Aanrader voor maandag, Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet jij welk raam of kan je beschrijven hoe ze eruit ziet?
Laatste keer zat ze in kamer 7, maar daarvoor trof ik haar altijd in kamer 4, maar die was laatste keer bezet door een andere dame. Weet niet hoe de kamerverdeling daar gaat, denk wie het eerst komt.....Diana heeft kort donker haar, Roemeens, redelijk lang en een aantal tattoos. Spreekt gewoon Nederlands (met oost Europees accent).
 
Laatste keer zat ze in kamer 7, maar daarvoor trof ik haar altijd in kamer 4, maar die was laatste keer bezet door een andere dame. Weet niet hoe de kamerverdeling daar gaat, denk wie het eerst komt.....Diana heeft kort donker haar, Roemeens, redelijk lang en een aantal tattoos. Spreekt gewoon Nederlands (met oost Europees accent).
Dank je!
ben je ooit met Anna van de rode lantaarn 1 geweest? wat denk je?
 
Dank je!
ben je ooit met Anna van de rode lantaarn 1 geweest? wat denk je?
In het verleden ook een paar keer bij Anna geweest. Ervaring komt ongeveer overeen met jouw recensie (van Anita, zelfde dame). Was oké, kan geil zijn, maar bij herhaling iets te gemaakt. Zelfde met Andrea op nummer 2, kan een beetje maf wijf zijn, kan erg geil zijn, maar na een paar keer heb ik dat wel gezien, hangt bij haar ook echt van af hoe haar stemming is zeg maar. Bij Diana heb ik veel meer GFE ervaring, maar dat kan ook komen door de leuke klik die ik met haar heb. Weet niet hoe ze bij anderen is. Maar hé, dit is mijn ervaring, ook hier geld: zoveel mensen, zoveel wensen!
 
Dank je, ik blijf het proberen! Als iemand een goed woordje voor mij kan doen? Ik woon in de buurt en ben echt heel nieuwschierig naar Sofie :) Lang, slank, lekkere tepels, die geile blik..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan