Algemeen Acapulco Gold algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Adres :

Robert Zapp Str. 2A
40880 Ratingen


Openingsuren : vanaf 10:00 met open einde, elke dag.

Entree : 25 euro.

Aanvullingen welkom.
 
Vandaag voor het eerst sinds jaren weer bij Acapulco gold geweest, voornaamste reden de aanwezigheid van een dame die Putri heet een zogenaamde sex godin uit Indonesië ik was nieuwsgierig.
Donderdag lekker een stukje kunnen knallen op de Deutsche autobahn maar let op waar tegenwoordig een bord staat met snelheidslimiet de bekeuringen zijn ook sinds kort in Duitsland flink omhoog gegaan.
Aangekomen in Acapulco Gold was het drukker als ik dacht het was pas 13:00 maar er stond een rij bij de theke, maja 25 euro inkom is natuurlijk ook bijna voor niks in deze tijden.
Ook hoefde je gelukkig inmiddels het voorheen verplichte beflapje niet meer op te hebben, er waren heren die er vrijwillig mee rondliepen ( en daarna zeker met 3 verschillende dames op de kamer alle nou ja je snapt het wel )
Wel moet je nog altijd de corona checkapp mit ausweis zien laten bij de theke, nou ja je komt er toch niet meer onderuit liever dat als die smerige dingen overal op je smoel te moeten plakken.

Eenmaal binnen weer een rondje gelopen het was zo lang geleden ik kon het me amper nog allemaal herinneren, maar eigenlijk viel het me reuze mee ik ga toch niet voor een sauna en een bubbelbad dat laatste heb ik thuis ook.
Waar ik dan wel voor ga fijne dames, lekker wat eten en drinken en daar was zeker niks mis mee, onbeperkt coca cola uit de automaat pakken dus GEEN Pepsi.
Het ontbijt/lunch gedeelte viel wel behoorlijk tegen een broodje gehad wat gemaakt was door de koks die druk bezig waren op dat moment met de late middag lunch/avondeten.
Om 15:00 staat er al een behoorlijke warme kaart op het menu met keuze uit meerdere zaken als Pizza,Friet,Pasta,Vlees etc. en dat smaakt gewoon goed.
Ook was er om 13:00 al een behoorlijk aantal dames waarvan het niveau behoorlijk goed te noemen was, en was het aanbod divers voor ieder wat: Aziatisch,blond,slank,fors,Latina, knap etc. en dat voor slechts 40 euro per half uur dat betaal je inmiddels ook al in de raamzones in Duitsland.

Al met al zijn deze zaken zeker niet minder als in de zogenaamde premium saunaclubs zoals SS en Babylon, wat in ACA een stuk minder is dat is de ambiance veel heren staren wat apathisch voor zich uit.

En de dames maken relatief weinig vertier met de klanten, ook de uitstraling van de club blijft een beetje fabrieksachtig maar goed voor minder geld als in boven genoemde premium clubs heb je in ACA dan wel de entree en twee dames gepakt ipv. de entree en een dame.
Oftewel het is zeker de moeite waard enige echte minpunt voor mij is dat ik voor naar deze club te komen echt een dag of lange avond moet uitrekken en bij SS ben ik binnen een half uurtje, maar zal zeker nog eens terug gaan als ze deze prijzen blijven aanhouden.
 
Laatst bewerkt:
Ab heute 2Gplus im Acapulco Gold!
Ich habe gestern nachmittag selbst dort angerufen. Was wichtig ist, der Schnelltest muß die Dauer des Besuches im Club abdecken! (was ja auch logisch ist, hätte ich selber drauf kommen können).
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in
Deutschland :p .

vanKees
 
Ab heute 2Gplus im Acapulco Gold!
Ich habe gestern nachmittag selbst dort angerufen. Was wichtig ist, der Schnelltest muß die Dauer des Besuches im Club abdecken! (was ja auch logisch ist, hätte ich selber drauf kommen können).
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in
Deutschland :p .

vanKees
Ik vermoed dat het de komende tijd het dus ook daar een stuk rustiger gaat worden met de Nederlandse bezoekers...
 
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in
Deutschland :p
Nou, lachen of niet?:unsure:
Voordat je dit soort smilies begint te plaatsen, doorgedraaide Duitse gek, realiseer je eerst maar eens even voor welk percentage omzet de Nederlanders goed zijn in de Duitse clubs. Ik ken Duitse clubs waar dagelijks meer Nederlanders komen(kwamen) dan Duitsers.
Wij blijven wel in ons eigen land stelletje doorgedraaide moffen.
Laten we, ook straks na de corona, aub. dit soort uitspraken van maffe Duitsers in ons achterhoofd houden. Dan zie je dus hoe welkom de Nederlanders daadwerkelijk zijn in Duitsland.
Gewoon boycotten die hele Duitse handel.
En èh, die Duitse schrootauto's die mogen ze ook zelf houden. En vakantie vieren doen we wel in Italië of Frankrijk.
Het is daar ook nog eens veel mooier. En daarbij, hoeven we ook niet de hele dag op vakantie tegen die chagrijnige Duitse koppen aan te kijken.:ROFLMAO:
 
Je kunt in Düsseldorf op genoeg plekken gratis getest worden.

Is deze club nog een beetje levend momenteel? Binnenkort ben ik in een aantal dagen in Duitsland dus....
 
Paar weken geleden toen je zonder test naar binnen kon wel. Ben er paar maal geweest sinds de heropening. Was er steeds behoorlijk druk. Genoeg dames, eten is prima voor de prijs. Weet niet hoe het nu is, voor mij de mooiste club dit jaar.
 
SEXUAL HEALING

Op de 2e van de 11e getwijfeld of ik wel zo ver wil rijden met een pijnlijke rug, of dat ik beter in de buurt naar een wellness resort kan gaan.
Kameraad Klaus moest echter nog zijn zak legen, dus me toch weer in de rammelbak gewurmd.

Nabij met Google Maps nog een benzine pomp gezocht om voordelig te tanken en daarna de parking op.
Zo vroeg waren er amper andere auto's, dus kon een plekje dichtbij de ingang kiezen. Wel zo fijn, aangezien het beetje miezerde.

Bij de receptie volstond het toen nog om alleen m'n inentingspapieren te laten zien. Tegenwoordig moet je 2G+ hebben in Duitsland voor de SC.
25 euro's afgetikt om m'n berenvel in ontvangst te mogen nemen.

Binnen was er weinig veranderd. Alles als voor de corona pandemie begon. Nou ja, bijna alles. Ontbijt was nu alleen kiezen uit wat belegde broodjes en de sauna mag je met max 2 man in.

Kwa dames aantallen moest het nog wat op gang komen, met 7 beschikbare dames en een man of 12. Gedurende dag kwamen er gelukkig wat meer dames bij. Denk uiteindelijk een stuk of 20. Kwa balans zat de voordeel voor de heren. Oftwel er waren continue wel meerdere dames boekbaar. Ook toppers als Caro en Putri bleken veelvuldig beschikbaar. Antonia/Delia hoopte ik te spotten, maar helaas niet gezien.
De muziekkeuze beviel me prima. Alleen stond de bas te hard, waardoor je zelfs in de jacuzzi last van het gedreun. Niet erg relaxt.

Kameraad Klaus had veel aanspraak bij de dames. Zelf had ik een iets oudere blonde dame op het oog. Geen idee waar ze vandaan kwam, Pools, Moldavisch ofzo, maar ze had geen tijd voor me dus kwam het niet tot een kennismaking.

Dan maar even een sauna rondje en even boven op een zacht ligbedje in de lekker warme zoutstenen kamer gaan liggen. Oef, dat viel nog niet mee! Als een ouwe opoe moest ik me er langzaam in laten zakken, om te voorkomen dat er een pijnscheut doorheen schiet.

Enfin, na een poosje terug in de bar en spotte daar vooraan op een bankje een slanke brunette. Ze had een geinig brilletje op en leek me type buurmeisje. Ze herkende me van een bezoek van 2 jaar geleden, ook al hadden we niet gekamerd. Selena blijkt deze GND te heten en na een praatje besloot ik het er maar op te wagen.
En zeker geen spijt van gehad. De klik op de bank bleek er ook te zijn op de kamer. Dusdanig dat deze Dagobeer tegen z'n gewoonte in er een uurtje van maakte. Het helpt natuurlijk ook dat de prijzen hier 40p30 is en dat de dames niet lopen te upsellen,maar gewoon ouderwets goeie service verlenen.
Hoe dan ook geweldig van elkaar genoten tijdens deze sessie.

Even bijkomen met een sauna rondje en me weer even terugtrekken in de zoutstenen kamer met hun zachte ligbedjes. Krijg nou, na de kamer met Selene was de pijn voor maar liefst 70% verdwenen!
Bedoelen ze dat in het liedje met SEXUAL HEALING ;)

Nou, ik voelde me goed genoeg dat ik me terug in de bar begaf en daar op een bankje plaatsnam. Tot mijn blije verrassing zag ik daar Caro binnen wandelen. Dementholbear twijfelde wel een beetje, want we hadden elkaar maar 1 keer kort intiem ontmoet. Dus twijfelachtig vroeg ik of ze Caro was. En jawel, het was het engeltje zelve.
Ik heb me een uur lang geweldig door haar laten verwennen. En ik bedacht me dat voor een volgende keer zij me een heerlijke afsluiter lijkt.

In de avond nog 2 keer lekker van hun warme maaltijden genoten. De kok schept voor je op. En je kan makkelijk aangeven ietsjes meer of minder van iets. In mijn geval ietsjes meer ;)

Door de dag heen een vriendelijke slanke dame gespot. In de wandelgangen had ik haar even kunnen aanspreken toen ze net van een kamertje af kwam. Gina blijkt de dame te heten. Paspoortje voorspelde weinig goeds. En door de dag heen was het komen en gaan bij haar, maar kreeg d'r telkens net niet te pakken of was zelf bezig (met vreten...).
Doch, net toen ik me gedoucht had om te vertrekken kwam ze vrij. Besloten om het er maar op te wagen.
Dat had ik beter niet kunnen doen. De dag zou mooier afgesloten zijn geweest als ik het bij de 2 kamers met Selene en Caro had gehouden, maar m'n nieuwsgierigheid had de overhand en besloten een kamertje op te zoeken. Daar bleek service en inzet beperkt. Het werd een matig kamertje, hoewel ze wel vriendelijk was en bleef.

Nog even snel een douche en terug naar Mentholland. Op de terugweg zat ik mijn zo af te vragen: zou een 2e bezoekje aan Selene de pijn met nog eens 70% doen afnemen?
 
Laatst bewerkt:
FIRE AND ICE

Op de 24e van de 1e richting Ratingen getrokken voor een dagje hoog nodige beweging voor deze luie vreetzak.
Op Goolge maps zag ik in de buurt enkele bezine stations, dus besloten s avonds pas te gaan tanken.

Entree verliep vlotjes. 25 euro aftikken voor een badjas en wat handdoeken.
In de wandelgangen kwam ik een bekend gezicht tegen. Jawel, het was niemand anders dan miss ijsbeer 2021 zelve. Caro even begroeten me wezen omtoveren tot ijsbeer.

Broodje gegeten. Dat vulde wel, maar hoop dat ze gauw weer een buffet in de middag terug brengen. Ik heb namelijk de voorkeur voor een warm ontbijtje.

Klaus was ook van de partij en die ging zich al gauw mengen tussen de diverse dames.

Ik had mijn pijlen op miss ijsbeer, om haar trofee te overhandigen. Poosje later kwam ze eindelijk weer terug de bar in en kameraad Klaus wenkte haar bij ons. Gezellig even bij gepraat en toen ik ging ik me gauw opfrissen. Caro had een apartementje gescoord bij de receptie. Moet zeggen dat die wel wat prettiger zijn dan de kamers boven de bar. Geen last van de muziek, ruimer en voorzien van een douche.
Caro maakte maar weer es duidelijk waarom ze die titel in de wacht heeft gesleept. Ze nam de trofee in dr handen en begon em te poetsen. Om em helemaal te laten glimmen stopte ze ineens in dr mond...
Een uur lang lag ik te trillen als een rietje. En dat voor maar 80p60.
Bijzonder was haar signature FIRE AND ICE behandeling. Haar mondje om je staaf was zo heet als vuur en haar handjes aan de kroonjuwelen waren zo koud als ijs. Krijg er nog rillingen van als ik er aan denk...
De vorige keer was de sessie me ook zo goed bevallen, dat ik toen het idee had dat Caro de ideale relaxte afsluiter voor me zou zijn. En zo met dr afgesproken om rond 20:00 uur de avond af te sluiten.

Erna lekker sauna rondje gemaakt. En hoewel het niet zo relaxt is als een mooie aanliggen tuin, kan ik wel erg waarderen dat er voorbij de buiten douche een kleine ruimte in de openlucht is om even rustig af te koelen. De 2 ligstoelen kunnen fijn zijn in de zomer, maar liever heb ik een bankje of stoeltje. Na een stevig sauna rondje kan zo laag gaan liggen wel es voor een tollend kopje zorgen.
Ik heb me maar in mn zoutstenen Mentholcave teruggetrokken voor een dutje.

Opgeladen terug in de de bar voor een eventuele volgende prooi. Het was me opgevallen dat Selena er niet was en vorige week maandag ook niet volgens de receptie. Vermoed dat ze de graag de maandagen vrij neemt? Volgende keer probeer ik in elk geval niet op een maandag te gaan.
Beetje de bar ruimte scannend naar ander prooi dan maar, zie ik dat een een grijze heer me van een afstandje heel indringend aan keek. Ik wist niet of het Dalton was die in het Live gedeelte aankondigde ook naar AG te komen. Ik zwaaide nog uitnodigiend, maar de man bleef me alleen maar indringend aankijken.
Enfin, wellicht herkende ie me van Theo's ofzo...

Mijn aandacht was intussen getrokken door Cleopatra. Een slanke Roemeense brunette. De kennismaking intiem voortgezet. Het werd een redelijk kamertje met 40p30.

Daarna lekker avondmaaltje genuttigd. Weet niet meer wat er in de 4 bakken lag waar voor je uitgeschept wordt, maar het was prima te doen.
Tijdens het eten hoor ik ineens Nederlands naast me aan tafel. Het blijkt Dalton en zijn chaperon. Gezellig praatje gemaakt en daarna sauna rondje gaan maken. Dr zaten echter al 2 man in, dus ging ik maar op de bank bij de uitgang zitten. Een Duitser zag het ook en ging op de bank naast me zitten. Een sudlander leek er niet op te letten en ging zich douchen. Hoho, de Duitser en ik lieten niet voordringen, dus begaven we ons ook naar de sauna. Wij erin, de andere 2 er uit. De Sudlander bleek toch niet voor de sauna te gaan, want die was er later niet bijgekomen.

Gezellig praatje gemaakt met de beste man en vervolgens weer lekker rustig afkoelen in de kleine buitenruimte.
Daarna werd het wachten op Caro, wat maar langer duurde en langer duurde. Ze had aangegeven om even tussenuit te gaan om met een vriendin even dr nagels te doen. Het wachten duurde alleen langer dan verwacht.
Ik liep naar de receptie om te vragen of er iets met Caro aan de hand was. Komt ze net met d'r vriendin de club binnen stappen. Netjes bood ze d'r excuses aan.
Geen probleem, ik wacht nog wel een paar minuutjes. Het wachten was het dubbel en dwars waard. Ik denk dat het een vergissing was dat ik 80p30 heb geschreven. Nu weet ik niet meer of we een half of weer een uur samen waren, maar had niks extra's gedaan ofzo. Dus het was of 40p30 of 80p60.
Maakt niet zo veel uit, kamer was in elk geval weer geweldig. We hadden nu een ander apartementje, en hadden geen last van lawaai uit de bar ofzo.

Daarna was het toch echt de hoogste tijd om te vertrekken.
In de buurt nog even gauw getankt voor 1,63. Wel rekening houden dat na 22:00 ofzo een hoop tankstations al zijn gesloten. Google maps bracht me onbedoeld bij Theo's saunaclub, maar was nu wel erg handig om te zien welke tankstations nog open waren én wat de prijzen zijn. Zou fijn zijn als dat laatste ook in Nederland mogelijk zou zijn ipv een aparte app er voor te moeten gebruiken.
 
Zie hier maar weinig verschijnen over deze prachtige club met de beste prijs/kwaliteit verhouding van het ogenblik. Zeer veel aantrekkelijke dames aanwezig en er komen bij elk bezoek steeds nieuwe gezichten bij. Ook zusterclub Penelope is meer dan de moeite waard trouwens. Waarom zou men het elders zoeken dan in Duitsland, zeker als men ziet hoe mak het loopt over de grens.
 
En wat zijn vanaf maart de overige maatregelen voor een bezoek aan deze club, ik heb een dubbele vaccinatie en herstelbewijs.
Kun je dan gewoon vrij naar binnen zonder aan allemaal andere maatregelen en regels hoeven te voldoen?
 
Momenteel is het gewoon nog:
- 2G+ (dubbele vaccinatie of herstel, met hierboven op een test)
of
- Geboosterd (geen test nodig).

Voor de rest heb ik het afgelopen weekend weinig gemerkt van de coronamaatregelen: geen mondkapjes gezien, trio's konden blijkbaar terug, maaltijden mag je nu zelf opscheppen.

Enkel in de sauna mochten maximaal twee personen zitten.
 
Oké en specifiek nog een lastigere vraag wat als je 2x vaccinatie hebt gehad en een zeer recent herstelbewijs moet er dan ook nog getest worden of staat dit dan gelijk aan de booster dus testen niet verplicht dan?
 
Oké en specifiek nog een lastigere vraag wat als je 2x vaccinatie hebt gehad en een zeer recent herstelbewijs moet er dan ook nog getest worden of staat dit dan gelijk aan de booster dus testen niet verplicht dan?
Nu vraag je iets....
Als je zin hebt om het coronareglement van NRW te doorploegen, ga je gang op https://www.land.nrw/corona

Ik zou gewoon naar de club bellen.
 
TRAAG

Ik weet het, mentholbear is TRAAG. Maar net als in de schildpad en de haas, komt ie er uiteindelijk wel. Dus bij deze ook het verslagje van de 22e van de 3e.

Alles wordt duurder... En zo ook de entree bij deze club. Meen voorheen van 25 naar 30 euro. Gelukkig blijven de meeste milieuvriendelijke dames gewoon de 40p30 hanteren. Wel zeurden enkele over al dan niet een milieutax of een alchoholbijdrage...

Enfin, de dag eerst maar es goed beginnen door de inwendige mens aan te sterken. Dat gaat stukken relaxter nu je geen broodjes meer hoeft te halen bij de keuken. Er staat weer een simpele doch prima ontbijt buffet. Wat broodjes, beleg, gekookte eitjes, en soep pannetje.

Erna spotte ik Caro. Geen moment getwijfeld en me gelijk door haar op de kamer ouderwets goed laten verwennen voor 80p60. Haar blaaskunsten zijn perfect voor me. Langzaam en vol gevoel. Als een hulpeloze turtle lag ik een uur lang op m'n rug ;)

Terug van de kamer me lekker opgewarmd in de sauna. Prettig dat je erna gelijk kunt douchen. Dat hebben ze er top geregeld. En ook het personeel snapt m'n hint dat ik m'n handdoeken vaker gebruik. Tja, als de dames zo milieubewust bezig zijn, wil ik ook wel een handje mee helpen.
Ik vind het ook prettig dat ze, ondanks dat het wat minder chique staat, toch een mogelijkheid hebben om na de sauna direct in de buitenlucht rustig af te kunnen koelen. De volgende keer als ik het niet vergeet zal ik es vragen of ze er een stoeltje of bankje kunnen zetten. Want die 2 ligbedden zijn me echt een stuk te laag bij de grond. Prima om ermee op het dakterras een poosje van de zon te genieten ofzo. Maar niet prettig om even kort af te koelen en dan van zo laag op te moeten staan na een hete sauna.

Enfin, terug in de bar attendeert miss ijsbeer me er op dat mijn 2e doelwit is gearriveerd: Selena. Ze zat op het terras een peukje te roken met een paar vriendinnen. Aangezien ik niet zo goed tegen de rook kan, besloten binnen op het bankje te wachten waar ik haar de vorige keer had ontmoet.
Poosje later kwam ze binnen en na een praatje ons teruggetrokken in een appartementje nabij de receptie.

Aangezien m'n favoriete positie die dag niet bij d'r ging, hebben we ons vermaakt met andere nummers uit de kamasutra boek. Geweldig van elkaar genoten met ouderwets goeie service en dat voor slechts 40p30.

Het was die dag lekker zonnig dus besloten het dak terras op te zoeken. Ik was blijkbaar niet de enige die op dat geniale idee kwam. Hele rij van zonneaanbidders lagen daar horizontaal op de gebed bedjes. Helaas geen vrouwelijk schoon die voor een gratis bronzen tintje kwam.
Aan 1 kant was er gelukkig nog een bedje vrij en me daar genesteld. Poosje later zag in aan m'n zonnewijzer dat het de hoogste tijd was om es te kijken of er nog vrouwelijk schoon was bijgekomen.

En jawel hoor. Aan de wand bij de sauna zat daar een slanke jonge dame met een fraai snoetje. Dalida noemt deze Roemeense zichzelf. En na een korte intro, de kennismaking voortgezet op de kamer. Blijkbaar wist ze nog niet dat ik een Dagobeer ben, en begon ze leuren over dat ze geen milieutax zou rekenen, maar wel trinkgeld zou willen. Dat gezeur kwam de sfeer niet ten goed en werd het een matige kamer. Gewoon de 40p30 afgerekend en toedeledokie.

Behalve een zonnewijzer heb ik ook nog een inwendige klok die begint te brommen wanneer de voederbakken zijn voorzien van de middagmaal. Ik weet niet meer wat er in zat (dacht middag of avond kip nuggets), maar het was simpele kantine voer. Niks hoogstaands, maar voor deze veelvraat prima te doen.
Even uitbuiken in de zoutmijn, om vervolgens terug de bar in te duiken.

Cleopatra kwam buurten voor een kamergang. En ik maar denken dat er geen geanimeer zou zijn... Hoe dan ook, de vorige keer vlogen de vonken er niet bepaald vanaf, dus paste ik voor haar avances.
Bovendien had een andere dame mijn aandacht. We hadden door de dag heen al wat oogcontact gehad. En deze bambi heeft mooie grote ogen en een vriendelijke lach. Ze zocht zo nu en dan m'n blik soms ook op. Zelfs zonder geanimeer kunnen sommige dames je interesse doen wekken. Bij haar gaan zitten voor een praatje. Ze blijkt Mirella te heten en een groen hartje te hebben. Dus besloten de kennismaking intiemer voort te zetten. Genoten van een heerlijk kamertje voor 40p30.

Nou een saunarondje me nog maar es in de bar genesteld. Zie ik daar een fraaie slanke ijsprinses. Elsa blijkt deze jongedame te heten. Ook zij begon op de kamer over 50p30, maar daar gelijk voor gepast. De sfeer raakte niet verpest, dus we gingen door. Ondanks (milieu) vriendelijk, bleef de het steken op een redelijk kamertje voor 40p30.

Erna lekker gesmuld van het avond buffet. Smaakte prima en kon lekker bijscheppen.

Terug in de bar spotte ik een fraaie slanke jongedame. Jessica blijkt deze dame te heten. Ondanks dat ze geen mondelinge overhoring deed, had ze wel een groen hartje voor moeder natuur. Ik dacht dat dit een optic flick zou worden, maar tot mijn verrassing hadden we geweldig van elkaar genoten voor 40p30. Technisch kan ze nog wel wat groeien, maar ik hoop haar een volgende keer te herkennen. Want dementholbear zou graag nog eens bij haar op herhaling willen gaan...

Eigenlijk had ik met Caro iets later op de avond afgesproken om de dag mee af te sluiten. Maar nadat ik me had opgefrist zat ze vrij op haar bankje. Aangezien ik niet zo iemand ben die relaxt uitgebreid naast een dame gaat socializen, vroeg ik of ze zin had om onze afsluitertje eerder aan te laten vangen.
Dat was prima voor haar, en zo vertrokken we wederom naar een appartementje nabij de receptie. Wederom genoten van hoe TRAAG zij met gevoel de blokfluit speelt. Alhoewel ik het jammer vind dat ze minder geniet van mijn kunsten, zijn haar pijpkunsten dermate goed en heeft ze een vriendelijk karakter, waardoor ik een volgende keer graag op herhaling ga.

Nog een laatste sauna rondje en vond het toen wel welletjes geweest. Uit nieuwsgierigheid nog even de prijzen om de hoek vergeleken met het tanken in de ochtend, en het was hier nu toch ietsjes goedkoper. Goed om te weten voor een volgende keer, alhoewel ze met 22:00 relatief vroeg sluiten.
 
Laatst bewerkt:
TRAAG

Ik weet het, mentholbear is TRAAG. Maar net als in de schildpad en de haas, komt ie er uiteindelijk wel. Dus bij deze ook het verslagje van de 22e van de 3e.

Alles wordt duurder... En zo ook de entree bij deze club. Meen voorheen van 25 naar 30 euro. Gelukkig blijven de meeste milieuvriendelijke dames gewoon de 40p30 hanteren. Wel zeurden enkele over al dan niet een milieutax of een alchoholbijdrage...

Enfin, de dag eerst maar es goed beginnen door de inwendige mens aan te sterken. Dat gaat stukken relaxter nu je geen broodjes meer hoeft te halen bij de keuken. Er staat weer een simpele doch prima ontbijt buffet. Wat broodjes, beleg, gekookte eitjes, en soep pannetje.

Erna spotte ik Caro. Geen moment getwijfeld en me gelijk door haar op de kamer ouderwets goed laten verwennen voor 80p60. Haar blaaskunsten zijn perfect voor me. Langzaam en vol gevoel. Als een hulpeloze turtle lag ik een uur lang op m'n rug ;)

Terug van de kamer me lekker opgewarmd in de sauna. Prettig dat je erna gelijk kunt douchen. Dat hebben ze er top geregeld. En ook het personeel snapt m'n hint dat ik m'n handdoeken vaker gebruik. Tja, als de dames zo milieubewust bezig zijn, wil ik ook wel een handje mee helpen.
Ik vind het ook prettig dat ze, ondanks dat het wat minder chique staat, toch een mogelijkheid hebben om na de sauna direct in de buitenlucht rustig af te kunnen koelen. De volgende keer als ik het niet vergeet zal ik es vragen of ze er een stoeltje of bankje kunnen zetten. Want die 2 ligbedden zijn me echt een stuk te laag bij de grond. Prima om ermee op het dakterras een poosje van de zon te genieten ofzo. Maar niet prettig om even kort af te koelen en dan van zo laag op te moeten staan na een hete sauna.

Enfin, terug in de bar attendeert miss ijsbeer me er op dat mijn 2e doelwit is gearriveerd: Selena. Ze zat op het terras een peukje te roken met een paar vriendinnen. Aangezien ik niet zo goed tegen de rook kan, besloten binnen op het bankje te wachten waar ik haar de vorige keer had ontmoet.
Poosje later kwam ze binnen en na een praatje ons teruggetrokken in een appartementje nabij de receptie.

Aangezien m'n favoriete positie die dag niet bij d'r ging, hebben we ons vermaakt met andere nummers uit de kamasutra boek. Geweldig van elkaar genoten met ouderwets goeie service en dat voor slechts 40p30.

Het was die dag lekker zonnig dus besloten het dak terras op te zoeken. Ik was blijkbaar niet de enige die op dat geniale idee kwam. Hele rij van zonneaanbidders lagen daar horizontaal op de gebed bedjes. Helaas geen vrouwelijk schoon die voor een gratis bronzen tintje kwam.
Aan 1 kant was er gelukkig nog een bedje vrij en me daar genesteld. Poosje later zag in aan m'n zonnewijzer dat het de hoogste tijd was om es te kijken of er nog vrouwelijk schoon was bijgekomen.

En jawel hoor. Aan de wand bij de sauna zat daar een slanke jonge dame met een fraai snoetje. Dalida noemt deze Roemeense zichzelf. En na een korte intro, de kennismaking voortgezet op de kamer. Blijkbaar wist ze nog niet dat ik een Dagobeer ben, en begon ze leuren over dat ze geen milieutax zou rekenen, maar wel trinkgeld zou willen. Dat gezeur kwam de sfeer niet ten goed en werd het een matige kamer. Gewoon de 40p30 afgerekend en toedeledokie.

Behalve een zonnewijzer heb ik ook nog een inwendige klok die begint te brommen wanneer de voederbakken zijn voorzien van de middagmaal. Ik weet niet meer wat er in zat (dacht middag of avond kip nuggets), maar het was simpele kantine voer. Niks hoogstaands, maar voor deze veelvraat prima te doen.
Even uitbuiken in de zoutmijn, om vervolgens terug de bar in te duiken.

Cleopatra kwam buurten voor een kamergang. En ik maar denken dat er geen geanimeer zou zijn... Hoe dan ook, de vorige keer vlogen de vonken er niet bepaald vanaf, dus paste ik voor haar avances.
Bovendien had een andere dame mijn aandacht. We hadden door de dag heen al wat oogcontact gehad. En deze bambi heeft mooie grote ogen en een vriendelijke lach. Ze zocht zo nu en dan m'n blik soms ook op. Zelfs zonder geanimeer kunnen sommige dames je interesse doen wekken. Bij haar gaan zitten voor een praatje. Ze blijkt Mirella te heten en een groen hartje te hebben. Dus besloten de kennismaking intiemer voort te zetten. Genoten van een heerlijk kamertje voor 40p30.

Nou een saunarondje me nog maar es in de bar genesteld. Zie ik daar een fraaie slanke ijsprinses. Elsa blijkt deze jongedame te heten. Ook zij begon op de kamer over 50p30, maar daar gelijk voor gepast. De sfeer raakte niet verpest, dus we gingen door. Ondanks (milieu) vriendelijk, bleef de het steken op een redelijk kamertje voor 40p30.

Erna lekker gesmuld van het avond buffet. Smaakte prima en kon lekker bijscheppen.

Terug in de bar spotte ik een fraaie slanke jongedame. Jessica blijkt deze dame te heten. Ondanks dat ze geen mondelinge overhoring deed, had ze wel een groen hartje voor moeder natuur. Ik dacht dat dit een optic flick zou worden, maar tot mijn verrassing hadden we geweldig van elkaar genoten voor 40p30. Technisch kan ze nog wel wat groeien, maar ik hoop haar een volgende keer te herkennen. Want dementholbear zou graag nog eens bij haar op herhaling willen gaan...

Eigenlijk had ik met Caro iets later op de avond afgesproken om de dag mee af te sluiten. Maar nadat ik me had opgefrist zat ze vrij op haar bankje. Aangezien ik niet zo iemand ben die relaxt uitgebreid naast een dame gaat socializen, vroeg ik of ze zin had om onze afsluitertje eerder aan te laten vangen.
Dat was prima voor haar, en zo vertrokken we wederom naar een appartementje nabij de receptie. Wederom genoten van hoe TRAAG zij met gevoel de blokfluit speelt. Alhoewel ik het jammer vind dat ze minder geniet van mijn kunsten, zijn haar pijpkunsten dermate goed en heeft ze een vriendelijk karakter, waardoor ik een volgende keer graag op herhaling ga.

Nog een laatste sauna rondje en vond het toen wel welletjes geweest. Uit nieuwsgierigheid nog even de prijzen om de hoek vergeleken met het tanken in de ochtend, en het was hier nu toch ietsjes goedkoper. Goed om te weten voor een volgende keer, alhoewel ze met 22:00 relatief vroeg sluiten.
Een centje goedkoper?? Toch rond de 50 cent op een tank. En dat op een paar honderd geil vertier. Ik mis de meerwaarde.....
 
Een centje goedkoper?? Toch rond de 50 cent op een tank. En dat op een paar honderd geil vertier. Ik mis de meerwaarde.....

Het zou iets van tussen de 5 a 10 per liter zijn geweest. Dat keer 60 liter ofzo zal misschien 6 euro zijn geweest.
5x keer zo een besparing is alweer entree voor Aca G X-P

Tja, je bent een Dagobeer of je bent het niet ;)
 
STRESS

Op de 19e van de 4e richting Ratingen getrokken na een tussenstop elders. Hierdoor pas rond 11:50 bij de benzinestation om de hoek aangekomen. E10 kostte toen 1,96. Zou dat in de avond goedkoper zijn? Ik nam de gok en reed terug naar Aca G.

3 Tientjes overhandigd aan de theke om het begeerde ijsberenvel in ontvangst te mogen nemen. Opgefrist en omgekleed mezelf voorzien van een bekertje prik eerst de voederbakken doorsnuffelen. Wat bolletjes en brood voor in de tosti apparaat, simpel beleg, gekookte ei en wat rauwkost was er beschikbaar. Wat broodjes en ei ging er voor mij wel in.

Terug in de bar werd ik al gauw verleid door Caro. Nou ja, verleid... ze zei vrijblijvend hallo en vroeg hoe het ging. Wetende dat zij wist dat ik speciaal voor haar kwam, duurde de intro ook niet lang. Maar dat is ook niet zo mijn ding. 5 minuutjes ofzo bijkletsen is voor mij meer dan genoeg. Ik wil me voor het kameren ook even opfrissen (tenzij ik net van kamer of wellness kom en al gedoucht heb). Dus veel meer tijd van iemand innemen wil ik ook weer niet. Vooral omdat ik geen pannenkoeker ben.
Dus al gauw belanden we op de kamer voor een ouderwets goeie sessie voor 80p60. Met haar is het voor mij geen stomende sex, maar meer een dame die je weet te laten genieten. Heerlijk om de dag rustig mee te beginnen.

Om even bij te komen overwoog ik de sauna, maar het zonnetje deed me besluiten om boven even op te warmen en wat te bronzen. Tot mijn verbazing was het boven helemaal leeg. De vorige keer lagen er een hele rij mannen te genieten van de zon. Prima, heb ik het rijk voor mezelf om 1 van de vele ligbankjes uit te kiezen. Alleen jammer dat ze gevormd zijn om met je rug er op te liggen. Heerlijk ontspannend, maar ergonomisch totaal ongeschikt om met je buik op te liggen. Dus na een poosje me verplaatst naar de zitbank voor de rug
Komen daar niet veel later ineens 5 dames boven. Crap... ik heb een geheugen als een zeeg en ik dacht dat ik de namen genoteerd had. Als ik me vergis waren het Bella, Karla, Elli, Jasmin en Cathy.
Kameraad Harry Haase was ook van de partij met z'n kanseieren zo vlak voor orthodox Pasen. De dames wilden natuurlijk er eentje om een spelletje mee te spelen. Als prijs wonnen ze een Kinder chocolaatje. Hopelijk zat daar de volgende dag niet een Belgische Surprise bij inbegrepen...
Enfin, na een tijdje kwam Cathy met een variant op ons spelletje. Wie won, kreeg mij als prijs. Stiekem hoopte ik op Elli, want die leek me kwa karakter wel leuk. Ook Cathy intrigeerde me met haar wat meer extraverte persoonlijkheid. Maar Bella trok aan het langste eind. Cathy vond het toen tijd voor haar om even een sigaretje te roken, en ze zei dat ze zo het idee had dat ik geen fan van rook ben. Dat had ze goed in de smiezen. Wat ze minder goed in de smiezen had was de stevigheid van haar bekertje fris. Want toen ze naast me kracht zetten om van de lage bank op te staan, kneep ze in d'r beker en spoot zo zichzelf en de hele boel onder. Ze grapte dat ze zo snel al was klaargekomen en we lagen in een deuk.

Bella en ik trokken ons terug om intiemer kennis te maken. Hoewel ze kwa figuur niet mijn voorkeur heeft, is ze wel vriendelijk, aardig, heeft goeie vaardigheden en een groen hartje. Niet die van jaloezie ;)
Heerlijk van elkaar genoten voor 40p30.

Erna lekker soepje genomen om aan te sterken en ben daarna op zoek gegaan naar Cathy.
Dolle meid leek net van een kamer terug te komen en even een sigaretje te willen nemen. Aangezien ik niet goed tegen de rook kan afgesproken dat ik binnen op hou zou wachten. En na een poosje was ze weer terug. Na een babbeltje en snelle douche hebben we heerlijk van elkaar genoten. Een leuke jongedame die weet wat ze wilt, groen hartje heeft en niet op d'r mond is gevallen. Hopelijk is er bij een volgend bezoek weer, want wil best nog eens op herhaling gaan bij d'r. Schade 40p30.

Na even op het dakterras onder het zonnetje te zijn bijgekomen op zoek gegaan naar Elli. De schattige lachebekje met d'r beugeltje.
Ze zat op de bank nabij de DJ hoek met een paar vriendinnen te kletsen.
Of ze zin had in nog een spelletje. En of, niet veel later nam ze haar gewonnen prijs in handen: een levensechte ijsbeer om mee naar de kamer te nemen ;)
Op de kamer is ze helaas meer speels dan dat ze van de sex leek te genieten. Het werd een redelijk kamertje voor 40p30.

Terug in de bar spotte ik weer de dame die door de dag heen veel aanspraak had. Ze zat omgekeerd op haar bank en ik besloot er naast te gaan zitten. Ze draaide haar nek naar me om, maar leek wat geërgerd haar blik weer richting de bar in te kijken. Was even verbaasd en wist even niet wat te zeggen. Toch maar gevraagd of ze vrij was. Toen viel bij haar het kwartje en draaide ze zich naar me om voor een praatje. Ze dacht dat ik alleen maar op haar bank kwam zitten om te zitten. Nou, de ijsberen etiquette ken ik intussen wel een beetje. Naast een dame gaan zitten is toch wel een signaal dat je meer wilt dan zitten uitbuiken...
Nadat het ijs gebroken was kwam pas het voorstellen aan elkaar. Ik weet niet of ze het zag, ik denk het haast wel. Mijn hart sloeg van schik namelijk een slag of 2 over toen ik hoorde dat ze Raluca heet. Ik twijfelde even of ik gauw moest maken dat ik weg kwam, maar toch besloten te blijven zitten. En het kwam zelfs tot een uitnodiging voor de sleutel.
Op de kamer blijkt dat ze hele fraaie rondingen heeft, waaronder een prachtig paar borsten. Haar service was goed en uitgebreid. Iets te uitgebreid voor mijn doen. Ik heb bepaalde posities maar overgeslagen.
Heerlijke sessie gehad voor 40p30.

Eigenlijk had ik die dag meer als genoeg gehad en wilde gaan eten. Maar het lot besliste anders. Ik spotte namelijk een fraaie dame die ik eerder op de dag ook al had gezien, maar geregeld bezet was.
Kwa snoetje doet ze me denken aan een DVP die in 2017 te vinden was in Villa Vertigo. Die had helaas meer oog voor de gasten met grote flessen drank. Maar dit meisje zou zo haar jongere zusje of nichtje kunnen zijn geweest.
Een korte introductie leert me dat ze zich Dana noemt en prima Engels spreekt. Leuke jonge dame die een zeer slank postuur heeft. Ze is beetje de tegenpool van de eveneens zeer slanke Elsa. Als Elsa met d'r blonde lokken de ijsprinses van Acapulco Gold is, dan is Dana Sneeuwwitje met d'r ivoren huidje en zwarte lokken. Hoewel Elsa nog wat magerder is.
Met klapeksters weet je maar nooit wanneer ze weer gevlogen zijn, dus besloten om haar naar een appartementje te ontvoeren. Heerlijk van elkaar genoten voor 40p30. M'n soldaat was te uitgeput van alle veldslagen, dat ie de poort van de tegenstander niet meer kon penetreren. Hopelijk is ze er de volgende keer nog, zodat ze dan eindelijk 'veroverd' kan worden.

Terug in de bar was het twijfelen. Zou ik eerst gauw nog een hapje kunnen eten, of me aan m'n avond afspraak met Caro houden. Die keuze werd voor me gemaakt, omdat ze een klant had en vroeg of het okay was om onze afspraak 20 minuutjes ofzo later te starten. Nou, dat kwam goed uit, kon ik m'n maagje vullen. En hoewel het avond buffet simpel was smaakte het weer prima.

En ze kent d'r klanten blijkbaar erg goed, want ze was terug voordat ik klaar was met die berg op m'n bord te bedwingen. Na me nog even netjes opgefrist te hebben kon het afsluitende relaxen met Caro beginnen. Hoewel relaxen...
De benzine pomp om de hoek zou om 22:00 sluiten. Dat zou een krap uurtje worden. Caro stelde voor om het anders op een half uurtje te houden. Ik had echter een uurtje voor ogen, en het daar op gehouden. Maar door de tijdsdruk kon ik minder genieten van de sessie. Dat lag niet aan haar en was helemaal aan mezelf te wijten. Omdat het allemaal wat krap werd, heb ik de kamer ook 10 minuten eerder beëindigd waardoor de schade 80p50 werd.
Samen nog op zoek gegaan naar Bella, omdat Harry een nieuw huisgenootje zocht. Helaas niet gespot en Caro zou hem naar z'n nieuwe roomie begeleiden.

Aca G is me weer prima bevallen. Door het mooie zonnige weer die dag geen gebruik gemaakt van de sauna, maar zal vast wel prima op temperatuur zijn geweest als altijd.
Alle dames waar ik kennis gemaakt mee had, hadden een groen hartje en waren allen ook correct.
Het klopt dat het wat behelpen is met de sanitaire voorzieningen, zoals dat de WC rol houders niet in gebruik zijn. Als je ze dan toch niet bij vult, vervang ze dan voor simpele Ikea dingen ofzo waar je zelf gewoon 1 rol in kunt doen. En het zou prettig zijn als je de douche koppen op de 1e verdieping aan de muur kan hangen. Maar ik ben al lang blij dat ze er zijn om je achterwerk ook mee proper te kunnen maken.
Kom er graag weer terug.

Bij vertrek gauw richting de rotonde gevlogen, en de hoek om naar de benzinepomp.
En ja hoor, de e10 was 1,92. Whohoo 4 cent bespaard. Tegenover zoveel STRESS en 10 minuten minder gekamerd. Lekker bezig Mentalbear...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst mijn voetafdrukken gezet in Acapulco Gold, ik ben immers een weekje in het bruisende Ruhr. Rond 10:30 gearriveerd en een korte rondleiding van Vanessa gehad. Eerst een kennismaking gehad met de door velen verafschuwde douches. Tja, het is niet echt ideaal, de 3 seconden straal, maar mij persoonlijk stoorde het niet. Clubje was nog in de opstart modus, net zoals de binnenstromende dames. Prima ontbijtje gehad, en mezelf daarna even wegwijs gemaakt in de club.

Rond het middaguur stroomde de club aardig vol met beren en dames. Wat me opviel is dat er letterlijk voor ieder wat te snoepen valt qua dames. Van jong tot oud, donker naar blank, dik of dun en kleine tietjes vs mega sillies.

Ik had al vrij snel door dat ik me deze dag eens ging focussen op de opticfiks. Eerste kamer was dan ook met Adnana, die haar prachtige curves had verstopt in strakke witte lingerie. Top kamer gehad van een half uurtje, waarbij ze de pudding gulzig in het mondje nam.

Om weer op sterkte te komen, even het koolhydraatrijke buffet geplunderd. In het kader van dikkie sillies, daarna even bij Corriena gaan zitten. Ook zij werd geselecteerd voor een half uurtje Party machen. Goede BJ en seks gehad, meer porno dan GFE. Moe maar voldaan mij genesteld in de lounge, waar ik nog kennis gemaakt heb wat vriendelijke Nederlandse en Duitse beren.

Na Corriena was ik al aardig gesloopt, maar plots kwam er een stunner binnenlopen genaamd Aisha. Haar even aandachtig bestudeerd, samen met een Nederlandse beer. Ze kwam tot 2 maal toe na een kwartier met een beer weer terug. Hoog afwerkgehalte zou je denken. Ik besloot mijzelf op te offeren om ronde 3 met haar in te gaan. 50p30 deed ze, zonder beffen, pmc. Pzc zou 30 ballen extra zijn. Oke, duurder dan velen hier in Aca, maar we zullen testen of ze het waard is. Pzc -> grote voldoende, neuken -> heurlijk. Uiteindelijk zelfs nog leuk met haar gebabbeld ook. Zowaar zei ze tijdens de terugweg naar de lockers dat het pzc "free" is. Dikke prima! Maar 50 betaald dus.

Mijn algemene indruk na een dagje Aca is zeer goed!
+ Genoeg dames te boeken.
+ Goede sfeer.
+ Krachtvoer om de honger te stillen.
+ Goede koffie.
+ Blije portemonnee.
- Vele banken toch echt wel aan vervanging toe.

Mij zien ze weer terug, waarschijnlijk volgende week al. Tschüs, und bis zum nächsten Mal.
 
KIEKEBOE

Op de 5e van de 7e richting Ratingen getrokken.
De entree van 3 tientjes werd vlotjes omgeruild voor de berenvel. Het merendeel van de dames hebben hier een groen hartje en rekenen 40p30.

De club beviel me prima. Ja, de douche knoppen vallen wat snel uit, de zetels in de zout stenen rust kamer zijn aan vervanging toe. Maar ik kom er mee uit de voeten.
De zon speelde die dag geregeld KIEKEBOE met de wolken, dus daar helaas minder van kunnen genieten doordat er een mij net te fris briesje was. Zonder de wolken zou het ideaal zijn geweest met lekker opwarmen en bruinen door de zonnestralen, terwijl je door een briesje niet zo snel oververhit raakt.
Dus die dag van de goed warme sauna gebruik gemaakt.
Het diner was ook weer prima verzorgd. Verwacht geen wereld restaurant aan keuze of culinaire hoogstandjes voor die 30 euro entree, maar er viel genoeg te variëren en smaakte me goed.

Wat me ook beviel was de line up. Er was voor ieder wat wils. Jong en wat ouder, slank tot vol, etc.
De dag begon ik relaxt met Caro. We kennen elkaar intussen al lange tijd en ze is altijd een zekerheidje. Immer correct en vriendelijk. Heb geweldig van haar blaas kunsten genoten tijdens de kamergang.
Terug in de bar viel me een slanke jonge dame met lang donkerblond haar en een fraai snoetje op. Maya blijkt ze te heten en hier nog niet zo lang te zijn. Ik vreesde dat het een optic flick zou worden, maar besloot toch de gok te wagen. Het kwam inderdaad niet hoger uit dan een redelijk kamertje met deze niet zo milieubewuste meid.
Volgend slachtoffer was een dame waar ik al sinds de ochtend naar heb zitten loeren. En zij naar mij, want later op ons kamertje bleek dat ze uit ervaring wist dat de kans groot zou zijn dat ik geïnteresseerd zou zijn. Na een kort praatje op de bank met Madelina zijn we intiemer kennis met elkaar maken en heb heerlijk van haar vaardigheden genoten.
Terug in de bar zag ik de jonge dame die ik in de ochtend tijdens de entree al was tegengekomen. Dementholbear was weer lekker bezig toen. D'r haar hing lang over haar rug, waardoor ik de schattigste tattoo die ik ooit ben tegenkomen werd verhult, en ik d'r daar aan niet herkende. Wel elkaar even goeie morgen gewenst. Haar looks spraken me aan en toen ze even door de deur naast de receptie verdween vroeg ik aan de receptioniste wie dat was. En net voordat ze kon antwoorden, liep de blondine weer door de deur de receptie binnen. De receptioniste zei: "Wie zij? Dat is Cathy."
Oef, Dementholbear was busted... Cathy zei dat we elkaar al kennen, of ben je soms al vergeten? Ja en nee dus. D'r gezicht was ik alweer vergeten, de naam deed een lampje branden en kon nog net stamelen dat ik d'r tattoo niet kon zien. Het was me gelukkig vergeven, want in de middag kwam ze dus naast me zitten voor een praatje. Ik hoefde niet lang te denken, want zij stond in mijn dansboekje. Tijdens de kamergang geweldig van elkaar genoten.
En alsof het nog niet genoeg was geweest, Dementholbear herkende ook Dana niet meer. Maar dat kwam dan deels ook doordat Sneeuwwitje aangebrand was. Oftewel, ze had een prachtig gebruind velletje van de zomerse dagen. Mij herkende ze blijkbaar wel gelijk, want toen ik nabij stond, nodigde ze me uit naast haar te komen zitten op de bank. Na een praatje trokken we ons terug. Het kwam ditmaals helaas niet verder dan een redelijk kamertje.
En als afsluiter wederom weer de avond relaxt geëindigd met miss ijsbeer. Ze blijft voor me een vastigheidje in Aca Gold. Me bijna nog verslapen voor ons afspraakje, maar gelukkig werd ik net op tijd wakker. Volgende keer toch maar een alarmpje zetten...
 
Heren Wandelaars,

Het is ondertussen al meer dan 3 jaar geleden dat ik vanuit Belgie naar een club in Duitsland geweest ben.
Ik was vroeger een fervente aanhanget van GT Brugen, helaas nu gesloten.
In GT waren er toen duidelijke afspraken, 50€ voor een half uur, 75€ voor een vol uur, 25€ voor FT en 50€ voor AV, TZ zo goed als
ALTIJD inbegrepen.

Het is me niet duidelijk wat de prijzen in AC zijn? Wat betekent 40p30 ?

Ik zou graag komen voor Putri, ik herrinner ze mij uit Freude, wat een knaller !
 
Ik ben er afgelopen week nog geweest. Voor mij is dit momenteel de leukste club. Niet duur €30 entree en dames €40 voor 30 minuten. Vaak geef ik bij een leuke date €50. Deze keer 2 maal met dezelfde dame geweest. Natalia. Knap, lief en doet haar best om er een leuke date van te maken.
 
Oh en Putri heb ik niet gezien. Als ze er wel is zie je haar ook haast niet in het bar gedeelte. Ze is steeds bezet. Mocht je voor haar willen gaan zou ik eerst bellen of ze aanwezig zal zijn. En dan nog geluk hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan