Achteraf betalen of vooraf?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

any6

Newbie
5
01/12/21
1
Betalen jullie in Nederland doorgaans vooraf of achteraf?

Ik maak hiervoor een topic (en een account) omdat ik wel vaker lees dat achteraf betaald wordt. Dit is anders dan mijn ervaringen waarbij doorgaans vooraf om het geld gevraagd wordt. Nu heb ik al vaak genoeg een minderwaardige ervaring gehad, als ze achteraf betaald wordt neem ik aan dat ze net iets beter haar werk doet.

Op dit moment geef ik vooral goed fooi als ze naar behoren presteert, iets wat ze zich wel herinnert als ik opnieuw kom. Maar die eerste keer mag gemiddeld wel wat beter.
 
Ik betaal altijd vooraf. Bij ramen is achteraf betalen sowieso nooit aan de orde voorzover ik weet.
Eén keer een gedeelte achteraf betaald: 50 euro voor klaarkomen in mond. Toen vooraf afgesproken dat ik dat na afloop zou betalen als het gelukt zou zijn. Lukt me nl. niet altijd.
 
Hier alleszins vooraf. Ik begin er niet aan als ik geen zekerheid heb. Die uitzondering wordt gemaakt als ik de persoon in kwestie al ken. Ik ben al genoeg in de zak gezet door achteraf pas af te rekenen. Ik doe zeker al geen 'extra' moeite als ik achteraf betaald zou worden. Afgesproken prijs is afgesproken prijs ? wat een betere kwaliteit betreft kan het gewoon al helpen om een open communicatie te hanteren, zowel van de dame als de 'klant' uit. Als ze dan passief terug reageert... dan kan ik u nie verderhelpen want das dan gewoon kut ?
 
De meeste gevallen bij mij altijd vooraf, achteraf gaat wel als ze je kennen, meestal is het opgeilen dan al begonnen ,met het binnenstappen op de kamer, en dan onderbreken is dan doodzonde, dan al wel meer als een keer bij de dame geweest.

Ik heb ook een keer meegemaakt, dat het lekker liep, en we doener nog een uur bij, het internationaal van gebaar betalen werd gedaan door de dvp, ik had ook een gebaar ik heb nu niets bij, kom morgen betalen. De dame vraagt ben je te vertrouwen, en ik zeg kijk eens in mijn ogen, deze blauwe ogen zijn 100 % te vertrouwen, tot mijn verbazing zei ze oke, en het werd niet een uur maar 2,5 erbij, en de resterende tijd niet meer over geld gehad.

Schult maakt belofte, dus de volgende dag even appen dat ik langs wil komen om te betalen , en geef haar een uur tarief erbij, kijkt me aan en zegt, het was lekker.

Kan dus wel. Ben er nog meerdere keren geweest, en op een moment vroeg ik waarom ik die ene keer de volgende dag mocht betalen, kijkt me aan en zegt , je hebt mooie blauwe ogen, deze vertrouwde ik helemaal.
 
Eigenlijk altijd vooraf. Soms bij vaste dames achter de ramen een deel achteraf.. als we dan liggen en ik besluit om er toch een uur van te maken dan betaal ik de rest gewoon als we klaar zijn. Dit zijn wel dames die me kennen en ook weten dat ik het geld gewoon op zak heb.
 
Vooraf betalen is inderdaad wel de norm, de dames waarderen het ook als je zonder te vragen direct bij binnenkomst betaald, ook de dames waar je vaker komt. Al ben ik het bij een vaste dame ook wel eens vergeten, en zij blijkbaar ook, want ik was al de deur alweer uit toen ik me realiseerde dat ik haar niet betaald jad. Uiteraard gewoon netjes terug gegaan en alsnog betaald, ze had het zichzelf nog niet eens gerealiseerd.
 
Ik laat het aan de dame over, meestal vooraf maar gek genoeg ben ik vaker terug geweest bij dames die achteraf betaald willen worden. Heb nog nooit problemen gehad met achteraf betalen.
 
In huizen, clubs en salons is het gebruikelijk om v te voren te betalen. Bij de dames thuis gaat het zoals zij het aangeeft: vooraf of achteraf.

Het risico v achteraf betalen is dat er wel eens dudes bij zitten die dan ineens hun geld zijn 'vergeten'. Die geintjes hebben mij in al mijn werkjaren zeker 1250,= verlies opgebracht. En daar zaten ook gasten bij die vaker langskwamen, daarna natuurlijk niet meer.
Dus nu probeer ik er aan te denken om iedereen te vragen van te voren af te rekenen. Extraatjes en fooien kunnen uiteraard altijd achteraf, maar dat doet ook niet iedereen!

Het zou iedereen sieren om bij elke tak v sekswerk van te voren af te rekenen ?
 
Vooraf altijd in privehuis en ramenbuurt.In de prive gebeurt ook wel achteraf.
Nooit meer dan 1 keer vooruit.
Jaartje of 8 terug date ik met een ietwat chaotisch dametje bij mij in de buurt.
3 prima dates gedaan , NZC erbij ook , toen ze begon over haar droomwens, een Edelpapegaai.En dan het rode mannetje.
Ze had geleerd voor dierenartsassistente, dus weet wel hoe zon jonge papegaai op te kweken.
Maar geen geld natuurlijk en de papegaai kostte 500€ , ik vertrouwde haar echt en ik zou hier voor 4 dates terugkrijgen.
Ik ben zelfs nog meegegaan en heb die de papegaai ter plaatse betaald.
Het diertje eiste alhaar aandacht op , en zonder date weggegaan. Ook later reageerde ze niet meer op WhatssApp.en toen ik keer langsging werd de deur niet open gedaan.
Moraal: betaal hoogstens 1 date vooruit ook al kom je al eventjes bij de dame
Een papegaai wordt zo 100 jaar , en al die tijd weet je dat je m niet eerlijk hebt verkregen.
 
Altijd vooraf..
De meeste dames blijven gewoon naast het bed staan of gaan er op zitten.., net zolang als dat je geld geeft..
Er zijn er bij die dan ook doodleuk weer minuten wegblijven.. Dikwijls hebben ze zo'n blauwe stift om te checken ofdat het vals is of niet.. En dat mag jij niet zien
Ooit maar 1 of 2 keer achteraf bij betaald voor iets extra's.. Maar liever zien ze dat, dat je dat tijdens doet..
 
In een privéhuis en bij thuis- en hotelontvangst altijd vooraf. Een paar jaar geleden bij een, inmiddels gestopte, dame in de thuisontvangst zat ik alweer in de auto toen ik me bedacht dat ik niet betaald had. Dame gebeld en snel terug, ze was het zich niet eens bewust.
In de Duitse fkk clubs is het altijd achteraf betalen.
 
Je hebt vooraf en vooraf betalen.

De eerste vorm is vooraf via de bank het geld alvast overmaken, om vervolgens tot de conclusie te moeten komen dat je opgelicht bent. De deur gaat niet open, het blijkt een compleet andere dame te zijn, op het adres ontvangt geen DVP, je hoort niet eens een adres, noem maar op. Daar doe ik niet aan mee, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.

Bij een parenclub, saunaclub of gangbang betaal je bij binnenkomst. Dus ook een vorm van vooraf, voorafgaande aan de sex. Bij de saunaclub en gangbang is vaak vooraf bekend welke dames er aanwezig zijn. Bij een saunaclub is het aanbod meestal dermate groot, dat je je niet zult vervelen. Bij een parenclub is het altijd afwachten wie er zijn en wie er actief zijn. Ook heb je daar huisdames die de mannen van hun zaad afhelpen. Het risico is dan flink verkleind, maar je betaalt vooraf.

Bij een privehuis stellen de dames zich voor als je niet vooraf een afspraak gemaakt hebt met een bepaald meisje. Je weet dus met wie je naar de kamer gaat. Je weet echter bij een meisje dat je niet kent niet wat het serviceniveau zal worden. Maar je betaalt hier dus ook vooraf.

Betalen voorafgaande aan de sex is niet ongebruikelijk, ik heb het eigenlijk nog nooit anders meegemaakt. Van een groter belang acht ik de wijze van betaling (dus nooit ruim vooraf via de bank, maar altijd cash ter plekke) en de tijd tussen de betaling en de sex.

Mijn advies: altijd ter plekke cash betalen, niet anders. Niet via de bank (want dan breng je je privacy in gevaar) en niet voordat je op de locatie er zeker van bent dat je niet opgelicht wordt. Blijft het risico van tegenvallende sex, maar niet alles valt uit te sluiten.
 
Vooraf altijd in privehuis en ramenbuurt.In de prive gebeurt ook wel achteraf.
Nooit meer dan 1 keer vooruit.
Jaartje of 8 terug date ik met een ietwat chaotisch dametje bij mij in de buurt.
3 prima dates gedaan , NZC erbij ook , toen ze begon over haar droomwens, een Edelpapegaai.En dan het rode mannetje.
Ze had geleerd voor dierenartsassistente, dus weet wel hoe zon jonge papegaai op te kweken.
Maar geen geld natuurlijk en de papegaai kostte 500€ , ik vertrouwde haar echt en ik zou hier voor 4 dates terugkrijgen.
Ik ben zelfs nog meegegaan en heb die de papegaai ter plaatse betaald.
Het diertje eiste alhaar aandacht op , en zonder date weggegaan. Ook later reageerde ze niet meer op WhatssApp.en toen ik keer langsging werd de deur niet open gedaan.
Moraal: betaal hoogstens 1 date vooruit ook al kom je al eventjes bij de dame
Een papegaai wordt zo 100 jaar , en al die tijd weet je dat je m niet eerlijk hebt verkregen.
Sugerdaddy is het enige dat hij zeggen kan? :)
 
Je hebt vooraf en vooraf betalen.

De eerste vorm is vooraf via de bank het geld alvast overmaken, om vervolgens tot de conclusie te moeten komen dat je opgelicht bent. De deur gaat niet open, het blijkt een compleet andere dame te zijn, op het adres ontvangt geen DVP, je hoort niet eens een adres, noem maar op. Daar doe ik niet aan mee, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
Zeer jammer dat mensen dit meemaken ? maakt het wel extra kut voor de dames die zekerheid willen door voorschot te vragen. Ik vraag dit via PayPal of PaySafe kaart momenteel (vooral bij een eerste keer). Ben er zeker van dat ik hierdoor veel mensen 'misloop' en begrijp het zeker dat men dit niet wil.
Zoveel louche types binnen de branche ?
 
Zeer jammer dat mensen dit meemaken ? maakt het wel extra kut voor de dames die zekerheid willen door voorschot te vragen. Ik vraag dit via PayPal of PaySafe kaart momenteel (vooral bij een eerste keer). Ben er zeker van dat ik hierdoor veel mensen 'misloop' en begrijp het zeker dat men dit niet wil.
Zoveel louche types binnen de branche ?
De goedwilligen zijn altijd de dupe van een paar slechtwilligen. Ook in dit geval.

Ik ben zelf gelukkig nog nooit opgelicht door een DVP, maar ik hecht ook veel waarde aan mijn privacy en daarom betaal ik niet vooraf via de bank. Zal ook geen foto`s van mezelf sturen. Als de dame me dan niet wil ontvangen, is dat haar vrije keuze. Net zoals ik die keuze heb. Als de wereld perfect zou zijn, zou vooruitbetalen en foto`s delen geen probleem zijn. Maar helaas is de realiteit anders.
 
In m'n eigen ervaring heb ik overigens exact 1 keer achteraf betaald, maar zij was ook zo geweldig goed dat er geen enkele twijfel was dat ze het verdiende. Dat was in de privebtob in Eindhoven.
 
In een privéhuis het basistarief vooraf bij de gastvrouw (en bij een blind date is dat, in ieder geval bij de huizen die ik bezoek, voor je de dame gezien hebt), en dan de eventuele extra's bij de dame op de kamer. Of zij dat dan voor- of achteraf wil verschilt. Ik vind het zelf minder prettig als een dame aandringt op vooraf betalen – dan heb ik de indruk dat ze me wantrouwt, wat niet bevorderlijk is voor de sfeer (en sowieso vind ik de financiën vooraf doen de sfeer over het algemeen niet ten goede komen).
 
Bij een parenclub, saunaclub of gangbang betaal je bij binnenkomst. Dus ook een vorm van vooraf, voorafgaande aan de sex. Bij de saunaclub en gangbang is vaak vooraf bekend welke dames er aanwezig zijn. Bij een saunaclub is het aanbod meestal dermate groot, dat je je niet zult vervelen. Bij een parenclub is het altijd afwachten wie er zijn en wie er actief zijn. Ook heb je daar huisdames die de mannen van hun zaad afhelpen. Het risico is dan flink verkleind, maar je betaalt vooraf.
Ik hoop toch niet dat je een parenclub binnengaat en denkt voor sex te betalen want dan heb je het concept parenclub niet goed begrepen. Je betaald om de club binnen te komen en als je sex hebt is dat eerder mooi meegenomen.
 
In principe altijd vooraf. Ik sta er al mee te wapperen bij binnenkomst, wil ook niet dat de dame er om moet vragen. Een dame meegemaakt die zei dat het later wel kwam. Ik vermoed dat ze dat deed als onderdeel van haar act, mij het gevoel geven dat het haar echt om de sex met mij ging. En moet zeggen dat het blijkbaar heeft gewerkt, ben een aantal keer teruggekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan