Recensie Adele, Oostende (vg Aalst/Lede, Brugge, Zellik, Zaventem) 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Ik was dinsdag de laatste klant bij haar voor ze even terug naar haar familie in Kazachstan vertrok. Ik kan enkel maar het positieve zoals hierboven geschreven bevestigen. Dit is een meisje die we moeten koesteren. Ik heb het allergrootste respect voor haar. GFE ten top. Ik heb zowel vooraf en nadien hartelijk met haar gechat en dit is een zeldzaamheid.
Ze heeft wss een zeker vast stramien maar dit is niet erg. Ik heb betaald voor een uurtje en heb van iedere seconde genoten.
Het wasje vooraf, de uitgebreide super b2b massage van achter naar voor, het diepe en natte pijpen... heerlijk gewoon. Dan lekker sexen met tijd voor zoenen en spelen met haar borstjes. Toen ze een ander standje wou, wilde ik eerst beffen. Ook geen probleem. Wat een fijn en lekker nat poesje. Ze begon zowaar hevig te trillen van genot. Indien fake.... heel sterk maar ik denk toch dat ze intens genoot. In missio ging het van traag naar heftig. Ze knelde me stevig vast met haar benen en armen zodat ik hard en diep kon stoten. Daarna condoom uit en terug diep pijpen. Ik kwam diep in haar mondje klaar. Ze nam de tijd om uit te spuwen en te spoelen. Daarna nog samen douchen. Ze waste me van voor en achter en vergat ook mijn ballen en bilspleet niet.. Zalig. Ze droogde me af, hielp me aankleden en toen was mijn uur zowat op. Ik trok mijn jas aan maar ze zei: waarom zo haastig, wil je nog een koffie? Toen kwam ze ook nog op mijn schoot zitten op wat te vertellen, opnieuw te knuffelen en te zoenen. Nu is ze even weg maar ze komt terug en wel eerst naar Leuven. Ze probeerde me te overtuigen dat het met de trein van Oostende niet zo ver is.
Ik had een goede klik met haar. Ze heeft een lief en mooi karakter. Qua lichaam is ze ook echt mijn type.
Ik zie haar zeker nog terug. Ik hoop dat jullie haar ook met veel liefde zullen overladen.

Terug
Bovenaan Onderaan