Achteraf betalen of vooraf?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik plak de envelop nooit dicht. En bij privéontvangst gaat er doorgaans een douche vooraf aan de eigenlijke date: ruim de tijd voor de dame om een en ander na te tellen waar ik niet bij ben.
Bij twee losse briefjes van 50 neerleggen (raambezoek) is van een paar meter afstand te zien dat het klopt zonder te hoeven tellen :D
Indd, enveloppe openlaten en ik tel steekproefsgewijs de enveloppe na. Bij nieuwe meestal onmiddellijk als die in de badkamer is 😊
:) Nog subtieler. Moet je wel weten welke boeken in de smaak vallen. Maar die heb je op je Amazon verlanglijstje staan zie ik.

Da's een optie, maar de minst gebruikelijke ;) meestal is het een verrassing omdat ze een boek gebruiken die ze al hadden die weg mag maar voor mij interessant leek 😊 zo is er iemand die me elke keer opnieuw een boek van een reeks geeft die hij thuis heeft 😋
En bij anderen doen we een boeken-ruil. Ik breng een boek mee die ik gelezen heb, en ik krijg in ruil een nieuw boek met de enveloppe tussen. Plezant toch 😜
 
Ik plak de envelop nooit dicht. En bij privéontvangst gaat er doorgaans een douche vooraf aan de eigenlijke date: ruim de tijd voor de dame om een en ander na te tellen waar ik niet bij ben.
Bij twee losse briefjes van 50 neerleggen (raambezoek) is van een paar meter afstand te zien dat het klopt zonder te hoeven tellen :D

Het is zeker ook een manier en oogt inderdaad prettig.
Hoewel - soms heeft de geldautomaat geen 50 (meer) of zelfs 20 en kreeg ik 10x10 . zucht. Die moet je echt uittellen of in rijtjes neerleggen.
 
Indd, enveloppe openlaten en ik tel steekproefsgewijs de enveloppe na. Bij nieuwe meestal onmiddellijk als die in de badkamer is 😊


Da's een optie, maar de minst gebruikelijke ;) meestal is het een verrassing omdat ze een boek gebruiken die ze al hadden die weg mag maar voor mij interessant leek 😊 zo is er iemand die me elke keer opnieuw een boek van een reeks geeft die hij thuis heeft 😋
En bij anderen doen we een boeken-ruil. Ik breng een boek mee die ik gelezen heb, en ik krijg in ruil een nieuw boek met de enveloppe tussen. Plezant toch 😜
Creatief boekhouden krijgt nu toch een andere betekenis.

Anyway, ik tel het geld voor ze uit bij het begin van de date. Ergens vind ik dat juist ook wel weer wat hebben, beetje het stoere mannetje uithangen of zo: kijk eens meisje, hier heb je een stel flappen van deze succesrijke meneer :ROFLMAO:.
Je moet er een beetje de lol van in zien denk ik dan maar.
 
Wat was de reden of wat denk je dat de reden was? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik op zich ook, maar ergens doet het er niet zoveel toe. Misschien had meneer wel schurft, rook hij naar rotte eieren en loeide hij als een zwangere koe. Maar de dame heeft de date afgebroken, dus dan kan ze ook geen aanspraak maken op een betaling. En het huis faciliteert alleen maar en kan dus ook geen betaling claimen. Geld terug geven als huis en verder niet zeuren. De dame weigerde de klant, that's all.
 
Wat was de reden of wat denk je dat de reden was? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ja daar ben ik ook tot op de dag van vandaag heel erg benieuwd naar. Was nota bene een dame die ik al vaker had bezocht en waarvan ik een week eerder nog van een collega had gehoord dat ze het over me gehad had en me graag terugzag...

Toen ze de date stopzette zei ze nog letterlijk dat ik mijn best wel deed en het aan haarzelf lag. Toen ik zei dat ik het niet snapte werd ze agressief, leek wel een zenuwinzinking of zo.

Zoiets geks heb ik nog nooit gehoord dat een dame wegloopt na het uitkleden
vertel mij wat...
 
Ja daar ben ik ook tot op de dag van vandaag heel erg benieuwd naar. Was nota bene een dame die ik al vaker had bezocht en waarvan ik een week eerder nog van een collega had gehoord dat ze het over me gehad had en me graag terugzag...

Toen ze de date stopzette zei ze nog letterlijk dat ik mijn best wel deed en het aan haarzelf lag. Toen ik zei dat ik het niet snapte werd ze agressief, leek wel een zenuwinzinking of zo.
Ik vermoed dat ik weet over wie je het hebt. Die schijnt wel vaker zulk onvoorspelbaar gedrag te vertonen. 😕
 
Wat ik ook altijd een vorm van opwinding en zeker ook respect bij een GFE vind is dat je bij het binnenkomen gelijk met de actie begint en je niet aan het financiële moet denken. Alsof je met een broek vol goesting bij je vriendinnetje komt en je je gelijk kunt "laten gaan". Had dat eens meegemaakt toen ik de eerste keer bij mijn toppertje kwam en haar er zelfs op het einde aan moest herinneren dat ik nog moest betalen. "Leg maar op de kast" zei ze een beetje verlegen.

Onlangs bij mijn nieuwe toppertje voor de tweede keer langs geweest en wou haar betalen na de hartelijke verwelkoming zoals vorige keer, zei ze me: "doe straks maar, ik weet dat ik je kan vertrouwen". Op het einde wilde ze dat ik het geld als bij een stripper in haar slipje stak. Was ook wel een leuk momentje.
 
Het kan zo goed worden dat je zelfs beiden naar buiten loopt hand in hand om aan het eind van de gang te beseffen van "shit ik heb je nog niet eens betaald , waarop ze lief antwoorde , Ach dan krijg ik dat de volgende keer wel van je . We zijn uiteraard op onze stappen terug gekeerd en heb ze proper betaald met een extraatje erbij.
 
Ik kreeg onlangs te horen dat indien ik op dat moment geen centen bij zou hebben, ze het de volgende keer wel zou ontvangen. Heel vriendelijk van de dame, maar daar zou ik mij niet goed bij voelen, ook al gaan wij jaren terug.
 
Dat geld iets heel gevoelig is weten we allemaal.
Vroeger deed ik altijd aan vooraf betalen. In het privé huis deed de gerant dat al. Dan hoefden we ons daar geen zorgen over te maken.😃
Nu betalen klanten een voorschot en verder zie ik op de date zelf wanneer het past.
Bij een klant die ik niet ken gaat dit al redelijk rap zijn. Bij vaste klanten kan dit op het einde, hen vertrouw ik 100%.
Ook cash is king. 😏
Enkele jaren terug wanneer ik nog jong, naïef en goedgelovig was had een klant die ik al paar keer had gezien 4 uren geboekt. Die betaalde hij cash.
Nadien vroeg ie voor een overnachting. Mij goed, was een knappe en vooral heel leuke man! Hij deed naast mij een overschrijving van de resterende 1200.
Je kan het wel raden, geld nooit gezien. Achteraf op aanraden van mijn toenmalige bazin een klacht gaan neerleggen en met behulp van de politie mocht meneer het in schijven terugbetalen.
Dit was een gouden les: eerst zien dan geloven + de politie kan wel degelijk een prostituee haar vriend zijn 👌❤️
 
Ik heb een vaste dame en dan betaal ik altijd achteraf en leg het ergens neer. Dat heeft ook te maken dat het geld dan qua gevoel in mindere mate een rol speelt in ons contact wat al goed is. In andere gevallen betaal ik vooraf. Dat heeft weer enigszins te maken dat ik de keuze maak en ook betrouwbaar over wil komen en duidelijkheid dat het dan geen topic is of discussie achteraf wat je met elkaar hebt afgesproken.
 
Een beetje in lijn met wat ook door anderen geschrevrn is. Bij nieuwe dames aan het raam en in privehuisen is het vooraf.

Bij mijn vaste betaal ik vaak achteraf. Heb 1x meegemaakt dat de dame dacht dat ik al betaald had en ze gaf me dus al eenafscheidszoen. Toen maar gevraagd of ze niets vergeten was. Ze wist het echt niet meer.
 
Een beetje in lijn met wat ook door anderen geschrevrn is. Bij nieuwe dames aan het raam en in privehuisen is het vooraf.

Bij mijn vaste betaal ik vaak achteraf. Heb 1x meegemaakt dat de dame dacht dat ik al betaald had en ze gaf me dus al eenafscheidszoen. Toen maar gevraagd of ze niets vergeten was. Ze wist het echt niet meer.
Vergelijkbaar, bij een vaste dame vergeet je het soms, van beide kanten
 
Ik ben momenteel aan het experimenteren om op voorhand mijn afspraken te betalen per maand.
Uiteraard is dit enkel mogelijk bij een wederzijdse vertrouwensband.

Waarom?
  • Mezelf kennende kan ik al eens cash geld vergeten
  • Het gevoel alsof je iets koopt proberen te minimaliseren
Momenteel betaal ik vijf afspraken vooraf. Hier hangen geen datums aan vast.
Wil ik langsgaan 5x op dezelfde dag, 5x in dezelfde week of 5x in de maand. Het eindresultaat blijft hetzelfde.

Het vergt wel wat administratie langs beide kanten. We delen een Google spreadsheet om de bezoekjes bij te houden.
Voorlopig loopt dit wel op wieltjes, SMS sturen wanneer ze tijd heeft en hopla! Geen zorgen meer om dat financiële aspect. Volledige focus op het moment zelf.

Of ik dit op lange termijn ga doortrekken, no idea.
 
Was House of Dreams, kort voor de 1e coronasluiting.


Ik ben daar nu 2x geweest beviel op zich goed maar als ze zulke normen en waarden hanteren... is niet echt reclame, werkt deze dame daar nog? Mag ook in pb-tje

In clubs heb ik altijd vooraf betaaldt en bij prive ontvangst misschien een enkele keer achteraf, ik denk dat het voor de dame zelf net zo fijn is als je het voor de tijd doet
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan