Achteraf betalen of vooraf?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het wisselt. Hangt ook af van de voorkeur van de Dame zelf. Maar meestal achteraf.

Bij eentje zet ik, voorafgaand en discreet de envelop rechtopstaand tegen de bloemenvaas die op de eettafel staat. Ze wil liever geen envelop in de hand gedrukt krijgen. Ze ziet zichzelf niet echt als dvp 🤷🏼‍♂️

Ik heb er recent een gevonden die liever per maand een vast bedrag in een keer ontvangt als huishoudgeld, ongeacht het aantal dates. Ze ziet zichzelf niet echt als dvp 🤷🏼‍♂️.

Toch grappig, de "amateur" dames die ontkennen dat ze op deze manier inkomsten genereren. De sex is dan meestal wel prima.

Sinds ik een tamelijk onprettige discussie heb gehad met een (raam)dame is m'n insteek altijd vooraf.

Bij m'n fsvoriete raamdame was het op een gegeven moment zo gegroeid dat het betalen achteraf ging. En heb ik ook altijd netjes zo gedaan.

Op een geven moment, de dag na weer een hitsige ontmoeting, liep ik een rondje langs de ramen in Eindhoven. Toen de bewuste dame me zag wenkte ze me en kwam naar buiten. Daar deelde ze me mee dat ik haar was vergeten te betalen die dag ervoor en dat we het waarschijnlijk beide waren vergeten in de gezelligheid. No way José dacht ik nog en ik checkte m'n portemonnaie omdat ik altijd precies weet wat ik bij me heb (zodat ik ook weet wat ik wel en niet kan als het er weer van komt). Dus ik zei in al m'n onschuld: "Dat moet dan iemand anders geweest zijn want ik heb m'n briefje van €50 er niet meer in zitten. En daarbij herinner ik me nog precies dat ik je het geld gaf." Maar ze wilde er niet van weten en ik moest het wel geweest zijn "en daarom wil ik normaal ook vooraf betaald krijgen". Duhh, had dat dan gewoon een keer aangegeven…. Anyway, ik zei toen: "luister ik ga niet lopen bekvechten om €50,= dus ik geef je dat geld wel gewoon." Nou dat wilde ze dan ook weer niet op deze manier dus zo eindigde ons gesprekje met toch wel een beetje bittere nasmaak. Het heeft ook wel weer een tijdje geduurd voordat ik haar opnieuw bezocht.

En hoe het ook kan lopen: Enige tijd geleden bij een nieuw mokkeltje binnengestapt en die was aardig aan de prijs met haar extraatjes, oftewel deze meneer had niet genoeg bij zich voor alles waar hij op dat moment al over fantaseerde. Ik keek dus een beetje beteuterd en toen zei ze. "Geen probleem joh, die €30,= komt de volgende keer wel, je ziet er serieus genoeg uit" haha.

Vervolgens een spetterend half uur beleefd 😁

Terug
Bovenaan Onderaan