WHEM Valentina, Multimassage Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
10/01/24
11
1
Beste mensen,

Ik heb mijn oog laten vallen op Valentina van Multimassage Haarlem.
MM heb ik al vaker bezocht en wisselende ervaringen. Mijn go-to girl is al een tijd afwezig, dus ik heb even op de website gekeken of er een leuke dame tussen zit.
Valentina zag ik vandaag voor het eerst op de website.
De foto's zijn veelbelovend..




Iemand die ervaring heeft met deze dame?
 
Beste mensen,

Ik heb mijn oog laten vallen op Valentina van Multimassage Haarlem.
MM heb ik al vaker bezocht en wisselende ervaringen. Mijn go-to girl is al een tijd afwezig, dus ik heb even op de website gekeken of er een leuke dame tussen zit.
Valentina zag ik vandaag voor het eerst op de website.
De foto's zijn veelbelovend..




Iemand die ervaring heeft met deze dame?

Lijkt te mooi om waar te zijn en is dat helaas ook. Is een Colombiaans model genaamd Yineth Moreno. Komt de betrouwbaarheid van Multimassage niet ten goede, is niet de eerste keer de laatste tijd.
 
Lijkt te mooi om waar te zijn en is dat helaas ook. Is een Colombiaans model genaamd Yineth Moreno. Komt de betrouwbaarheid van Multimassage niet ten goede, is niet de eerste keer de laatste tijd.
De dames leveren ons zelf de foto's aan en helaas kunnen wij niet altijd zien of deze fake zijn of niet. In dit geval lijkt de dame in kwestie als 2 druppels water op elkaar.
 
Binnenkort dan misschien toch een keer de proef op de som nemen. The proof of the pudding… Ik zie dat de foto's van betreffend insta-model inmiddels ook van de website zijn.
Klopt schat, we zijn hier misschien wat laks in geweest, maar zoals u gezien heeft hebben wij dat per direct aangepast. In de toekomst zijn wij hier scherper op, want wij willen onze goede naam graag behouden en onze gasten tevreden houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan