Recensie Erika, Pulderbos 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Vaste klant
172
30/09/21
93
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-erika.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Erika begin dit jaar een keer bezocht in Pulderbos. Nette ontvangstlocatie. De afspraak liep via een booker, al had ik dat niet in de gaten op dat moment. De booker reageerde op mijn vragen met allerlei geile opmerkingen en met veel emoticons. Ik kreeg desgevraagd zelfs een foto van Erika met gezicht erbij. Ik had er wel een goed gevoel over en besloot de trip naar Pulderbos te bevestigen voor de volgende dag.
Ik had voor een uur geboekt met anaal en de prijs daarvoor was 200. Bij aankomst merkte ik al vrij snel dat de dame haar afspraken door een ander liet maken. Tongzoenen waar ik van te voren uitdrukkelijk om gevraagd had deed ze niet, alleen wat spaarzame kussen zonder tong. Ze spreekt geen woord Engels, alleen Spaans. Het viel me ook op dat ze wat voller was dan de foto's doen lijken. Overigens wel een prima figuur. Geen hangbuik of hangtieten, maar een prima strak figuur met een lekkere dikke maar strakke kont. Haar gezicht was als op de foto die ik gekregen had via Whatsapp, leuk om te zien.
Hoewel het tongzoenen dus al meteen afviel, moet ik zeggen dat de seks me verder niet tegenviel. Met anaal had ze geen enkel probleem. Ik kon zo lang als ik wilde doorgaan en heb haar behoorlijk stevig in haar lekkere kont genomen. Na dat ik daarmee was klaargekomen, vroeg ze of ik een massage wilde. Normaal heb ik daar geen behoefte aan. Doordat er niet gezoend werd, leek het mij beter om haar maar een beetje te laten masseren. Ondanks dat ik daar geen groot liefhebber van ben, beviel het mij toch uitstekend. Doordat ik geen ervaringsdeskundige ben op het gebied van masseren, kan ik er niet heel veel over vertellen, maar wel dat ik regelmatig het kippenvel op mijn rug had. Al met al een prettige sensatie.
Ik ga haar niet opnieuw bezoeken, want het is mijn soort date niet. Maar als je een liefhebber bent van de meer sensuele seks zonder zoenen, dan kan ik haar wel aanbevelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan