken dan puur sex. En voor hun gaat het om niet alleen uiterlijk maar om meer. En die zullen veel eerder de super knappe overslaan en meer gaan voor girlnextdoor
 
Als je een beetje her en der informatie opvraagt kan je overal achterkomen. Beetje moeite doen is nooit erg en koop je ook geen zak in de kat.
dat kan inderdaad, Joke. maar dan ga je gericht naar een dame toe, ik vind vaak het wandelen in een ramenbuurt net zo geil als de sex zelf.
Als je wat vaker in een ramenbuurt komt en hier de recensies over de dames leest, weet je van een aantal dames, dat je daar beter met een boog omheen kan lopen.
Maar er staan ook wel eens dames achter de ramen die pas nieuw zijn of waar (nog) geen recensie over zijn. Dan moet je vaak een beetje op je gevoel afgaan.
 
Knap zit ook ZEKER niet altijd in puur uiterlijk maar ook uitstraling etc..
Hoe ga je die twee gescheiden houden ? Die beïnvloeden mekaar voortdurend.
Maar zelfs als je uitsluitend naar het uiterlijk kijkt, kun je dat toch onmogelijk in twee drie categorieën gieten. De ene heeft mooie ogen, de ander prachtige borsten. Een derde heeft beide en een geweldige kont. Een ander heeft misschien vooral een ongelofelijke mond. En dan hebben we nog niet over een ondeugend lachje, sprankelende ogen zijdezacht haar...
Alleen we hebben het hier over DVP's he? niet over GF/wife material. Wat toch echt iets anders is...
Dat valt nog te bezien 😉
 
Grappig dat hier mannen keihard zitten te liegen dat uiterlijk niet belangrijk is maar als ze moesten kiezen tussen een gewone of een knappe dvp ze zeker voor de knappe dame gingen.😉

Ik ga ook naar heel "knappe" DVP's...
Vervolgens heb ik weleens foto's van prive gezien, zonder makeup etc.
Blijkt ze toch gewoon als girl next door eruit te zien.

Je doet je bevindingen op basis van een beeld wat je ziet. De echte schoonheid zit onder die 25 lagen makeup. die 99,99 nooit ziet of zal zien.

Maar ik weet dat ik ga voor haar girl next door look, waar ik dus ook naar vraag bij 1 van de dames. Ben vaak haar 1e of laatste, en vraag dan zonder make up te gaan.
 
Ik ga ook naar heel "knappe" DVP's...
Vervolgens heb ik weleens foto's van prive gezien, zonder makeup etc.
Blijkt ze toch gewoon als girl next door eruit te zien.

Je doet je bevindingen op basis van een beeld wat je ziet. De echte schoonheid zit onder die 25 lagen makeup. die 99,99 nooit ziet of zal zien.

Maar ik weet dat ik ga voor haar girl next door look, waar ik dus ook naar vraag bij 1 van de dames. Ben vaak haar 1e of laatste, en vraag dan zonder make up te gaan.

Opmerkelijk maar ik vind dat fantastisch.
Ik heb zelf ook niets met fel opgetutte dames, hoe natureller hoe mooier vind ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan