WHEM Aanraders rond Roeselare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Chloë staat op mijn radar ...voor de rest in Roeselare véél kaf tussen het koren...ook van de regio tarokk??
Véél passanten in Roeselare...trend van de laatste jaren...weekje hier, weekje daar...klantenbinding ondergeschikt aan money, money, money .
Onlangs in Ardooie een date gehad met een knappe Gambiaanse...wat had die streken zeg amaai ...maar mijn ervaring met dat soort wijven bezorgt me meestal wel waar voor mijn geld...die was superongelukkig maar ik heb haar muur wat kunnen slopen.. zit ondertussen in Zellik....😱🙄😞...andere kant van België, zo snap je hoe het werkt...later dan terug in regio onder andere naam wellicht...maar haar foto's waren echt...Kira was de naam...
 
Als een privé huis ook kan en je kan je verplaatsen met de auto, zoek eens op "Privé Bella Donna", zitten enkele dames bij die nog niet sterk boven de 30+ zijn. Bekijk ook recensies hier.
Tijdje geleden afspraak gemaakt met Lizzy,
Die was wel een aanrader.een echte Gfe
Maar zie nu dat ze nu niet meer op de site staat.
Weet iemand waar ze nu is?
 
Hoe parkeer je aan Belladonna eigenlijk ?
T ziet er daar zo open en bloot uit tussen de landbouwbedrijven 😄
Ik heb dezelfde bekommernis. Ik parkeer niet graag vlakbij of voor de deur, en zoek dus ook altijd naar een alternatieve locatie: parking supermarkt bijvoorbeeld.
Hier zou ik voor de parking aan de begraafplaats opteren (Pittemsestraat). Is op 500m wandelen, dus tenzij je slecht te been bent zeker haalbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan