Algemeen A summary - voorbereidingen reis Thailand en tips ter plekke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat valt makkelijk te ontwijken, door je filters goed in te stellen. Wil je ze bijvoorbeeld tussen de 18 en 25, dan stel je dat zo in op de slider en tik je de knop aan. Voor andere filters, geldt dat net zo Makkelijk zat.
Ehm volgens mij mis je m'n punt.. je kunt toch niet instellen wat voor soort dames JOUW profiel kunnen zien? Als ik m'n LineID in m'n eigen profiel zet (zoals jongeman007 zei) dan kunnen volgens mij zo'n beetje alle dames een berichtje sturen naar mijn Line als ze mijn profiel zien. En dat probeer ik juist te ontwijken.

Natuurlijk snap ik wel dat als ik zelf dames ga zoeken dat ik kan filteren op leeftijd, locatie, gewicht etc. Maar andersom kan dat niet.
 
Hoe schoon is een toilet na jouw bezoek? Waarom is een koe die springt?
Op dit soort vragen is toch geen antwoord mogelijk @vrijgezellig?
dat is mogelijk een verschil van inzicht...

als jij 3x bij een dame bent geweest aldaar en 3x was het een niet schone kamer, dan geeft dat wel iets aan in mijn ogen...

ik heb dit enkel eens gedaan in soi 7/1 Bangkok en soi6 in Pattaya en dit waren propere kamers (in Pattaya stond de kuisvrouw buiten voor de deur te wachten:)),verwacht nu ook niet super moderne kamers he;)
thanks... dit geeft me in elk geval een idee... tuurlijk moet ik het zelf meemaken, maar toch...
 
Hoe schoon zijn de kamers die je krijgt als je een dame regelt voor een short time ?
Neem haar mee naar je hotel. Dan weet je op voorhand hoe schoon de kamer is.

En als je dat niet kan of niet wil: mijn (beperkte) ervaring is dat de kamers meestal wel schoon zijn. Meestal ook eerder primitief en weinig geriefelijk. De douche en het toilet zijn meestal ergens op de gang, soms zelfs op een andere verdieping en het is heel gebruikelijk dat douche en toilet eenzelfde kamertje zijn. Maar dat is heel vaak bij de meeste Thai thuis ook zo.

Eigenlijk zijn de Thai wel een proper volkje. Rommelig, maar proper. Openbare toiletten zijn er zelden echt vies, daar kunnen we hier in Europa vaak niet aan tippen.
 
Een aantal tips: de dames van de nacht van 18-25 jaar zijn nu erg met TikTok bezig en maken mooie profielen en filmpjes daar, ook Google Translate en SayHi wordt veelvuldig gebruikt om real time te vertalen en ze zijn erg visueel ingesteld, heb mijn overtollige iPad aan haar uitgeleend, dat vindt ze fantastisch.

Al 30 jaar in Thailand en ik merk dat het communiceren met de vertaalpaps nu veel makkelijker gaat en je een achter gesprek kunt hebben en hun beweegredenen om in het werk te geraken.

Mijn huidige lief enorm blij gemaakt door een permanente hotspot van mijn Android voor haar te maken, eerst moest ze altijd naar een wifi punt, omdat ze geen geld had om haar data tegoed op te waarderen, ze komt uit "construction workers" gezin, dat wordt onderbetaald wordt gedetacheerd vanuit Cambodia in Thailand. Dus nu kan ze zodra ze in mijn buurt is en blijft, lekker TikTok filmpjes en Youtube bekijken, blijer kunnen je haar niet maken.

De huidige generatie is sterk visueel ingesteld door een verhaal wat je wilt uitleggen uit te tekenen op papier of een animatie te maken, kun je ook veel begrip krijgen en hun situaties uitleggen waar je over wilt spreken, bijvoorbeeld omgaan met mama en familie leden van mama, die wat van je willen waar je niet op in wilt gaan.

Nu ligt ze lekker op de overtollige iPad die ik heb meegebracht te streamen naast mij in bed. tip: via iused.nl kun je onverkochte of refurbished iPads met grote korting kopen.
 
Een aantal tips: de dames van de nacht van 18-25 jaar zijn nu erg met TikTok bezig en maken mooie profielen en filmpjes daar, ook Google Translate en SayHi wordt veelvuldig gebruikt om real time te vertalen en ze zijn erg visueel ingesteld, heb mijn overtollige iPad aan haar uitgeleend, dat vindt ze fantastisch.

Al 30 jaar in Thailand en ik merk dat het communiceren met de vertaalpaps nu veel makkelijker gaat en je een achter gesprek kunt hebben en hun beweegredenen om in het werk te geraken.

Mijn huidige lief enorm blij gemaakt door een permanente hotspot van mijn Android voor haar te maken, eerst moest ze altijd naar een wifi punt, omdat ze geen geld had om haar data tegoed op te waarderen, ze komt uit "construction workers" gezin, dat wordt onderbetaald wordt gedetacheerd vanuit Cambodia in Thailand. Dus nu kan ze zodra ze in mijn buurt is en blijft, lekker TikTok filmpjes en Youtube bekijken, blijer kunnen je haar niet maken.

De huidige generatie is sterk visueel ingesteld door een verhaal wat je wilt uitleggen uit te tekenen op papier of een animatie te maken, kun je ook veel begrip krijgen en hun situaties uitleggen waar je over wilt spreken, bijvoorbeeld omgaan met mama en familie leden van mama, die wat van je willen waar je niet op in wilt gaan.

Nu ligt ze lekker op de overtollige iPad die ik heb meegebracht te streamen naast mij in bed. tip: via iused.nl kun je onverkochte of refurbished iPads met grote korting kopen.

Het klinkt meer alsof je een verstandelijk beperkte te pakken hebt

Niet dat dat erg is, kudos voor jou
 
Een aantal tips: de dames van de nacht van 18-25 jaar zijn nu erg met TikTok bezig en maken mooie profielen en filmpjes daar, ook Google Translate en SayHi wordt veelvuldig gebruikt om real time te vertalen en ze zijn erg visueel ingesteld, heb mijn overtollige iPad aan haar uitgeleend, dat vindt ze fantastisch.

Vraagje; is het jou ooit gelukt om iets terug te krijgen nadat je het aan een Thaïse "uitgeleend" hebt ? 😎
 
Iedereen weet dat thaise vrouwen de concentratiespanne van een goudvis hebben
Missschien moet je toch eens wat verder kijken dan Soi Nana, Soi Cowboy en Soi 6. Mijn eerste Thai girlfriend had een PhD in Education research. Mijn huidige Thaise vriendin is opgeleid als laborante en werkt nu als radiologie-technicus in het provinciale hospitaal van Chiang Rai.

En het is mij al meermaals overkomen dat een bargirl mij herkende nadat we jaren geleden eens hadden afgesproken.
 
Missschien moet je toch eens wat verder kijken dan Soi Nana, Soi Cowboy en Soi 6. Mijn eerste Thai girlfriend had een PhD in Education research. Mijn huidige Thaise vriendin is opgeleid als laborante en werkt nu als radiologie-technicus in het provinciale hospitaal van Chiang Rai.

En het is mij al meermaals overkomen dat een bargirl mij herkende nadat we jaren geleden eens hadden afgesproken.
Mij ook velen hebben een olifanten geheugen en weten jaren later nog precies wat ze met je hebben gedaan.

Als je ouders geen Engelse les kunnen betalen, maar je met aanreiken van wat tools jezelf als onder de armoede grens levende Cambodjaans constructie medewerkster je rap nieuwe woorden en zinnen op pakt, vind ik dat zeer knap. En ze hebben karakter en zijn niet van die piepers als sommige westerlingen.
 
Missschien moet je toch eens wat verder kijken dan Soi Nana, Soi Cowboy en Soi 6. Mijn eerste Thai girlfriend had een PhD in Education research. Mijn huidige Thaise vriendin is opgeleid als laborante en werkt nu als radiologie-technicus in het provinciale hospitaal van Chiang Rai.

En het is mij al meermaals overkomen dat een bargirl mij herkende nadat we jaren geleden eens hadden afgesproken.
Dan vraag ik me toch af waar je die hebt getroffen ? Just curious.
 
Als je op tinder de spam en de freelancers links laat liggen, kom je vanzelf bij de universitair opgeleide uit. Mij twee keer gebeurd en twee leuke min of meer langdurige relaties aan overgehouden. Nu met een derde aan het chatten 💬.
En natuurlijk hoort een beetje geluk er ook bij. Mij is het ook overkomen.
Dus nooit de moed opgeven.
 
Zo ook ik bij toeval een HBO Thaise dame ontmoet in Pattaya. Was aan het wandelen bij het Hilton hotel op beach road, staat daar een stijlvol geklede dame super fit, slank en mooie uitstraling naar mij te chancen.

Ik was zo onder de indruk, dus vroeg of ze in mijn hotel verder wilde kennismaken.

Ja dat wilde zei wel voor THB 1000.

Wij lopen naar mijn hotel, ze spreekt perfect Engels en hebben een goed gesprek.

Plots vertelt ze ik heb een auto, zullen wij die nemen ?

Ik totaal verbaasd en naar haar auto gelopen en ik wist niet wat ik zag.

Resultaat: al 6 maanden heel fijn contact met een Sales Executive van een grote commerciële Thaise bank, die leningen aan grote bedrijven en particulieren verstrekt, lease auto heeft en in weekeinde soms wat bij klust als dame op beach road bij het Hilton hotel. Zij richt zich echt op de hogere opgeleide goede geklede westerling. Ik zelf werk als project manager bij een grote internationale bank en heb van haar al zoveel geleerd.

Vervolg is dat ik binnen kort als projectmanager vanuit Bangkok VOO een grote Thaise bank ga werken.
 
Een aantal tips: de dames van de nacht van 18-25 jaar zijn nu erg met TikTok bezig en maken mooie profielen en filmpjes daar, ook Google Translate en SayHi wordt veelvuldig gebruikt om real time te vertalen en ze zijn erg visueel ingesteld, heb mijn overtollige iPad aan haar uitgeleend, dat vindt ze fantastisch.

Al 30 jaar in Thailand en ik merk dat het communiceren met de vertaalpaps nu veel makkelijker gaat en je een achter gesprek kunt hebben en hun beweegredenen om in het werk te geraken.

Mijn huidige lief enorm blij gemaakt door een permanente hotspot van mijn Android voor haar te maken, eerst moest ze altijd naar een wifi punt, omdat ze geen geld had om haar data tegoed op te waarderen, ze komt uit "construction workers" gezin, dat wordt onderbetaald wordt gedetacheerd vanuit Cambodia in Thailand. Dus nu kan ze zodra ze in mijn buurt is en blijft, lekker TikTok filmpjes en Youtube bekijken, blijer kunnen je haar niet maken.

De huidige generatie is sterk visueel ingesteld door een verhaal wat je wilt uitleggen uit te tekenen op papier of een animatie te maken, kun je ook veel begrip krijgen en hun situaties uitleggen waar je over wilt spreken, bijvoorbeeld omgaan met mama en familie leden van mama, die wat van je willen waar je niet op in wilt gaan.

Nu ligt ze lekker op de overtollige iPad die ik heb meegebracht te streamen naast mij in bed. tip: via iused.nl kun je onverkochte of refurbished iPads met grote korting kopen.

Nu zit ze lekker via jouw wifi sugardaddies op te pikken.😜

Nee, maar lief gebaar.
 
Doen Thaise DVP's makkelijk bare dan?

Veel Thaise jongeren neuken zonder. Dat heeft diverse redenen. Neuken met condoom is meer een Westers dingetje uit angst voor HIV. Dat is erg simpel gezegd, maar daar komt het op neer. Een dame overtuigen om het zonder condoom te doen is, zeker met een financiële vergoeding, niet moeilijk.

Ik raad het overigens niet aan. Voor zowel jou als haar gezondheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan