Recensie Ada, Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5928196-ada
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
TLDR: Het is de meid van de foto's, ze is erg vriendelijke en prettig om mee te praten, maar ze doet dit werk met tegenzin.
LET OP: Bij contact is er sprake van tussenpersoon

Afspraak was snel en makkelijk via Whatsapp gemaakt. Bij aankomst in de straat gelijk het huisnummer binnengekregen, dus kon gelijk naar binnen.
Eenmaal binnen ontmoet ik een erg vriendelijke meid. Ze heeft totaal geen DVP uitstraling (ik vertel zo waarom) en geeft meer de indruk een oude kennis te zijn. Het was toen ook haar eerste dag in NL, dus wellicht daardoor. We gingen even zitten, maakten wat small-talk en zei nam de afspraken met mij door. Hoeveel geld, hoeveel tijd, welke handelingen. Toen gaf ze dus ook aan dat het haar eerste dag is hier en ze was enigszins zenuwachtig. Ergens wilde ik gelijk vertrekken want ik begon medelijden te krijgen, maar ik dacht dat dat pullover zou overkomen dan gewoon rustig meewerken en doen waarvoor ik kwam.

Een maal op bed rustig elkaar uitgekleed, licht zoenen (vond ze erg romantisch, ik neem aan dat ze gewend is dat men gelijk met de benen wijd wilt gaan) en overgegaan tot pmc. Dit duurde in totaal 0,5 tot 1 minuut. Ik was net hard genoeg en ze ging gelijk liggen en gebaarde mij om over te gaan tot neuken. Prima, dat deden we. Missio was prima, ze kwam 1x klaar en ik kon me net inhouden om wat langer door te gaan. Doggy was meh. Zeker niet goed, ook niet per se slecht. Meer dan dat wilde ze niet en ging over tot aftrekken.

Tijdens het aankleden vroeg ik haar of ze het al druk had gehad. Ze knikte half triest. Ik vroeg of ze het prettig vond dit werk te doen. Haar antwoord was een hele directe "No." met een glimlach die aangaf dat ze dit deed omdat ze geen opties had. (Ze werkt dus ofwel gedwongen ofwel uit noodzaak.) Aan het eind nog even gezoend, aardig gepraat en de deur uit gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Als je merkt dat de dame het met tegenzin doet is bij mij altijd gelijk de lol eraf. Nou begrijp ik heus wel dat 9/10 dit werk niet voor de lol doet maar puur voor het geld.
Dit zijn wat mij betreft de minder leuke kanten van onze hobby..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan