Algemeen A summary - voorbereidingen reis Thailand en tips ter plekke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doen Thaise DVP's makkelijk bare dan?
Alle Thaise DVPs die ik ooit heb gehad grepen automatisch naar een condoom. Nooit heeft er een mij voorgesteld om het zonder te doen. Ik heb ze het ook nooit gevraagd, dus ik weet niet of ze ervoor te vinden zijn mits een financiële tegemoetkoming.
 
Ja, dan krijg je het PrEP verhaal, hè: hoeveel kans om zonder ellende terug te komen. Ik herinner me dat daarover op dit forum al eens een interessante discussie is geweest met heel veel bespiegelingen over de waarschijnlijkheidsleer.
 
Tenzij je je eigen, westerse maat, condooms meeneemt. 8 van de 10 keer, scheurt zo'n Aziatisch fabrikaat gewoon van mijn pik af. Dan kan je met zo goed zonder condoom neuken. Met de juiste prijs aan extra Baht, kom je een heel eind. Cabaret ladyboys zijn na een avondje optreden, vaak zo geil, daar heb ik nooit een condoom op de lakens zien komen.

Tijdens een neuk vakantie, slik ik zowiezo al PReP, dat werkt ook 2 kanten op. Ook lager ik me voor vertrek en bij thuiskomst volledig testen. Ik ben altijd de dans ontsprongen, lucky me. 😁
 
Was gisteren eens door fiwfans aan het scrollen bij sommigen stond no cash , val je dan al af zonder thaise bankrekening of is er een andere manier , iemand ervaring.
 
Was gisteren eens door fiwfans aan het scrollen bij sommigen stond no cash , val je dan al af zonder thaise bankrekening of is er een andere manier , iemand ervaring.
zou dat sowieso niet doen... ik wil geen traces achterlaten via bijv. een overboeking...

om zelfde reden betaal ik altijd cash in de coffeeshop
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan