Recensie Adelina (Roe), Antwerpen, Verversrui 14/01 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asplitsecond

Stamgast
Forumpionier
437
06/07/21
10.074
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hierbij een recensie over Adelina de blonde met kort coupke die sommigen vonden gelijken op Lavinja die er gisteren eveneens stond verder in dezelfde straat.
Had even getwijfeld of ik binnen zou stappen want zoals eerder door anderen gemeld kijkt ze je emotieloos aan....
Eens binnen was het een meid met een leuke babbel en ook wel goedlachs , dus helemaal anders dan ze overkomt in haar vitrine.
Blijkbaar werkt ze een deel van de dag en een deel van de nacht begint ergens rond 14u en werkt tot 2 of 3u 's ochtends.
Ze zei me ook dat ze vroeger in Den Haag heeft gewerkt....
Ze heeft een heel mooi lichaam en prachtige ogen , enkel de borsten vind ik wat minder.
De prestatie was goed zonder een wow-gevoel met een zeer goede pijpbeurt met variatie.
Ze neemt haar tijd , meerdere posities gedaan en beëindigd met een handjob.
Dus laat je zeker niet afschrikken door haar koude looks aan het raam ze is zeker een bezoekje waard.
 
Laatst bewerkt:
Tijdens de lockdown haar privé bezocht. Goede sex , alleen mocht je haar niet likken !,en laat nu juist dat zijn wat er bij mij moet bijzijn bij een bezoek aan een dame???????????. Lang leve de pussy's
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan