Aanbod in een lovehotel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paul82

Wandelaar
68
08/01/23
46
11
Bij prive-ontvangst heb je leuke dames die ontvangen in schimmige huizen maar ook de nette dames die hetzelfde kosten in een fatsoenlijk love-hotel.

Nu heb ik een net lovehotel waar ik een aardige dvp bezoek, maar hoe kom je er achter welke andere dvp's er werken. Het voelt toch meer vertrouwd als je een adres hebt waar het allemaal in orde is. Dan ga ik er vanuit dat alle dames aldaar hetzelfde kwaliteit leveren.

Je kunt moeilijk aan je "vaste" dvp vragen wie haar collega's zijn, maar een lovehotel bellen wat het aanbod is, dat zullen ze ook wel niet melden ?
 
Op bv. Kinky kun je soms zien dat er verschillende dvp's in een plaats vanuit één adres werken. Je kunt dat zien bv. aan de prijzen, bewerkte foto's van de dvp's, stijl van de tekst (ook evt. in nep-recencies). Of echte reviews waarin genoemd wordt dat ook een andere dvp daar werkt.
 
Hangt er van af wat je met een love hotel bedoelt. In Belgie zijn er veel van die hotelletjes, maar daar is doorgaans geen aanbod aan vrouwen. Je moet zelf je "gerief" meebrengen.
Als er ook dames te vinden zijn die gedurende een bepaalde tijd een kamer huren, denk ik niet dat die noodzakelijkerwijze elkaar kennen. Je zal zoiets moeten achterhalen via hun advertenties.
 
Volgens mij is het voor de Nederlandse wetgeving het behoorlijk verboden om commerciele hotelkamers te verhuren aan dames van plezier.
Ben ik niet echt van op de hoogte maar kan kloppen. Ik heb met NL meisjes uit het grensgebied gedate maar wij kwamen altijd in Belgie op lovehotel omdat dat genre van hotel in NL blijkbaar gewoon niet leek te bestaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan