Recensie Adelle, Den Bosch (voorheen Bussum, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
941
30/06/21
1.277
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3700375-adelle
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laat ik het spits maar afbijten dan.

Adelle, ja ze heeft iets in haar pretpakket zitten en nee we gaan daar geen discussie over houden in een recensiedraad.
Haar recensies elders zijn inderdaad niet denderend. Snel aangebrand etc. Toch trokken haar foto's mij erg aan en ik ben afgelopen zomer op verkenning geweest.

Op een appje werd vlot gereageerd en de afspraak was snel gemaakt. Het appartement is absoluut top. Prima sanitaire voorzieningen, ruimschoots schone handdoeken aanwezig. Zelfs een flesje intiemzeep stond al klaar. Keurig, ik kan niet anders zeggen. Adelle zelf ziet er leuk uit, de foto's kloppen maar de tweeling is iets kleiner in werkelijkheid. Niet getreurd, het is nog altijd een prachtige grote cup en puur natuur. Hele grote tepels heeft ze ook.

Dan de date zelf. Snel aangebrand, jazeker dat klopt. Ze stootte tegen mij aan en ik kreeg de wind van voren. Ok, dat was niet erg bevorderlijk voor de hardheid. Even likken dan maar; nee niets te proeven of ruiken. De hygiëne is dik in orde. Likken dus, nou dat werd best wel op prijs gesteld zelfs. Modus operandi: slow sex. Toen werd het alsnog gezellig, lekker zoenen, likken en intiem natuurlijk. Een tweede ronde is inclusief. Achteraf bedankte ze mij voor een leuke date. Even later, ik zal al weer in de auto, nog enkele appjes om te bedanken.

Inmiddels ben al weer een aantal malen op herhaling geweest en dat bevalt gewoon goed. Muziek uit die regionen trek ik niet echt goed. Dus vroeg ik of ik iets op mocht zetten. De volgende date vroeg ze zelf of dat weer op mocht.
 
De foto's zijn zeer gefotoshopped. In werkelijkheid vond ik haar zwaar tegenvallen. Ze is een Oostblokker (denk Oekraiens). Ik ben toen ook gelijk weggegaan na de teleurstelling gezien te hebben.
 
Beste Groentje1970, je kan dingen best benoemen zonder er over te discussiëren toch? Je bedoelt natuurlijk dat zij sex zonder condoom aanbiedt.

Hier wat andere discussie punten over Adelle.
 
afspraak gauw gemaakt
mooi appartement Adelle ziet er wel leuk uit
ze kan lekker pijpen en rimmen
neuken was ook wel lekker maar ondertussen op de telefoon kijken😈
ze is zeer nors en heeft er volgens mij geen zin in
geen herhaling voor mij
 
Vandaag langs geweest bij Adelle.
Niet zo'n goed idee om juist nu langs een dame uit Oekraïne op bezoek te gaan.
Sex was ok, maar na de eerste ronde was mijn zin verdwenen. Ze doet haar best, maar na het tonen van haar insta met nare beelden uit dat land, heb ik nog wel geprobeerd mijn jongeheer overeind te krijgen, maar mijn hoofd stond er niet echt naar.
Lieve meid, maar nu beter van niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bussum/3700375-adelle
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Adelle opgezocht, even app contact en video call en de afspraak stond en toen op weg naar Bussum.

Adelle is een aardige dame die haar afspraken nakomt, ze begon met pijpen en hierna zijn we over gegaan in een 69. We zijn toen heerlijk wat standjes gaan doornemen.

Ze bied de mogelijkheid om te douche voor en na de daad, haar foto's zijn een beetje opgeleukt als je het mij vraagt maar verder is het een leuke dame waar je goed aan je trekken komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan